Kin personatge no suportarieu k morís?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

no suportaria k moris ni en ron ni l'hermy ni els bessons ni el hagrid nini ostres.... tampok krek s'agui de muri tothom ..pero lu del harry ja u tink assumit k pot se mol possible... :cry:
apa siauuu
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
HermyIntel·ligent
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 5:16 pm
Ubicació: En el més enllà...

Entrada Autor: HermyIntel·ligent »

A mi em faria molta pena que es morís l'hermione. El Ron és el despistat golafre, el Harry és qui ha de salvar el món però sense l'inteligència de l'Hermione canvia tot. Qui va trobar l'informació sobre el basílic? I sobre la cambra secreta?Qui va ajudar a en Harry a aprendre nous maleficis i encanteris per pasar les proves dels tres bruixots :winner: ?Qui tenia el rellotge reculatemps per fer totes les classes i que al final van salvar dues vides?Qui és la que va obrir les portes a la consellaria d'afers màgics a la cambra de les profècies o on fos :tanca?Qui fa que Gryffindor sempre guanyi punts a les classes gracies a ella perquè sempre se sap les coses i totes les preguntes les respon be?Qui ajuda a en Harry i el Ron no ho suspenguin tot? Qui els deixa copiar els deures???Qui???Qui???? L'HERMIONE! :graduate: :reading: sense ella moltes coses que han pasat no haurien passat! sempre dona consells al harry i al Ron perquè ho puguin fer tot! perquè sempre hi puguin sortir guanyant!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Per mi ja pot morir qui vulgui, ja em van matar en Sirius aixi que ja no m'importa ningú més. Apa!

Però com que soc tan bona persona hi ha alguns personatges que també em sabria greu que es morissin, personatges com l'entranyable Harry, la inteligent Hermy (però no per la seva intel·ligència, si no per les seves moltes qualitats que té) i sobretot un personatges que ha demostrat ser tan bona persona i bé... que puc dir de la Molly Weasley... aix... amb lo malament que ho vaig passar quan es va haver d'enfrontar a l'Impostorus. Ella si que no! Ah i la Minerva, pobre dona! I vaja a alguns altres més... però aquests seria els que més m'importen.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

doncs jo crec k no soportaria k muris en Hagrid
començaria a estar depre, pk en Hagrid es un dels meus personatges prefes(hermy i hagrid els millors!! 8) :mrgreen: :wink: )
esk es tan bona persona(un pstisset de roka XD) i ajuda tnt...i pobre u ha passat mol malamen a azkaban
a mes tmpoc magradaria k muris pk sembla el meu pare(XD) pero el meu pare no es tan alt, jeje pero de gordet si k ta! :roll: (i melestimu mol eh?XdXdXd :wink: )
TAN DE BO MORIS EN CONDEMORRR! :alien:
xd
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Jo no soportaria que morís el meu Ron!!! No, això mai, XDD. En canvi en Harry, bueno, seria una cosa que no em faria tanta pena, perquè es com a lo que esta predestinat i ja es veu a venir, ademés mes que ha passat aquest nano...xDDD
I també qui no suportaria es en Dumbledore...Bueno ja està mort. Em va fer molt pena i molta ràbia!! Uoououo juaz :lol:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

Jo no suportaria que se'm moris la meva Luna, ni el bessons son els millors, i per supusat la meva estimadissima Hermione no es pot morir, ni el Hagrid, ni la McGonagall, ni... vale ja paro... No vull que mori ningú i el que menys suportaria que es moris esta mort, pobret Dumby....
apa! dew
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
helena0
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dl. maig 01, 2006 12:04 pm

Entrada Autor: helena0 »

ufff dons aviam despres d q em matessin el Sirius ja no se q esperarme pro wenu... Avera el Harry obviament no, pro tinc assumit q putser si q es mor..... despres, el Ron tampoc xq em cau super be :mrgreen: !!! i l'Hermione tampoc vull q es mori, q ha d'acabar amb el Ron!! :lol: i tampoc el Hagrid ni els bessons!!! Ni la Luna o el Neville o el Bill!!! I la McGonagall tampoc, q em fa pena pobra dona XDXD i wenu nose... suposu q un d'aquets morira... i el Malfoy putser tmb la palma pro nuse, tmb em faria pena XD

Isaacrt
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 5:54 pm

Entrada Autor: Isaacrt »

En sirius era un dels k io volia k no es moris :( xDD
Tampoc suportaria k moris la ginny, en remus ni en Fred & George

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

Home, això de no soportar... puc soportar que la Rowling mate al personatge que siga, total, ja va carregar-se al meu personatge favorit, així que estic preparada per a quealsevol cosa :) . Dels que em sabria molt greu que moriren, serien Snape, Llopin, Hermione, Luna i Ginny. Els altres ja em donen una mica igual :twisted:
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

kukis16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dj. des. 07, 2006 8:44 pm
Ubicació: bcn ciutat

Entrada Autor: kukis16 »

no vui k es mori x sobre de tot la hermione po tmpok magradaria gens k moris en harry po am lo valent ke es nse k dirte k pasara!

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

M'imagino que em faria molta ràbia que anés matant indiscriminadament algun component de l'ED. L'Hermi o en Ron em farien molt mal. En Harry no m'estranyaria, la veritat, però la Ginny o la Lluna els trobaria injustificats...

I en Neville? És un personatge que a cada llibre penso que no sortirà viu!

:-)

Esperem que el setè no sigui una carnisseria i que la JK sigui capaç de resoldre tots els arguments oberts!
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Kin personatge no suportarieu k morís?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

no m'agradaria k es moris la tonks ni en llopin ni en fred/george ni en ron!! tst ron weasley!!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Kin personatge no suportarieu k morís?

Entrada Autor: lanark »

Jo, després de llegir-me la sèrie, ja estic curada d'espasme, perquè la Rowling té la fantàstica habilitat de carregar-se als personatges que no suportaria que moriren... En fi, que ja va començar per Sírius :cry: I en el setè, la dona aquesta m'ho ha acabat d'apanyar... La Rowling anava per assassina en sèrie, el que passa és que va explotar la seua agressivitat escrivint...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Kin personatge no suportarieu k morís?

Entrada Autor: Eric Ardan »

Per mi no es tracta tant de qui no hauria suportat que es morís -crec que hauria resistit qualsevol mort, no ho sé- sinó com es produeix aquesta mort. Per posar un exemple que qui sap si és un spoiler o no per aquells que a hores d'ara encara no s'han llegit el setè: el personatge més mític dels llibres, el que té per patronus una cèrvol·la, suposem que ha de morir. Llavors, pensem com. El pot matar una dentallada d'un bitxo, ràpidament, de forma quasi indol·lora, ipso facto, aquí et pillo i aquí et mato. L'alternativa és una mort després d'una lluita acarnissada i heroica en què demostra que és l'estrella.

Això va ser de les poques coses que em van saber greu del setè: al llarg dels llibres no hem pogut ser testimonis de fins a quin punt és potable als duels aquest personatge que té per patronus una cèrvol·la...
lanark ha escrit:La Rowling anava per assassina en sèrie, el que passa és que va explotar la seua agressivitat escrivint...
... fins ara, que ha acabat els set llibres i començarà a devorar a lectors, crítics literaris i lletraferits en general. Hum, ara t'enviaré un MP ;)

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Re: Kin personatge no suportarieu k morís?

Entrada Autor: Aralforn »

Eric Ardan ha escrit:Per mi no es tracta tant de qui no hauria suportat que es morís -crec que hauria resistit qualsevol mort, no ho sé- sinó com es produeix aquesta mort.
Ei, i també és molt important el COM s'explica la mort. No només qui i com es mor. La narració és important. I penso que la Rowling ha perdut traça, als últims llibres, i que quan es fica amb temes "seriosos" de morts no se n'ha acabat de sortir! Coi, només cal llegir la mort del cavall de l'Atreyu a La Història Interminable o algunes morts de Les Cròniques de la Dragonlance per trobar lectures més "sentides" entorn la mort dels personatges en històries de fantasia. Penso que la Rowling dominava millor l'acció dels primers llibres i que en voler-se posar més madura no ha arribat a passar d'un tipus d'escriptura adolescent i insegur. La saga se li ha fet gran i no l'ha sabuda tancar bé (és la meva opinió, es clar; tants caps tants barrets), aconseguint que l'últim llibre i totes les morts que hi sortien no em traumatitzessin.

Em va emocionar més la descoberta de com en Neville i companyia s'havien organitzat durant l'absència d'en Harry, en Ron i l'Hermi que no pas les morts dels personatges importants. Ja tocava que passés gran part de l'acció important sense la presència d'en Harry! (Com vaig enyorar Hogwarts, a l'últim llibre!)
:-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Bloquejat