Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No, teniu rao, es impossible que actues sota el malefici imperitiu (a no ser que hi hagues un cavaller de la mort desconegut a Hogwarts).
Lo de que vulgui suplantar el Voldemort, no se, pero no podria ser que tingues algun desig que nomes el pugui complir d'alguna manera poc decent.

PD: No em feu massa cas que sempre he pensat malament de l'Snape, excepte en el 5e.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

El que vull dir és que l'Snape és molt poderós, i si és només un dolent més, és com tenir un petit voldemort... i no es tracta de carregar-se un Dark Lord per capítol, enteneu? No és un videojoc on cada pantalla té un monstre final, això! xd
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Interessant la teoria del malefici imperatiu, però no em quadra gens. En Severus és un gran mag, després d'en Dumbledore / Voldemort el més gran que queda en el món màgic (segons la meva opinió), no tindria lògica que fos un titella a mans d'algú altre (per molt Voldemort que fos qui hagués llençat l'encanteri).

Malgrat tot, continuo creient ferventment en la seva innocència. En Dumbledore estava a les últimes, és més, fins i tot em semblaria lògic que les disputes entre ell i en Dumbledore fossin perquè aquest últim li demanés que arribat el moment el matés. Per què? No ho sé, però segur que es descobreix en el setè. La cara de ràbia i odi quan va matar en Dumbledore va ser cap a sí mateix. En Dumbledore pot ser ingenu, però si després de tants i tants anys dóna l'assignatura de Defensa contra les Arts obscures a l'Snape és perquè tenia claríssim què es feia. A més, a tots aquells que dubteu de la clarividència d'en Dumbledore, no veieu que ell ja sabia que el Malfoy havia intentat matar a algú durant aquell any i en canvi va continuar creient que no era irrecuperable? Doncs al final quan en Malfoy és incapaç de matar-lo em sembla una lliçó increïble que dóna la raó a en Dumbledore. Secundo la idea d'en voldy, si ja tenim un dolent mega-dolent com és en Dumbledore, no tindria sentit que de cop n'hi hagués dos, ell i en Snape.

La teoria que l'Snape estava enamorat de la Lily cada cop em sembla més versemblant. Potser per això té tant d'odi al Harry, perquè és l'engendre de l'odiós James amb la seva estimada Lily, no? En tot cas, l'Snape li ha salvat incomptables vegades la vida al Harry, a part de baixar-li els fums també en incomptables vegades, i tant una cosa com l'altra em sembla de p.t. mare :mrgreen:

Ara, a tots els fans de l'Snape, no cal que ens emocionem gaire, està clar que al 7è serà un dels molts morts. La veritat, pot ser que la JKR no tingui encara tots els detalls enllestits, secundo la idea de segrestar-la per treure-li el final :twisted:
Això sí, serà una matança com poques, però bueno, com que en Dumbledore ja ha mort i l'Snape ja sé que morirà, ja m'és ben igual. Bé, sí, l'Hermione, però no crec que mori, amb la carrera que té per endavant em fotria molta ràbia!

Respecte el Regulus, continuo sense veure per què un seguidor tan fanàtic del Voldemort se li gira la bola i vol acabar amb ell, a no ser que se'ns escapi algun detall que desconeixem. Per cert, l'elf Kreacher, malgrat ser dolent, em sembla super divertit. Quan al sisè llibre comença a parlar d'en Malfoy i se li cau la baba enumerant les qualitats d'un sang pura en contra del traïdor que es barreja amb sang muggle (en Harry) em vaig morir de riure :riure:

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Totalment d'acord amb tu Sharky, et secundo de totes totes!!
Jo ja feia temps que tbe pensava que si en Severus té mania a en Harry, pot ser pq és el fill del James amb la Lily...
Jo encara no sé si creure que el Severus morirà o no..I sí, en Kreacher és divertidíssim.... :riure: :riure: I un cabronàs!!

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

En Sev és innocent!! sols li fa el favor a la Narcissa, la promesa irrompible! per fer que el Draco con es convertís en un assassí ha de ser dolent??
Doncs jo crec que no, a més quan el Dumbledore va dir: Severus, please, no semblava que estigués suplicant, sinó que li estigués dient alguna cosa en codi, potser sembla rebuscat, però és el que pense...
Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Escolteu, us puc tORNAR a preguntar què enteneu per innocent?¿?¿¿?

Avatar de l’usuari
Kimi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 4:33 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Kimi »

dons senzillamen q no es culpable (almenys io)

a preguntes concretes respostes concises!! :riure:

pel q fa a l'snape crec que es culpable d totes totes i encara q agi estat un desgraciat aixo no justifika q agi assassinat lunika persona que la respaldat i a evitat q sel tankes a azkaban...
nose com puk esta llegin q ia gen q esta a favor del snape!!! gen q es lassassi del dumbly!! i a mes q es el 2n enemik del harry, despres del "you-know-who xD"...

:tombstone: Severus :tombstone:

:peace:
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Innocent o culpable de QUÈ? d'assassinat, de traïció o col·laboració amb arma armada [ :riure: ] ??
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

segurament culpable vol dir k es del vandol dels dolents, xk culpable dassasinat segur ku es.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

A veure, està clar, no???? 8O
bo o innocent significa: ho ha fet pq no tenia més remei, pq li va ordenar el Dumbledore, o pq era la millor manera de continguar enganyant els seguidors de L Voldemort

dolent o culpable significa: ho ha fet pq li ha donat la gana, pq sempre li ha tingut mania al Dumbledore o pq El Senyor de les Forces del Mal li ha ordenat i ell el secunda.


Ja sabeu què en penso: en Severus no tenia altra opció i per això ho ha fet. És un ésser incomprès en un món incomprensible. És un home torturat que accepta el seu destí. No té sensibilitat amb les persones però sap diferenciar entre el bé i el mal i ell ha escullit estar del cantó del bé, encara que no ho sembli.
Tranquil Severus, jo t'entenc....

Avatar de l’usuari
el cant del fènix
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 07, 2005 9:59 pm
Ubicació: països catalans

Entrada Autor: el cant del fènix »

Sí, però estem barrejant paraules no?

En severus és culpable d'haver mort el dumby pq ho va fer ell, amb la seva pròpia vareta!, i ara l'altre qüestió és si en general al llarg de la història és bona persona o no. I aquí entrarien els temes de que ho va fer per ordres del dumby (q si fos així és quan es pot dir q no és una mala persona..) i tot el seu rol en la novel·la.

Una altra cosa és fer servir les paraules bo/innocent i dolent/culpable com a sinònimes. Però hi podria haver una "mala persona" innocent i una "bona persona" culpable (encara q és un cas poc freqüent...com el sevy)
...També per tu que has tan après a no fixar-te en tot allò que no et convé...

Avatar de l’usuari
Kimi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 4:33 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Kimi »

totalment dacord!

si senyor!! :clap:
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

lidiapicapiedra, m'ha encantat la definició que fas del nostre estimadíssim Severus. Totalment d'acord, és un home torturat i incomprès, per això ens agrada tant! Ah, i perquè puteja sempre que pot al Harry sense matar-lo, que és un detall 8)

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Doncs el que jo dic és que és partidista, això està clar, i és una mica cabroncete, això tbé està clar, però que penso que actua per ordes del Dumbledore i per tant està del cantó dels bons i vol acabar com tots amb Lord Voldemort...
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo mai m'he pogut creure k l' Snape mates en Dumbledore xq estava a la banda de Voldemort, xo he dir k el final del sisé llibre vaig arribar a creure k si, pero despres de llegir tot això he arribat a la conclusió k es inocent i la vritat es k m' encanta pensar k el va matar perquè li va dir en Dumbeldore.

També he de dir k en general de la manera k s'ha comportat l' Snape durnat tots els llibres tampoc la conidero dolenta en el sentit k es comprensible, no se li te mania en Harry pero smp la salvat en les situacions perilloses i la veritat esk jo en el lloc de l' Snape també odiaria en Harry.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Bloquejat