R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Rebeca
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:15 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Rebeca »

Ei a mi m'agradaria dir que a part de que la JK ho hagi dit també esta el fet de que quan en Harry i els altres estan descontaminant el menjador de la casa d'en Sirius al cinquè llibre a la prestatgeria es troben un guardacabells que en Sirius llença a les escombreries´, i després li explica al Harry que el seu germà va morir perqué volia deixar a en Voldemort. No ho sé pero penseu que podia ser aquest el horricreu i que ho hem tingut dabant del nas tota l'estona? 8O 8O

No sé però hem cuadra bastant que en RAB sigui en Regulus. :?
Nathilium

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

ostres doncs podria ser... pero ara pero trobar-lo, es com buscar una agulla en un pallar (o com es digui) i mai millor dit...

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

osti!he llegit axo k posa el vertisium o com s'escrigui d k la traductora de portugues va confirmar k RAB era en Regulus!kina jugadeta x a la Rowling si es cert! :boohoo: XD de totes maneres en part m'ho crec xk te bastanta logica k ho sigui es l'unci nom k concorda i no se tendria sentit,pero per altre vanda....no se no m'acaba de fer el pes...i axo de k l'agent de la Rowling li digues ki era...tmp m'acava de cuadrar gaire...no se nose...XD

Bloquejat