Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

di hagues sigut bo no hauria matat en Dumbeldore que confiava plenament amb ell ni hauria tornat amb Voldemort !
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Eric Ardan ha escrit:
Finalpotter ha escrit: Tot i aquestes evidencies, i tot el que ha dit la Violetta, jo continuo pensant que es dolent, o mes ben dit, que no es del bandol d'en Harry.
Hahahaha, doncs jo penso com en Finalpotter i la Violetta junts! Hi ha moltes coses que fan socarrim quan ens posem a pensar en l'Snape com un incondicional d'en Voldemort, masses pistes que resulten incongruents amb un Cavaller de la Mort lleial des d'un principi fins al final. Per exemple, perquè caratsus havia de voler convèncer del retorn del Voldy al Fudge ensenyant-li la marca de les forces del mal al final del quart llibre si a en Voldemort li anava de meravella mantenir en secret el seu retorn (com es demostra penosament al cinquè llibre).

I d'altra banda, també dubto que sigui el fidel apòstol d'en Dumbledore. En Dumby no podia saber que la Cissy proposaria a l'Snape la Promesa Intrencable (o com es digui), pel que la decisió d'acceptar-la sense pensar-s'hi massa és del mateix Snape. I el sisè llibre ens parla del Príncep Mestís. El títol es refereix al personatge que s'amaga darrera les anotacions al llibre de Pocions, i si s'hi refereix és més que res per l'acte final de l'Obitus al Dumby. Casa realment la personalitat d'un Príncep Mestís a l'estil del Dumbledore? Jo més aviat penso que casa amb la d'en Voldemort. I com faria el mateix Voldemort si es trobés un mag més fort que ell que el mana, el caràcter orgullós d'algú que ha de posar-se un sobrenom com Príncep Mestís l'ha de dur a conspirar contra el que duu el de Voldemort. I no per una finalitat precisament cristiana, crec.

:roll:
Sí, senyor! Jo... doncs em nego a pensar que sigui culpable del tot, però bé, no és pas del tot innocent! Per tant, fins que no es demostri el contrari, per mi és innocent! o sigui que crec que haurem d'esperar al setè llibre, quin remei! De totes maneres, l'Snape amaga moltes coses i potser, potser, ens endurem una sorpresa!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Bueno.... Quan dic innocent, vull dir que va matar el Dumbledore seguint el pla que hem dit tantíiiiissimes vegades. Ja sé que el seu cap no pensa com pensem que es pensa la Rowling que pensem la major part de pensants del HP ^^ però vaja.

Amb innocent, vull dir, sobretot, que no està del bàndol del Voldemort, que no va matar el Dumbledore per ordre del Voldemort. Però tampoc crec que el matés seguint els seu propi dictat, perquè, si pensem que el 7è llibre ha d'ocupar menys que el 5è, complicaria una mica la història que hi haguessin (simplificant) els bons, els dolents i els mig mig.

Bueno, és una opinió com una altra :wink: . Tot i que ara que em remirava tot lo que s'ha escrit sobre el tema.... he vist que sóc força manipulable: al principi creia que era dolent, més tard que només s'obeïa a ell mateix i, finalment, que és innocent :lol:

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Jo en un principi estava amb l'Snape dolent/dolent. Per allà al setembre vaig oscil·lar a bo/dolent. :mrgreen:

Bàsicament tenim tres perfils per al bo d'en Severus:

Perfil Dalila: Consisteix en guanyar-te la confiança d'en Dumby (l'enemic), segons els designis del teu líder, en Voldemorts, aqui adores.

Perfil Sàruman: Consisteix en imitar al més dolent, però jugant també amb el bo. Et guanyes la confiança d'en Dumbledore però segueixes a les ordres d'en Voldemort, malgrat odiar-los als dos. Fas com el Senyor de les Forces del Mal, t'anomenes amb un nom aristocràtic que no és el teu i confies que amb una mica de sort després de liquidar en Dumbledore caigui també en Voldemort.

Perfil Judes (segons les últimes versions, és clar): el gran màrtir de la cristiandat. Jesús li diu que l'ha d'entregar per fer complir els designis de Déu, i l'avisa que serà vilipendiat com a gran traïdor pels segles dels segles. Així, en Severus, que està de la part d'en Dumby i odia en Voldy, acorda amb en Dumby que el matarà (o derivats) per tal de contribuir a la causa.
Violetta Black ha escrit:Ja sé que el seu cap no pensa com pensem que es pensa la Rowling que pensem la major part de pensants del HP ^^
La parte contratante de la segunda parte :riure:

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Aps, això que va dir la rowling que com que el Dumbledore és molt intel·ligent els seus errors són més grans no ho sabia, finalpotter
pero igualment continuo pensant que l'snape és innocent. Al principi pensava que no, però ara he llegit molts arguments i he arribat a la conclusió que sí.
Però bé, mai no se sap, haurem d'esperar que surti el 7è llibre!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo tinc un dubte... l'Snape sabia que en Dumbledore marxava a buscar els horricreus i lo del anell i tal? Perquè si no ho sabia no cal que continueu llegint la meva paranoia, però si ho sabia...

a la pàgina 37 (crec... m'ho vaig mirar ahir) l'Snape explica que el Dumbledore s'està fent vell i que arran de la lluita amb en Voldemort té una ferida greu que li fa perdre els reflexos...

llavors, si els diu això a la Narcisa i a la Bellatrix...
1) No sap res del que fa en Dumbledore
2) Ho sap, però no ho diu, no diu que la ferida se l'ha fet de tal manera amb l'anell aquell,sinó en la lluita contra Voldemort, llavors en cas que ho sapigués això indicaria que no traeix en Dumbledore. O no del tot... perquè també crec en la possibilitat de que va "a su bola"

P.D: fi de la paranoia.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Getta91, de paranoia res. Com bé dius això ens ofereix dues possibilitats: és més bo que dolent (ojalà que no) o és un independentista (li agrada tan la lliberta que no està de part de ningú en concret). Sincerament crec que ho sap, li va salvar la vida després de la destrucció de l'horcrux-anell, si se li apreix greument malferit no crec que el curi sense preguntar-li que li ha passat, una altra cosa seria si el director li va respondre o no.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Sí que pot ser que ho sàpiga aj qeu si li va haver de curar... si ho sap vol dir que en Dumbledore tenia una confiança cega amb ell. Però si ho sap i no ho va dir a la Narcisa i la Bela no vol dir que sigui fidel al Dumbledore. Perquè tampoc pot explicar a elles el secret del Voldemort, el de les Horcruxes. No em sembla un prova de la fidelitat de l'Snpae cap al Dumbledore.
Jo crec que l'Snape va força per lliure.

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jejje

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Wenu, la resposta d'aquest tema es difícil
a veure... :? :? :?
una persona ke hagi matat el DUMBLEDORE no es bona, ni molt meñs....
però ha salvat al Harry un munt de cops!!
-al primer llibre, per salvar el Harry de l'encantament del Quirrell per tirarlo de l'escombraa
-al tercer, hi ha un moment que protegeix al Harry al Ron i a l'Hermy del Llopin - homellop
i wenu.....detallets com akests....
però jo no oblido la gran traïció !!!
i ser de lorde del fènix x matar al Dumbli despres --- :evil: :evil: :evil: :evil: --- mal, MUY MAL!!

no se ke dir....putser al 7è llibre es descobreix que es totalment bo po ke llavors el Voldy el mata...puede serrrrrrrrrrr

apale!! dewwwwwwww :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :alien: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo ja me llegit el sisè llibre i sempre e sabut k l' snape es un impostor i k es odlent po tot i aixo en dumbeldore el creia pk s sabia fe mol b l inocent.
[..::lAiA::..]

nedy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bllk

Entrada Autor: nedy »

Sincerament, i veien com actua el Snape, jo crec que akest tio actua per venecifi propi. Si avui li convé ser mes fiela a un bandol li es o sino o es a l'altre.
Per ejemple, quan li a la Bellatrix k encara no sap on es el lloc secret de lordre del fenix, no o diu pk li convé tenir un lloc on amagarse i tp pk no o pot dir ja que lunic k o pot fer es el Dumbledore.
I pk mata al Dumbledore?¿ Sincerament, com va dir la JK Rowling: es el típic vell que acava morint, algú el tenia que matar, hagues quedat molt lleig que o fes el Voldemort, massa tipic i va decidir que fos el Snape per donarli mes intriga, suposo que ja ens donara el motiu real al 7ª llibre.

PETONS!!

NADIR

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

nedy ha escrit: I pk mata al Dumbledore?¿ Sincerament, com va dir la JK Rowling: es el típic vell que acava morint, algú el tenia que matar, hagues quedat molt lleig que o fes el Voldemort, massa tipic i va decidir que fos el Snape per donarli mes intriga, suposo que ja ens donara el motiu real al 7ª llibre.
El mata (suposant que és com tu dius i va per lliure) perquè si no ho fa o moriria pel jurament inviolable (o com es digui, el que fa amb la mare del Draco) o moriria a mans dels seus "amics".

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

Doncs jo sóc de les que pense que Snape és "bo", o almenys que no està al bàndol d'en Voldemort. Trobe molt encertats els arguments que dóna Voldy en aquest mateix fil unes quantes pàgines enrere. Em resistisc a pensar que la Rowling ens deixe ja tan clar de quina banda està Snape, pense que encara ens ha de sorprendre al seté llibre amb tota la veritat sobre Snape i la seua conducta. M'estranya que des dels primers capítols del llibre se'ns revele que l'Snape és dolent.
A més, si Snape està del costat obscur, trobe quasi impossible que Harry tot sol puga derrotar a Voldemort, perque hauria de derrotar-lo no només a ell, sino també a Snape. En canvi, tenint l'ajuda final i sorpresiva de Severus, Harry té més possibilitats d'exit. Algú ha d'ajudar a Harry a trobar els horcrux, i no el veig capacitat per fer-ho sol, ni tampoc a ningú que puga ajudar-lo.


Una altra cosa, realment el que li encarrega Voldemort a Draco és matar a Dumbledore?
Perquè jo pense que Voldemort no és tan tonto per a creure que Draco pot matar a Dumbledore així com així.
I el Severus, please... no té perquè voler significar "mata'm" o "no em mates"... pot voler dir, "per favor continua amb la nostra missió", és a dir véncer al senyor de les forces del mal de la que manera que ells dos ho hagen planejat. O pot ser simplement una manera de salvar a Snape davant els altres cavallers de la mort que estan presents, de que no descobresquen que Snape i Dumbledore estan del mateix costat. Si es poden comunicar mentalment no fa falta que diga res.
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

nia_Sirius ha escrit: Una altra cosa, realment el que li encarrega Voldemort a Draco és matar a Dumbledore?
Aviam, no se si vaig equivocada. Però la missió principal de en Draco no era matar a en Dumbledore. Ell lo que havia d'aconseguir era allò tan díficil...us enrecordeu? D'allò del Borgin & Burkes. Sí home, parlare clar, xDD. Aquell armari que reparava a la sala de la necessitat, que hi havia una parella igual a Hogwarts, havia d'aconseguir repararlo perquè per allà entressin els cavallers de la mort. I suposo que matar a en Dumbledore era si se li ficava per mig dels seus plans o li feia d'obstacle.

Jo ara estic molt convençuda amb l'Snape. Va per via lliure. I per cert, es molt inteligent. S'entera de tot, està amb tots i després el mèrit se l'endu ell. Us imagineu que acabés que en Harry i l'Snape s'anessin a viure junts :o :? Uahaha :P :lol:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

bepues
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 18, 2006 5:29 pm

Entrada Autor: bepues »

estic totalment dacord amb nia_Sirius, l'snape es dels bons, si més no no es de la colla den Voldy. En Dumbledor confia tant amb l'Snape que tramen junts la tornada de l'Snape a les files den voldemort. Qui podrà dubtar d'ell , si es ell qui ha matat en Dumbledor?? Un cop dins ajudarà en Harry a matar en voldemort.
Potser, però, ho farà per convertir-se ell en el més grans dels bruixots que mai hagi existit. Això ja es veurà!!! Ens haurem desperar, però fins quant???

Bloquejat