Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ja se que no te a veure amb l'Snape però com que se n'ha parlat aqui jo continuo amb el tema...

Jo estic convençuda de que en R.A.B és en Regulus (ja vaig deixar algun missatge per aqui amb la meva teoria) i també veig factible que fos en Kreacher que l'ajudés...sabem que algú ho havia de fer i escollir un elf domèstic és una bona idea, estan obligats a fer el que tu els diguis...i si tu li dius que et faci beure la poció aquella passi el que passi doncs ell en teoria ho ha de fer...A part que si es en Kreacher faciliaria les coses a en Harry quan se n'enteri...potser sap alguna cosa més dels altres Horcruxes... :roll:

(per cert, jo en faig 21 al novembre :wink: )

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Això és tota la teva argumentació? Una explicació d'una carta del tarot? '¬¬ La Rowling pren elements de la mitologia, etc. però els treu el seu significat dintre del seu món original i els col·loca en el seu món. Així que cap d'aquestes coses serveixen.

A mi em sembla clar que l'Albus sap perfectament on està ficat el Severus. D'aquí que els avisos del Harry i de la Treawnley no li siguin cap novetat.

Tu no fas un personatge tan indefinit perquè després sigui un altre "dolent". El Severus mai no serà "bo" o "dolent". I com que ara ha passat al bàndol dels dolents, al setè llibre farà un moviment que, en part, el redimirà. No prou per perdonar-lo, però sí per morir amb la consciència tranquil·la.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

les votacions estan al 50% es kedara axi o k?¿

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Mireu col.legues, jo cada cop estic més convençuda que estem donant pals de cec i en realitat no sabem res de res (ja ho deia Sòcrates segons Plató) i que en la Rowling s'ho deu passar de conya llegint els comentaris que la gent li envia, i potser encara li donen idees...Si tots els nostres arguments tenen sentit, tants els d'una banda com els d'una altra...Aneu a saber si la Rowling encara no té decidit el final!! Potser encara no sap si fer k el Severus estigui de part dels bons o dels dolents..Això és com aquelles pelis que tenen dos finals possibles....
Potser la mateixa Rowling no sap encara com acabar el llibre...
Potser ens sorprendrà a tots amb arguments que ni podem imaginar....

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

buenu pro de mument lo unic k pudem fer es parlarne i intentar treure teories no pudem segrestar a la rowling i ferla parlar.................... o si¿?....................

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Que ens sorpendrà amb arguments que ni ens podem imaginar segur que si, però jo penso que ella ja té perfectament clar com acabarà tot, a part que ha dit molts cops que l'últim capítol ja el té escrit de fa temps... Amb tot el que passa i es diu al sisè llibre segur que ella ja ho té tot pensat...només li falta donar-hi forma :mrgreen:

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

No sé què dir-te..Si tampoco sabés com acabar el llibre, no quedaria massa bé que ho digués..Sempre queda més guay 8) dir que ja té l'últim capítol acabat i que només li ha de donar forma.....
I això de segrestar-la pq ens ho expliqui...no és mala idea... :riure:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No se (soc tinc un caos mental) i si l'Snape estigues sota un malefici imperatiu i ningu se n'hagues adonat. En realitat no seria culpable de res del sise.

La Rowling va dir que primer va escriure l'ultim capitol.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Si el Severus estés sota un malefici imperatiu, en la lluita final amb el Harry Starwars se l'hauria carregat ben fàcilment i tots sabem que en realitat en Harry és una joguina a les mans del Severus...Li bloqueja els encanteris amb un cop de mà i sense cap esforç...:clap:
I al final, encara que fos veritat allò de què no han de fer mal al Harry pq El Senyor de les Forces del Mal el vol per a ell, en Severus s'hi podria haver divertit una estona torturant-lo i en canvi no ho fa...Li podria haver fet una estona el malefici del suplici i no ho fa.....
Com ja he dit en una altra ocasió, la Rowling ja ha aconseguit el que volia, crear confusió......

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

L'Snape no pot estar sota un malefici imperatiu perquè la seva voluntat és molt forta... crec que ha de ser gairebé impossible fer un inpero sobre un occlument i que et duri gaire estona.....

I si l'Snape al final va bloquejar tots els encanteris del Harry (com ja deu haver dit tothom coherent) va ser perquè en dir-los en veu alta sabia què li faria, i perquè li volia ensenyar la lliçó... No sempre es pot salvar el món i menys encara si no aprens a callar...

He de dir que el Harry no m'ha semblat tan detestable en aquest llibre com en l'anterior...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

En part teniu rao, pero no hem d'oblidar que el Voldemort es un dels mes grans bruixots de tot el mon (per no dir dse tots els termps) i que l'Snape li te respecte. Com tots sabem es pot combatre el malefici imperatiu a curt termini (vaja com el Harry al 4t) o quant ja fa molt que estas sota ell (el Mauch fill i el Mauch pare), una possibilitat es que, pel motiu que sigui, el Voldemort aconsegueix dominar-lo i li fa, llavors despres de matar el Dumbledore es desperta i decideix fugir i per aixo, perque es ell mateix, no ataca al Harry. Be, aquesta idea m'agrada tot i que li pinta uns matissos de gris mes clar dels que jo voldria.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

L'Snape no pot estar sota l'efecte de l'imperus per dues raons:

-la que diu la roser.
-que en aquest llibre el Sevy es comporta de la forma més Sevy possible! és ell en versió 100%, és autèntic i inconfusible! :mrgreen:

A part que la Rowling sap perfectament de quin bàndol està, i de debò que no pot ser un death eater més, cap d'ells no hauria intentat fer tan poc dany (excepte al dumbie, és clar xd), i a més, perquè ens calen 2 senyors del mal??? Ja hi ha el Voldemort!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lo dels dos senyors de les forces del mal seria que l'Sanpe vol ocupar el lloc de Lord Voldemort .
No veig com pot ser que sigui impossible lo del Impero. Si no m'equivoco en cap moment ens diu la Rowling que un oclument ha de ser dificil de controlar amb un Impero, el Harry es bo en aguantar un Impero pero amb oclumencia....

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Però una maledicció d'aquestes l'has d'anar "renovant" que diguem no?...Vulll dir que no deu ser tan fàcil com agafar l'Snape a principi de curs, llençar-li la maledicció i saber que ja el tindràs tot l'any fent el que tu vols...jo crec que quan vols controlar algú ho has d'anar repetint perquè no se li passi l'efecte...i a dins de Hogwarts només hi havia en Draco i intentava evitar tota l'estona estar am l'Snape per tan no crec que l'Snape actues sota l'Imperius. Apart, tingui a veure amb l'Oclumencia o no l'Snape és un mag bastant poderós i segur que hagués sigut capaç de resistir-se i haguéssim observat alguna escena extranya o algo semblant...

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Recolzo els vostres arguments, l'Snape no pot estar controlat per una altra persona, perquè és oclument, i perquè hauria acabat combatint el malafici com va fer el Mauch, vaja, que hauria fet alguna cosa estranya... tot i així crec que és el personatge que més dubtes crea als lectors, i això és el q el fa interessant! Potser ens reserva alguna sorpresa, com sempre.

I això de q l'Snape vol suplantar en Voldy... no crec... ell va per lliure, i no és ni blanc ni negre, i em resultaria estrany que es complís aquesta teoria... :eh:

Mit :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat