HARRY POTTER I EL CALZE DE FOC, la pel·li

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

[quote="a mi el que em sobre es tanta gemma gemec i tant de drac i harry el super volador!! a veure cal que xupi tanta càmera???[/quote]

Doncs en aquesta no xupa tanta camera com seria d'esperar (millor, perque akest noi cada cop ho fa pitjor)!!! Si fins i tot el Neville i el "meu" Ron ténen frases senceres!!! :o
Espero que les properes pelis segueixin aquesta linia :pray:

vinyet
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. des. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: vinyet »

jo vai ana el dia de l'estrena i estava nerviosisima kom sempre!!! la peli esta mol b, es la ke magrada mes, enkra ke segueixen am la gracia de saltarse koses mol importans!! on esta lo de el pet?? i el harry el principi no pert la vereta... deu meu si komenses a diro tot no akavariem mai.. pero el ke magrda mes es veure una peli dun llibre ke me llegit es genial!!! jejeje enkra ke esta kla el llibre es mooooooooooooool millo!!!

Avatar de l’usuari
MPAZ_NIMBUS
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. des. 31, 2005 12:51 am
Ubicació: alacant

Entrada Autor: MPAZ_NIMBUS »

a mi em va agradar la pelicula pero va tindre molts fallets com el de la sirena q en realitat era un cuedre no una vidriera

pero esta molt be la peli :) :) :) :)

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

jo tmb la he vist ara la tink pirata i ja sta rallada xo me la vui kmprar al març kuan surti en DVD. jeje
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

Woooooooo kina pasada!!!!!!! La peli ha estat genial!!!!!! Increible!!!! :ballar: Heu vist a en Harry Potter en l'ecena del bany??? 8) Sense samarreta!!!!! :wink: Wooooooiiiixxxxx k bo k esta!!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops: Segur k va al gimnas ;P. :strong: Els altres actors tambe han estat impresionants!!!!! Llastima k s'an saltat coses imprescindibles per la peli x exemple no han posat a l'elfina k era inportant al deçenllaç de la historia...... :cry: :cry: xo wenu k hi farem....... Krec k m'e pillat x l'actor de Harry Potter en Daniel........aaaaiiiixxxxxxx k boooooooo kkkkkk eessstttaaa!!!!! :oops: :oops: :oops: :peace: :peace: :peace:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Algu sap en l'escena de la segona prova del llac negre, que significa com la corda que porten en la cama els campions? Porten com lligada una cinta. La veritat no se que vol dir. Si algu ho sap que ho contesti. Gràcies!!!
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Larongyea ha escrit:Algu sap en l'escena de la segona prova del llac negre, que significa com la corda que porten en la cama els campions? Porten com lligada una cinta. La veritat no se que vol dir. Si algu ho sap que ho contesti. Gràcies!!!
no és una corda! ,si t'hi fixes veurás que son unes corretjes,que subjecten la vareta màgica a la cama.És semblant al sistema que porten els submarinistes ,però aquets porten un ganivet submarí.
Portant la vareta agafada a la cama,poden nadar més facilment.
Suposso que et referies a això. :wink:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ah, moltes gràcies Cyllan. Ho he mirat en una foto d'una vegada del Mirall de Gised que sortia i fixan-me bé he pogut veure que duien la vareta! No hi havia pensat. Què curios, a la cama amb cinta aillant!!! :mrgreen: XD. No havia caigut en el detall de: on porten la vareta? Però també jo tinc una altra idea de com la podrien haver dut, com en un cinturó amb una funda. Com lo de les espasses, pero suposo que molestaria mes. Gràcies de nou! :P
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Larongyea ha escrit:Ah, moltes gràcies Cyllan. Ho he mirat en una foto d'una vegada del Mirall de Gised que sortia i fixan-me bé he pogut veure que duien la vareta! No hi havia pensat. Què curios, a la cama amb cinta aillant!!! :mrgreen: XD. No havia caigut en el detall de: on porten la vareta? Però també jo tinc una altra idea de com la podrien haver dut, com en un cinturó amb una funda. Com lo de les espasses, pero suposo que molestaria mes. Gràcies de nou! :P
no és cinta aillant,eh?,és una funda agarrada a la cama amb unes corretjes. Si fos cinta aillant ,no podrien treure la vareta! :mrgreen:
I la porten a la cama,perque així és més comode nadar.Si la portessin a la cintura ,se l'acabarien enclavant,i cuasi no es podrien moure.
De res! :wink:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Es veritat!!!Si fos cinta aillant s'enganxaria, a la cama, i la vareta seria complicada de treure. Suposo que deu ser unes gomes elastiques, xD.
PD: Si fos cinta aillant, quan se la treguessin es depilarien la cama, :mrgreen:
També hi ha un perill portan-la a la cama, que sels hi pot doblar o partir, nu se, bueno es igual. GRACIES i chau :lol:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Wau!

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Wenu, a mi em va encanta la 4a peli..po no se, la gent diu que cada vegada son més fosques les pelis i clar, jo m'ofenc però jo pensu el contrari....

com més acció i més temor hi ha la pelicula, més m'agrada!! :mrgreen: :lol:

I jo prefereixo que facin la 4a peli en una pelicula, m'enteneu?? no suportaria haver-la de partir en dos parts i esperar a que surtis la continuacio... millo tota sencera ok??? :roll:

i a part, magradaria molt que un dia fecin al cine les 7 pelis seguides (kuan ja haguessin sortit totes) i fer una pausa per anar al lavavo o a comprar menjar cada cop que s'acabés una peli...seria la BoMbA!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

molaria molt!
en fi..
dewwwwwwwwwwwwwwwwwww
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Perdona Lary fricky potter però no he acabat d'entendre això de que dius de que prefereixes que facin la 4a peli en una pelicula... :? Que m'ho podies explicar millor? Gràcies.
Sobre això que dius que cada cop les pelis es van fent més fosques i tal a mi ja em sembla bé. Jo la 4a peli la vaig trobar bé. Però esque per mi a està bé aixi. Que pretenen, entrar a nens de 3 anys a veure la peli? :mrgreen:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Larongyea ha escrit:Perdona Lary fricky potter però no he acabat d'entendre això de que dius de que prefereixes que facin la 4a peli en una pelicula... :? Que m'ho podies explicar millor? Gràcies.
Sobre això que dius que cada cop les pelis es van fent més fosques i tal a mi ja em sembla bé. Jo la 4a peli la vaig trobar bé. Però esque per mi a està bé aixi. Que pretenen, entrar a nens de 3 anys a veure la peli? :mrgreen:
Wenu, jeje el que volia dir es que hi ha gent que diu que preferia que la 4a peli, al ser tant complicada de fer, preferien veurela en dos parts, es a dir, una part (des del comensament fins la 2a prova) l'estrenaven al nadal del 2005 i l'altre part (des de la 2a prova al final) l'estrenarien al juny del 2006 i clar, jo prefereixo veurelas d'una tirada en una sola pelicula, m'entens???????????????
NO SUPORTO ESPERAR!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

JEJEJEJEJEJ m'entens???????????????????????????????????
i lu de foskes, jo també prefereixo mes foskes ajajajajajajajja tenen mes accio!!!!!!
MUAaajAjAjAjjjAjAAAAAAaaaaaaaaa!
dew wapi!!!!! :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

a mi la quarta peli em va agradar molt, sobretot l'escena de l'ou i la banyera :P no va ara enserio, la peli estava genial i els efectes especials molt currats! però us hi eu fixat que a la peli sembla que en harry i l'hermy hagin d'acabar junts... i al llibre en canvi tot el contrari, és veu clarament que entre en ron i l'hermy hi ha algo!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

EL problema és que les primeres dues pelis les van fer pensant en la canalla petita, i després es troben que els llibres es van fent cada cops més foscos i que l'edat per la que estan pensats ja no són els 8 o 10 anys del principi.

Les pelis s'han fer en una de sola, si volen (quasi tots nosaltres si que ho voldríem) poden fer una versió extesa, per quan surti en DVD, tots els fans de l'obra literària es pillarien aquesta versió.

Bloquejat