R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

mmm... porcupintí... esto... a la idea d'en Regulus, s'hai arribat com s'agi arribat, també s'ha arribat per la Rowling, més que res perquè ha confirmat que és ell.
Cert, aquesta dona sempre ens porta sorpreses... però, en aquest cas, ja ho ha dit ella mateixa,... o això em sembla, que ho ha confirmat en algun lloc, que el Regulus es diu Arcturus de segon i tota la pesca...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Te tota la logica...
RaB concorda amb el nom del germa del Sirius, k curiosament es va morir jove i a la nota diu k no trigara gaire a morir...(ncara k te pinta d'estar desaparegut...).

Si ja el Sirius no era seguidor del Voldy...no pot ser k el seu germa tp o k es reveles (crec k es aixo) ??

A mes, ja sabem k la jkr sempre diu coses de pasada k despres seran trascendentals! no crec k s'inventes un germa del Sirius mort sense saber com xk sí...

i si ara diuen k ho ha conformat, pos ja esta ^^
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Gent, mireu això que ha sortit 'nou', que crec que fa esfumar tots els dubtes:

http://www.veritaserum.com/article.php? ... &aid=17599
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

apa!!!! yo no ho volia saberr!!!! :( :( :( :( :( però clar..... tampoc podies avisar...... :( :(
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Uo que fort! no que sigui en RAB sinó que una traductora ho hagi escampat... és que jo si fos la Rowling la mataria! però com pot fer-ho això! els traductors haurien de guardar els secrets del llibre, perquè ell ja deuen saber com acaba i tot...

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

A veure es veia venir però la traductora s'ho podria haver callat no?
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No, els traductors no saben com acaba res. xD
L'única, aquesta, que va preguntar. I només la portuguesa, eprquè l'Escorihuela va enviar un mail a la Rowling preguntant unes coses (d'uns errors i tal) i va passar d'ella. :roll:

Però, Aprop_lluny, això ja fa temps que se sabia! Si crec que fins i tot es va penjar una notícia... La Rowling mateixa ho va mig-confirmar.

Igualment, la traductora tampoc hauria d'haver anat escampant el que sap per tot arreu ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

HpConan ha escrit:No, els traductors no saben com acaba res. xD
què vols dir? si han traduït el llibre bé deuen saber com acaba no? se l'han d'haver llegit no?

és que si tots els traductors fessin com ella, ja no caldria que ens llegissim el llibre...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Del setè no saben res. Només saps això la traductora al portuguès. :o
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Vol dir que no saben com acaba la saga d'Hp, que ningú els hi ha dit el final ;)

Que idiota aquesta traductora, no? Jo quan vaig llegir el sisé no vaig caure que devia de ser ell, però vaig veure que vosaltres ho dèieu i vaig pensar "tenen raó V.V". En un post, no-se-quí, també va dir que en un altre idioma, tampoc-se-quin, havien canviat el nom del Regulus i havien canviat despres les sigles R.A.B. perque quadrés. Llavors vaig pensar que els hi devien d'haver dit als traductors qui era. Però si dieu que no i només ho sabia ella, la Rowling i algú més, la Rowling es carregarà la portuguesa aquesta :roll:

Ah! No se si algú ho haurà vist, i potser és tonto que ho digui, potser tots ho sabeu, però ahir em va cridar l'atenció que quan jo estava llegint el llibre 5 en anglès i en català alhora (vaja, el vaig llegint [per dir-ho d'alguna manera :P ] en anglès i vaig mirant la traducció al català, ho faig per apendre anglès xD) i vaig llegir que, quan estan a casa del Sírius, netejant, el Harry, l'Hermione i els Weasley, diu una sèrie de coses que tiren a la paperera i posa: "... un medalló molt gran (o molt gros o molt pesat, no se ben bé que posa...) que van ser incapaços d'obrir..." Ai, podria ser el medalló en qüestió ^^ ? Si ho voleu mirar està a la pàgina 133 =P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Mmm...
Potser ara et desil·lusionaré, però això també està pensat. :lol: :lol:

És, per tant, probable que l'horricreu real i destruït el tingui el Mandonguilles (Mundungus) ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Vale, ja m'ho pensava :lol:

Però és que ho vaig veure i vaig pensar: uooo!! Els hi diré!! xD Però ja veig que ho veieu tot... dish... sempre arribo tard :P

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

Jo crec que no es en Regulus però tampoc un personatge nou perqué no tindria gràcia... Em fa molta ilusio saber qui és pero encara falta molt perque surti el proxim llibre :rage: !!!!

sorry missatge curt
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Entrada Autor: Rowena »

Jo voto per en Regulus! :mrgreen: Crec que el van matar no perquè es volgués fer enrere, si no perquè era massa important 8) . Potser no sabien que havia destruït un horricreu, però potser el Toddy sospitava que sabia més del compte. Però... Com ho va descobrir?

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Aquests dos últims missatges... Però que no heu lelgit que ja és oficial que és el Regulus??? :| :?

http://www.veritaserum.com/article.php? ... &aid=17599
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat