Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Dooncs jo he votat inocent :happycry:
Imatge

Avatar de l’usuari
miss_voldemort
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. oct. 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Lleida

Severus...

Entrada Autor: miss_voldemort »

Penso que el món no només es divideix en bons i dolents, per que son dos costats molt oposats, i no tenen res a veure l'un amb l'altre. A més, cadascu te una manera diferent de veure el que es "bo" del que es "dolent".
Es molt cruel intentar posar un d'aquests adjectius a l'Snape, pk com em vist als llibres ell ha actuat com ha volgut, com ho ha sentit en aquell moment, i no seguint un concepte de "bo" o "dolent", perque normalment, quan actues, te n'adones després de si les conseqüencies seran bones o dolentes.
Tot i així, he votat "dolent" a l'Snape, pel fet de k duran tot akest temps ha estat mentint a totom i ha fet molt mes mal traint la confiança k li tenien algunes persones k no matant al Dumbledore (encara k aixo NO li perdonare mai!!)
Be, encara ens keda veure k passara al setè llibre.... 8)

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Re: Severus...

Entrada Autor: Clara_Forcat »

miss_voldemort ha escrit:Penso que el món no només es divideix en bons i dolents, per que son dos costats molt oposats, i no tenen res a veure l'un amb l'altre. A més, cadascu te una manera diferent de veure el que es "bo" del que es "dolent".
Es molt cruel intentar posar un d'aquests adjectius a l'Snape, pk com em vist als llibres ell ha actuat com ha volgut, com ho ha sentit en aquell moment, i no seguint un concepte de "bo" o "dolent", perque normalment, quan actues, te n'adones després de si les conseqüencies seran bones o dolentes.
Tot i així, he votat "dolent" a l'Snape, pel fet de k duran tot akest temps ha estat mentint a totom i ha fet molt mes mal traint la confiança k li tenien algunes persones k no matant al Dumbledore (encara k aixo NO li perdonare mai!!)
Be, encara ens keda veure k passara al setè llibre.... 8)
Si potser tens raó hauria de posar del bàndol del voldy o de l'altre. Pro que sigui innocent no vol dir que sigui bo... perquè l'Snape molt bo no és que sigui perquè de la manera com tracta als de Griffyndor...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Enacara que despres de com el van tractar certs Gryffindors (defensa dolenta e involuntaria). L'Snape actua a benefici propi i no es mostrara tal com es fins que no vegi quin es el bandol que li dona mes o l'atrau mes.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Costa ha escrit:El Harry o fa obligat! -no dic q el Snape tampoc o fasi obligat, quan el harry li dona aqella pocio ell o sta pasan malament x donarli... No se...
Priemr de tot: jo crec que tots els membres de l'Orde, han fet el mateix jurament de fidelitat que el harry va haver de fer en el moment d'anar a buscar el Horcrux.
Si no estàs disposat a sacrificar vides per una causa justa, millor no et facis de l'Orde..

Després---- Vull tornar a repetir una cosa....:wall:

El Sevy és culpable de la mort del Dumbie, ÒBVIAMENT!!!! Qui va fer l'obitus, sino? :eh:

L'altra cosa és si és bo o dolent, .... com bé ha dit añlgú el mon no es divideix entre bons i dolents....sino...mireu el draco malfoy... Si el k voleu preguntar és si l'Snape està del bàndol del voldy, o del dumbie, o si va x lliure.... Llavors mireu els altres temes del forum i tanqueu aquesta enquesta.... pk està mal formulada....

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

calis, potser si k tens rao, la pregunta estava mal formulada...

Aprofito x dir, k meu convençut! krek k el Sevy vo matar al Dumbledore xk s'hi va veure obligat, igual k el Harry a fer-li veure la pocio, xo aixo no vol dir k hagi deixat de tenir-li tirria... xk aixo de treure punts a Gryffindor kuan no han fet res... (nomes xk el Harry s'assembla al James!) ho trobo tan cruel kom el k li van fer a l'Snape kuan era petit el Sirius i el James... o sigui, k kregui k el Sevy va matar-lo obligat, no comporta k em caigui be :wall:
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

A veure, està claríssim que el Severus és bo. Però a mi tb m'encanta pq és un personatge super torturat. Bé, més que bo hauria de dir que és no-dolent, que no és ben bé el mateix (estic d'acord amb el que ha parlat que al món no es divideix només en bons i dolents, q hi ha molts matisos, i el Harry sempre comet l'error de creure que qui no està amb ell està contra ell). No podem dir que és bo pq es ceba molt amb el Harry recordant-li que els seus pares i el Sírius estan morts i enterrats, i això és ser molt fill de p... Però està clar que actua seguint les ordres d'en Dumbledore en tot moment.

1) El Dumbledore diu en un moment que té un argument de pes per creure en l'Snape (ho descobrirem al 7è). És més, en aquest 6è any dóna a l'Snape la classe de defensa contra les arts obscures, quina millor manera de confiar en ell? El Dumbledore no és tonto, és el mag més gran de tots els temps, només en Voldemort li fa ombra. No pot ser que es deixi enganyar així com així. Si en Dumbledore confia en l'Snape jo no tinc res a dir. Punt i final.

2) l'Snape SALVA el Harry amb l'excusa que és Voldemort qui vol matar-lo. Per favor... això serveix per acontentar els Death Eaters i prou. No ho veieu? En realitat l'Snape al llarg de tots els llibres ha salvat un munt de cops al Harry, i ell només fa que odiar-lo. Bravo xaval, vas molt bé.

3) Jo crec que l'Snape mata en Dumbledore perquè és ell qui va posar la poció al fals Horcrux i sap que no hi ha curació possible. Quan veu en Dumbledore afeblit immediatament sap que s'està morint i no té curació. Per tant matant-lo li estalvia el patiment i per l'altra fa la seva coartada amb els Death Eaters encara més forta. Però estic d'acord amb algun comentari, sense ell no es podrà acabar amb la vida d'en Voldemort. McGonagall? Arthur? Lupin? Sí, són bons mags però juguen a una altra divisió. Només el Dumbledore estava a l'alçada. Per tant el Severus serà la gran salvació de tots els del fènix, encara que ara l'odiïn a mort. Però al capdavall, ell sap que tothom l'ha odiat sempre, així que passar per assassí del seu mentor i potser amic (Dumbledore) ja no li ve d'aquí. En tot cas, estic segur que RAB respon d'alguna forma a les inicials de l'Snape, ell odia més que ningú en Voldemort perquè igual que el Harry la seva vida ha vingut marcada en major o menor grau per culpa seva, del seu "error" de juventut d'haver "flirtejat" amb les arts obscures i la troupe d'en Voldemort.

La meva predicció, quan se sàpiga que l'Snape és bo (o no-dolent ni culpable de la mort del Dumbledore, més enllà de donar mort a un home ja moribund sense possibilitat de salvació), i es reconciliï en major o menor mesura amb el Harry (això ho dubto més, pq el Harry en aquest sentit és bastant capu...) llavors morirà, pq tots els grans personatges acaben morint. La mort del Dumbledore he de confessar que m'ha fotut MOLTA MOLTA MOLTA ràbia i molta pena, també. En fi... mentre no mori l'Hermione... ella sí que val, si s'ho curra segur que arriba a ser igual de poderosa que en Dumbledore, però clar, encara ha d'estudiar molt més, practicar molt més i guanyar molta més experiència. La resta és un mar de mediocritat.

En fi, res més, ja tinc ganes de llegir el 7è. Aviam quan sortiràaaaaaaaaaaaa... argh!!!

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Uooo algú que escriu llarg, raonat, i amb qui estic més o menys d'acord! per cert, qui ets? (és que com a primer missatge sorprèn una mica!) xd

Comentaris:

-Estic d'acord amb tu en el fet que el Severus comet un mal menor assassinant al Dumbledore. Penso que la poció era mortal.

-Penso que serà qui més ajudarà al Harry a arribar fins al Voldemort. Penso que la reconciliació (amb el Harry, amb el món màgic) només podrà arribar quan el Severus estigui moribund o ja mort, si és que arriba (el món màgic sovint no s'assabenta de com han anat les coses).

-Crec que és possible que el Severus tingués alguna cosa a veure amb el canvi de locket, però estic segur que no és el RAB. Ser el Half-Blood Prince ja és prou honor xd.

-El RAB és el Regulus Black. Ell va beure la poció, i ell va morir com a conseqüència (o potser es va deixar assassinar abans de morir per la poció). Però necessitava un "ajudant", algú que li donés la poció quan no pogués. El candidat número u és, sens dubte, l'elf kreacher. Però també és possible que, com que era només un xaval, necessités no només el suport d'algú, sinó algú que el conduís fins allà i li fes la poció (algú més poderós). I com a candidats, només tindríem l'Slughorn i el Severus.

Salut!

[Sé que m'he desviat una mica de la conversa, però era per enllaçar amb el comentari anterior, i tot retorna al nostre estimat Sevy]
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Snape inocent!!! :ballar: :ballar: :ballar: :juggle: :juggle: :juggle:
Imatge

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Hola voldy, m'alegro q t'hagi agradat el meu missatge. De fet he llegit bastants missatges teus i sovint coincideixo amb tu. :boohoo:
Ara bé, m'has ben enxampat amb el R.A.B, de fet he hagut de mirar a la wikipedia qui era en Regulus Black (amb tants noms un ja perd el compte). Doncs sí, tot fa pensar que sigui ell per les inicials, però algú que va caure tan fàcilment al cantó fosc no s'entén per què hauria de voler matar en Voldemort tan alegrement, no? Ummmm... no sé... Ara bé, tens raó que potser l'Snape ja té prou protagonisme sent el príncep mestís.

Doncs sí, sóc novato aquí, però és que ahir em vaig acabar de llegir el 6è llibre i buffffffff necessitava compartir les meves emocions amb altra gent, jeje. De fet ja em va passar amb el 4rt, que crec q també em vaig llegir en anglès. En canvi el 5è em va deixar bastant fred, a part de cabrejat per culpa de la mort d'en Sirius. La JKR és una sàdica, sempre es carrega qui podia donar més esperança a la vida d'en Harry. I ara al sisè quan hi havia la possibilitat cap al final que fos en Dumbledore el mort jo pensava, sisplau, que sigui la Ginny la morta, total, un amor de joventut es pot sobreportar. En canvi, la mort d'en Dumbledore... impossible. Encara porto un cabreig a sobre que ... :evil:

Per cert, quina edat teniu? M'imagino que dec ser el més iaio de la colla, jeje, amb 28 tacos :peace:

En fi, res més... a rei mort (Dumbledore) :cry: , rei nou (Severus). Visca el nou rei! Long live Snape!!! 8)

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Ei, sharky_77, totalment d'acord amb els teus arguments... :wink:
M'han encantat...Jo penso exactament igual..
I no et desanimis...Jo en tinc 30, i aviat en faré 31 !!!!!!!!!!!!!
Hi ha algú més gran que jo???
En Severus salvarà el món mag, i no en Dumbledore, com tothom pensava. :boohoo:
La JKR ens sorprendrà donant un paper de salvador al Severus en el setè llibre!!

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Ei, lidiapicapiedra, què guai que hi hagi algú de la meva edat! :clap:

Això vol dir que nosaltres ja fa temps ens vam treure els OWLS i els NEWTS, oi? :wink:

[/b]

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Jo en tinc 20, al desembre en faig 21.

I cal tenir en compte que tot el que sabem sobre el Regulus és a partir d'en Sirius, que no és una font gaire objectiva i fiable.... Potser en Regulus no era tan inútil com creiem, o potser va tenir alguna "ajuda" important... Penseu tot el que el Harry ha fet, sent un crio estúpid, pel fet d'estar ben ajudat...

El problema és que si l'ajuda la va rebre del Severus, la cosa es complica perquè volia dir que ja havia passat a ser un espia (cosa que fa després de la profecia i abans d'atacar els Potter), però alhora no hauria informat de res a en Dumbledore, cosa poc comprensible, a no ser que no confii en ell, que podria ser... :|
Ui, avui aquesta possibilitat la veig més negra que ahir...
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Contraatac dels Snape c**** , mireu aquest tema:

http://www.harrymedia.com/foros/index.p ... topic=1703

Quin fallo hi troveu? Si es que n'hi troveu cap.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

aveure, llegint aixo ten dones compte de k l'Snape es dolent, xk les pistes k ha deixat la JKR son ben clares, el Snape es un assasi, i a mes, si el mateix dumblie dubta... i tmb, kom podem saber k esta del nostre canto????? si el mateix dumblie diu k es molt bo en oclumencia, podria estar amagant els seus veritables pensaments de ajudar al Voldemort al Dumblie... tal com diu k o fa xo al reves... (pot ser k el Snape hagi enganyat al Dumblie tancant la ment... i en realitat estigui del costat dolent...)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Bloquejat