En Dumbledore està realment mort?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jo ja ho he dit al principi, no crec que estigui viu, tot ique la teoria no esta malament. La pregunta clau es la que ha fet en Padfoot: ¿lliga amb la personalitat de l'Albus?

Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo sempre dubtu a l'hora d di si una kosa es vritat o no, pro es k am en Dumbie tot pot se. Es un personatge ambigu (es diu axi no?). Mai saps el k pensa fer.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Pensa que es tractaria d'una estratgema que al final perseguiria un fi lloable i protegiria en Harry, una persona a qui estima com un fill. I ell no és orgullós com en Sirius o el Princep...

Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Pensa que al cap i a la fi l'estratagema perseguiria un fi lloable i protegir en Harry, persona a qui s'estima com un fill. I pensa que d'aquesta manera, amb aquetes pistes, falses o no, ens deixa amb material per anar parlant durant dos anys. I això agrada a la Rowling...
I pensa que parlem d'en Dumbledore, una persona que no és ni de bon troç tant pagat d'ell mateix com el Sirius o el Princep....

calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Bé, seguint aquesta teoria podriem dir que el dumbledore per simular la seva mort va prendre el draught of living Death (no recordo com es diu en català)....Va aturar l'encanteri del Harry i llestos...

Però nose.... a mi aquestes teories de en dumbie tornarà pk en gandalf va tornar... no em quadren... Val a dir que està molt ben estructurada i que tot té sentit però... Quan la rowling, mata algú... el mata.... (diria) :roll:
(sí, són 3 ulls)

Giny_Bell
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Joder, la rowling fa b la feina eeh! No se sap si la teoria sera o no vritat. Es imprevisible akesta dona!
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

marta_granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 11, 2004 7:00 am

Entrada Autor: marta_granger »

dons yo no se ke pensa... x una part krek k n dumbie va morir d vritat xk axo d ferse el mort i aconseguir el que vol damagat no fa x ell (com an dit abans) i crecd k ell tmpoc voldria fer mal a les persones k an knfiat n ell dsdel principi.A més akesta teoria es una mika rebuscada... pero fa pensa en tts akets detalls i jo tmb penso k el dumbie no hauria mort axi, snse dfensarse, alla davan speran k el matessin...es possible k tingues pnsada una estrategia i k realmen lsnape fos dl seu bandol, es k no makabu de creure aket final axi pim pam i mort... :| no se pro no ntenk xk va lluitar tan al 5e llibre contra l voldie x akabar morin en mans de lsnape sns fer res n contra, nomes suplican, aket no es el rollu del dumbie. Pero el tema dls nkanteris no verbals no makaba de knvence xk es kom impossible pnsa un nkanteri pro dirne un altre no?¿
mstik fen un liu... no se k creure...

Finalpotter
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A no ser que primer en facis un que no es vegi i despres fas l'obitus en veu alta.

voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Doncs jo crec que està ben clar. Va morir i no hi ha cap ombra de dubte hipotètic. Coincideixo amb el que ha dit el padfoot supra. I calis, veig q tu també dubtes... aquest diria últim... aixxxx
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Molt interessant la teoria, sí senyor. Té detalls que la fan versemblant, és cert, especialment la frase retirada "no pots morir si ja estàs mort". El detall del fènix no em va passar per alt, però penso que va associada a la màgia del personatge, d'alguna forma el fènix apareixerà al 7è llibre per ajudar l'orde del fènix (valgui la redundància) però el Dumbledore està mort i enterrat. És molt maco veure com la gent s'escarrassa en trobar-li una resurrecció, però desenganyeu-vos, la JKR és dolenta, moooolt dolenta, així que no gastaria cap energia fent-me il·lusions en la seva reaparició. En tot cas crec que serà una espècie d'Obi Wan Kenobi, un esperit que es pot comunicar d'alguna manera amb el món dels vius, però no crec que simulés la seva mort. No sé... em semblaria un truc molt "cutre", i la JKR pot ser dolenta, però els seus llibres no en són gens, de cutres (bé, potser la mort del Sírius, tropessant amb una cortina, sí que és una mica cutre) :mrgreen:

En fi, i que consti que em faria moltíssima il·lusió veure com reapareix en Dumbledore, però no sé... prefereixo no fer-me il·lusions, i si finalment reapareix i tot era una estratagema, doncs benvinguda serà. Per cert, algú té idea de quan serà la data prevista per l'últim Harry??? Tinc mono de Haaaarryyyyyyyy!!!

el cant del fènix
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 07, 2005 9:59 pm
Ubicació: països catalans

Entrada Autor: el cant del fènix »

Doncs jo, quan vaig llegir q el harry veia un fènix volant, em va venir al cap q el fènix se'n anava pq el seu "amo" ja no hi era. Se'n anava per allunyar-se de hogwarts i tots els esdeveniments, aquell ja no era el seu lloc.
Tmb crec (com tu sharky) q al 7è llibre reapareixerà per ajudar en la lluita, concretament per ajudar al harry en algun moment, no oblidem q els fènix tenen propietats curatives (i potser alguna q altra més) i el fawkes encara és més especial pq era el fènix del dumbie. No era a la cambra secreta q va portar-li al harry l'espasa de gryffindor per carregar-se el diari?

vingaaa salut! :juggle:
...També per tu que has tan après a no fixar-te en tot allò que no et convé...

Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r

Bé, totes les teories estan molt bé. Però ara he tornat a llegir, i un xic més tranquil·lament, i crec, com ja s'ha dit en altres temes oberts, que és molt possible que tant el Princep com en Dumbledore sabessin perfectament que el iaio estava condemnat pel verí, i mort per mort, millor que l'Snape li estalviés patiments i enfortís el seu paper davant Voldemort.
En tot cas, respecte a l'aparició de Dumbledore al setè llibre, jo crec que és segura, però no pas viu :tombstone: sinó des d'un quadre :painter: , com els altres ex-directors d'Hogwarts.

Roser
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Sí, esclar... en Dumbledore tornarà a apareixer al setè llibre al cuadre... Aquesta teoria de si a mort o no em sembla molt ben buscada.. però no sé si fa per ell. La veritat és que no ho sé... i tampoc ho sabré fins que no llegeixi el 7è llibre i encara falta molt.... així que... pfff Podria estar viu, però em sembla que és massa rebuscat... ara bé, la Rowling ens pots sorprendre.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Getta91
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

aix...

Entrada Autor: Getta91 »

Buff... quan t'hi fixes... és possible! Tot quadra, però... juer, queda molt per saber la veritat, ara que m'havia fet a la idea que el Dumledore estava mort... em feu pensar! xD
Bé, encara no se sap quan, però ho sabrem... :riure: podem esperar de tot per part de la Rowling...
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

a mi el que no em quadra massa és q amb aquest pla el dumbledore sacrificaria l'snape per benefici propi, és a dir l'snape seria 'irrecuperable' per la societat havent matat el dumbledore i ell seria lliure per fer i desfer, amb el risc que el matessin a ell o a l'snape abans de derrotar voldemort o de poder explicar la veritat, i l'snape quedaria per sempre com l'assassí del dumbledore. ho trobo un sacrifici massa gran i també massa arrogant pel dumbledore de demanar una cosa així a l'snape, com pensant que l'snape s'ho pot permetre.
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Bloquejat