R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
_cfs_
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 5:18 pm
Ubicació: A un ciber, no sé quin...

Entrada Autor: _cfs_ »

En Voldemort es va assebentar de que en Regulus li va robar l'horcrux per mitjà de la legilimencia,no? O si no per la marca, o podria ser que en Regulus acompanyes en Voldemort a guardar l'horcrux a la cova i sabés qui va ser. I no en va trobar la resta per què el van matar amb l'Obitus per subitum, ja que en Dumbledore, en el sisè llibre, diu que quan maten algú pel sortilegi que acabo de dir no es troba cap rastre, excepte en una persona que tots coneixem...
<<—No hi ha ningú de sang pura, en aquest món—va dir en Bob Oden fredament, i el respecte del Harry per en Bob Ogden va augmentar.>>

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

està claríssim (vull dir que jo ho tinc claríssim al 99%) que el R.A.B aquest és el Regulus Artructus Black, i jo també estic d'acord amb... el.. ¿Marca RIera?, em sembla que era...¿ o era el Camporan? 8) 8) que l'Snape no és del tot dolent; és més, encara estic convençut que es bo, i que espera el moment per tornar a traïr a qui-no-hem-d'anomenar.Però també tinc un dubte... per què llavors al llibre posava "l'Snape es mirava el Dumbledore amb una barreja d'odi i repungància a la cara..." (no és calcat, però al cole no es e lloc ideal per emportar-se el 6é llibre, no?)

Massa :reading:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

No crec que la Rowling vagi escampant qui és el R.A.B., a veure, no es pot ser tant tonto, potser si que realment ho és però s'han inventat que ho ha confessat (com és típic en molta gent -_-). Bé, vull dir que encara que el Regulus no sigui el R.A.B. ella tampoc haurà confessat que ho és :P
Que no ha confessat res, en resum.

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Massa, no se en quin tema algu va dir que si fa aquella cara l'Snape no es vers en Dumbledore sino cap a ell mateix pel que esta a punt de fer. Crec recordar que tambe deien que un altre personatge en una escena similar es comporta d'aquesta mateixa manera.

PD: Es nota molt que no tinc el 6e fresc?

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Sí, el Finalpotter té raó:
Massa, no se en quin tema algu va dir que si fa aquella cara l'Snape no es vers en Dumbledore sino cap a ell mateix pel que esta a punt de fer. Crec recordar que tambe deien que un altre personatge en una escena similar es comporta d'aquesta mateixa manera.
Aquesta és l'escena en què parla de l'Snape:
L’Snape va mirar un moment al Dumbledore, i hi havia odi i repugnància en cadascuna de les faccions dures de la seva cara.

I aquesta d'en Harry:
Odiant-se, i repugnat pel què feia, el Harry va forçar el calze cap a la boca del Dumbledore i va forçar-lo perquè aquest begués tot el que en quedava.
Lo que és curiós és que coincideixen els dos adjectius/noms (odi/odiant-se i repugnat/repugnant-se). El Harry s'odiava i es repugnava perquè fent beure allò al Dumbledore era conscient que l'estava matant. Per això van dir (em sembla que va ser el Voldy qui ho va dir) que això que es descrigués amb els mateixos noms volia dir que l'Snape se sentia igual que el HArry mentre el matava. :|

Avatar de l’usuari
RAQUEL1364
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 1:39 pm
Ubicació: REUS

Entrada Autor: RAQUEL1364 »

Jo crec que sí és el germà d'en Sirius, unaltra cosa és si l'Snape va matar realment al Dumbledore, crec que se les va empescar per dir un sortilegi en veu alta i un altra en silenci i fer aparèixer ¿algo (aragog)?
com el cos d'en Dumby. Encara sabent que si no cumplia la seva promesa moriría per això la seva cara, i sustituir el horcrux real pel fals.

Encara que també podria ser unaltra cosa: Pot ser faig malabarismes, :juggle: però algú ha pensat que la profecia li fan fer al Dumbledore. Si no tinc entés malament una profecia es fa a algú que hi està implicat com quan al Harry li van fer la del cuapelada. Potser el que no pot viure mentre en Voldemort sigui viu es el Dumbledore, encara que el que l'hagi de matar sigui el Harry.

Unaltra cosa no trobeu que la marca d'ETA té unes similituts molt suspitoses amb la de les forces del mal. Per qui no ho sàpiga és una serp enrotllada en una vara vertical amb fons verd. :jawdrop:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

RAQUEL1364 ha escrit:unaltra cosa és si l'Snape va matar realment al Dumbledore, crec que se les va empescar per dir un sortilegi en veu alta i un altra en silenci i fer aparèixer ¿algo (aragog)?
Jo crec que realment sí que el va matar, va fer l'obitus per subitum i el va matar, el que passa és que en Dumbledore li debia demanar, abans que ser mort per en Malfoy, que no és cap assassí, prefereix ser matat per l'Snape, que es vegi que és "fidel" a en Voldemort, tot i que ja no pot tornar a l'Orde :roll: no ho sé ben bé, dins meu encara tinc el desig que l'Snape sigui dolent :cabrejat: però cada cop tinc més clar que és bo :evil: i en Dumbledore li va donar una missió a l'Snape que ell no volia complir (no me'n recordo gaire, eh :o ) potser era aquesta missió, matar en Dumbledore, per no fer que l'ànima d'en Malfoy, encara compacta, es trenqués i es pervertís, en el fons (MOLT en el fons) el nostre Draco no és dolent :happycry:

Per això l'Snape es sent igual matant en Dumbledore com en Harry fent-li beure la poció: compleixen una missió que en Dumbledore els ha encomanat que no volen fer, però la fan a contracor

:ballar: :ballar:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sandra, en MAlfoy es dolent pero no te els :sideup: :sideup: que cal tenir per dur a terme els teus ideals. Ell es molt visca en Voldemort i els seus sequaços; pero a l'hora de la veritat es caga a sobre i per tant es tot boca, sense deixar de ser un Malfoy.

Avatar de l’usuari
ronald w
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 3:47 pm
Ubicació: Barcelona

rab

Entrada Autor: ronald w »

Jo crec k en rab es algun germa d'en dumbledore.. no se perque, es una intuicio. Algun germa que l'Albus Dumbledore no habia anomenat mai pero li ha explicat lo dels horricreus i tal.. k en penseu??

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

R.A.B

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

una amiga i jo vam fer un gran descobriment : er nosaltres R.A.B. es el germa d'en sirius black en Regulus Arcturus Black.
ho vam veure a akell arbre geneaologic dels black ke korre per internet.
si no us fieu mireu a la foto i ja veureu 8) que us heu quedat am la boca oberta eh!! :jawdrop: nosaltres vam arribar a la conclusió que aquest volia matar a en Voldemort per venjar-se del mal que li va causar a en <Sirius ( aunque es una cosa molt rara...) que en penseu??
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Jennifer, això que dius em sembla que ja ho hem dit moltes vegades... Al segon o tercer missatge d'aquest tema, per exemple...

I parlant d'això... algú sap si de debò la Rowling ho ha confirmat? És que jo vaig veure que sí :| , però ningú em creu :wink:

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Em sembla que ho vaig veure al diccionario.org, la versió castellana del Lexicon. Perquè al Lexicon sí que no ho vaig veure. Però al diccionario hi deia: "R.A.B. és Regulus Arcturus Black como confirmó Rowling" (o algo així). No sé si és del tot fiable...

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

Hola a tots, be suposu k desd k vau acabar de llegir el 6e llibre heu tingut intriga de saber qui es R.A.B, dons be em sembla que yo ho se i us ho puc demostrar. Ara us posare el fracment de text k va escriure R.A.B, i k va deixar al horocrux, em disculpareu si us ho posu en castellà xk jo em vaig comprar el llbre en castella:

" Para el señor Tenebroso
Ya se que morire mucho antes de que leais esto,
pero quiero que sepais que fui yo quien
descubrio vuestro secreto
He robado el Horocux autentico
y lo destruire en cuanto pueda
Afrontare la muerte con la esperanza de que,
cuando encontreis la horma de vuestro zapato,
volvereis a ser mortal.
R.A.B. "

Be la meva teoria es que es tracta de Regulus Black, y us dire x k:
" Para el señor tenebroso " - Tothom sap que els caballers de la mort "mortifagos" anomenen aixi a Voldemort dons be el primer k vaig pensar va ser que R.A.B. eren les inicials d'algun nom, nomes em calia buscar un caballer de la mort que tingues akestes inicials, y el vaig trobar: Reguus Black. Com be explica Sirius al 5e llibre diu que Regulus va ser un orgull per la familia Black, per k va ser caballer de la mort.
Pero encara vaig trobar mes probes:
" Ya se que morire mucho antes de que leais esto, pero fui yo quien descubrio vuestro secreto" - Sirius explica que un caballer de la mort el va matar per que Regulus diguem que es va tallar en ultim moment i va pensar que voldemor era massa perillos, explica que Regulus no va ser gaire important per a voldemort com per que ell en persona el mates, per aixo diu que ell ya sap que morirar perk sap que un no deixar de ser caballer de la mort aixi com aixi k es una vida de serbei o la mort crec k ell va decidir aprofitar el k li quedava de vida per venjarse de voldemort perk el volien matar.......
" Cuando encontreis la horma de vuestro zapato volvereis a ser mortal" pels qui no ho sapigueu sigifica que cuan voldemort es dones conta de la mal jugada k li han fet, tots el horocruxes estiguin destruits i ell pugi tornar a ser mortal que el puguin matar.
per ultim R.A.B. - significa Regulus Arcturus Black

Que us sembla ?¿

Un saluts a tots
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

M'he tragat tota una entrevista que van fer la Melissa(MuggleNet) i L'Emerson(TheLEakyCauldron) a la Rowling, està en angès, pero ki tingui examen d'angles podria practicar no?? xD
MA: R.A.B.
JKR: Ohhh, good.
[All laugh.]
JKR: No, I'm glad! Yes?
MA: Can we figure out who he is, from what we know so far?
[Note: JKR has adopted slightly evil look here]
JKR: Do you have a theory?
MA: We've come up with Regulus Black.
JKR: Have you now?
MA: Uh-oh.
[Laughter.]
JKR: Well, I think that would be, um, a fine guess.
__________________________________________
Ara vé la pèsima traducció per part meva xD:

Melissa A.: R.A.B.
JKR: Ohhh, bé.
[riures]
JKR: No, estic contenta! Si?
MA: Podem suposar qui és, amb el que sabem?
[Nota: JKR ha adoptat lleugerament un aspecte maligne]
JKR: Tens una teoria?
MA: Hem arribat amb Regulus Black
JKR: Ara el tens? (no sé com traduïro xD)
MA: Uh-oh.
[Riures]
JKR: Be, crec que ho podria ser, umm, una fina intuïció.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

No crec k sigui en Regulus.

No hi ha cap cavaller d la mort + important k un atre. Nos pensem k si pq ni a k an surtit + als llibres k els atres, pro em d pensa k si la rowling hagues d fe sorti tota la vida d tots els personatges, els llibres tindrien + pagines k tots els nostres llibres d kole/insti/uni junts.

Pro si se sap xls llibres, k en regulus era bastan recen(kom a kavaller d la mort, vui di), no era tan antic kom l'avery,x exemple, i axo pot voler dir k ni tan sols li donaven kap missio seriosa.

Laltre punt k em fa pensa k no es en regulus, es k en voldemort no t amiks, no confia en ningu, no+ en ell mateix. Mai confiaria un secret a kap dls seus subdits, pq no son kom elfs, k no poden di re "x contracte" i no kal k els matis. Si en voldemort confies alguna kosa als cavallers d la mort, sabria k hi ha el risc k "es xivin" o k es canviin d bandol, i dubtu k sarriski mai tan (en el fons es un covard).

I k us fa pensar k en Regulus Black era prou inteligen i llest kom x sabe lo dls horcruxes? A en Dumbie li va kosta una ma destruirne un, ell k segons els llibres, es lunik d ki t po en voldemort! Kom es pot arriba a pensa k en regulus, mol + jove k en dumbie, sigui tan inteligen kom ell? putse tink en dumbie kom a massa inteligen, pro mira, no krek k sigui possible k sigui en regulus.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Bloquejat