*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

nooooooooooo el snape es culpable ja no te perdo

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Jo ho trobo molt inverossímil quen severus segueixi al cantó dels bons: matar al jefe en un moment de debilitat d'aquest en que no té la vareta és de gallines i a més no és un sacrifici com un altre, al Departament de Misteris en Dumbie ja va demostrar que valia pels cinc de l'Orde que hi vien nat, encara no estava acabat ni molt menos.
Ara bé: en Sevi és un personatge molt contradictori, ja que si per un cantó entrega a l'Emmeline Vance i pela al Dumbie, per l'altre va ser ell qui va avisar a l'Orde de que l'ofuscat del Harry se'n havia anat al Departament de Misteris.
M'apunto a la teoria d'en Voldy dels ESDLA: és en Sàruman!!! També vol un poder i també pren un nom fictici com en Voldemort i la teoria d'en Grima-Cuapelada també em sembla excel·lent: un tio que per haver-se passat al cantó fosc ha de ser un servent fins que es rebota (i treu el coltell :) ).

Avatar de l’usuari
Tarry
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dt. jul. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: 127.0.0.1

Entrada Autor: Tarry »

ES: Was Dumbledore planning to die?

JKR: [Pause.] Do you think that's going to be the big theory?

MA & ES: Yes. It’ll be a big theory.

JKR: [Pause.] Well, I don't want to shoot that one down. [A little laughter.] I have to give people hope.

MA: It goes back to the question of whether Snape is a double-double-double-triple-

JKR: [Laughs] Double-double-quadruple-to-the-power-of - yeah.

MA: …whether this had been planned, and since Dumbledore had this knowledge of Draco the whole year, had they had a discussion that said, "Should this happen, you have to act as if it is entirely your intention to just walk forward and kill me, because if you don't, Draco will die, the Unbreakable Vow, you'll die," and so on —

JKR: No, I see that, and yeah, I follow your line there. I can't — I mean, obviously, there are lines of speculation I don't want to shut down. Generally speaking, I shut down those lines of speculation that are plain unprofitable. Even with the shippers. God bless them, but they had a lot of fun with it. It's when people get really off the wall — it's when people devote hours of their time to proving that Snape is a vampire that I feel it's time to step in, because there's really nothing in the canon that supports that.

ES: It's when you look for those things —

JKR: Yeah, it's after the 15th rereading when you have spots in front of your eyes that you start seeing clues about Snape being the Lord of Darkness. So, there are things I shut down just because I think, well, don't waste your time, there's better stuff to be debating, and even if it's wrong, it will probably lead you somewhere interesting. That's my rough theory anyway.
Jo crec que és un agent doble-doble-quàdruple-a-la-X-potència. I si tenia desig suficient per a poder fer un malefici imperdonable és perquè sinó la dinyava ell. :riure:

No sóc home d'especulació. Ja ens ho trobarem, no?

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A mugglenet de moment tothom està d'acord que l'snape no ha traït el Dumbledore, sinó que ha seguit les seves instruccions...

Jo no n'estic tan segur, però crec que la clau es troba al final, quan el Harry li diu que és un covard i ell es torna com boig perquè li ha dit covard.. Enlloc del seu posat fred que té sempre, aquí el veiem com és per dintre... així que podrem entendre què està pensant pocs segons després de matar el dumbledore... S'accepten propostes.

Salut!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Això em va fer pensar...
L'Snape, es possa com boig quan en harry li diu covard...just igual que en Sirius!!!
després de tot, no són tan diferents, en Sirius i l'Snape, tots dos s'ofenen massa davant en seu orgull....
:wink:

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Dos reaccions contradictòries més de l'Snape:

- quan li ensenya la marca de les forces del mal al Fudge (!) per demostrar-li, tot grunyint, que en Voldemort ha tornat.
- i quan en Dumbie li diu al final del quart llibre que ja sap que li ha de demanar, en que es mostra més pàl·lid que de costum "i els seus ulls freds i negres li centellejaven estranyament".

Ara llegit des d'aquí només semblen parides, o no?

Bupi
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Bupi »

omee si realment l'snape ha matat en dumble per ordres seves, de covard no en té ni un pèl, i per això potser perd els papers

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No ho sé, a mi m'ha desquadrat una mica, això. V.V
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Un altre detall que el podria considerar bo... Compareu aquestes dues descripcions:

Hating himself, repulsed by what he was doing, Harry forced the goblet back toward Dumbledore's mouth and tipped it, so that Dumbledore drank the remainder of the potion inside.

Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.

Això podria voler dir que l'Snape se sent com el Harry quan ha de fer l'avada kedavra...
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

una cosa k e estat pensan i putser si k en snape es inocent pro molt potser axi k jo tinc la teoria encara de k es dulen. axi k quan se sapiga k es bo tindre k dir "val me kivukat" pro prefereixu continua pensant k es dulen, em sembla lo mes probable. (tot es posible)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Eric Ardan ha escrit:Dos reaccions contradictòries més de l'Snape:

- quan li ensenya la marca de les forces del mal al Fudge (!) per demostrar-li, tot grunyint, que en Voldemort ha tornat.
- i quan en Dumbie li diu al final del quart llibre que ja sap que li ha de demanar, en que es mostra més pàl·lid que de costum "i els seus ulls freds i negres li centellejaven estranyament".

Ara llegit des d'aquí només semblen parides, o no?
Això és contradictori???
Jo ho veig la mar de coherent....:S

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

calis ha escrit:
Eric Ardan ha escrit:Dos reaccions contradictòries més de l'Snape:

- quan li ensenya la marca de les forces del mal al Fudge (!) per demostrar-li, tot grunyint, que en Voldemort ha tornat.
- i quan en Dumbie li diu al final del quart llibre que ja sap que li ha de demanar, en que es mostra més pàl·lid que de costum "i els seus ulls freds i negres li centellejaven estranyament".

Ara llegit des d'aquí només semblen parides, o no?
Això és contradictori???
Jo ho veig la mar de coherent....:S
És coherent una frase en relació a l'altra però les dues frases mostren un comportament contradictori en relació a la traïció de l'Snape a l'Orde, nop?

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Ja, per això mateix és contradictori!

Per cert, mireu quina cosa més curiosa que ha sortit a mugglenet:
Have any of you read the book titled The Prince by Machialvelli....two main characters in the book was Severus and Albinus....(see!!!)...and Severus pretends to be good under the ruler Albinus...he was, like Snape, a double agent to both the bad and good rulers.....in the end, Severus killed Albinus....took power and killed the bad guy (name i cant remember)....and became the most powerful and feared leader of all........sounds logical??
Això es troba al capítol XIX del Príncep de Maquiavel "El príncipe debe evitar ser despreciado y aborrecido", hehe..
Parla d'un tal Alejandro Severo de tan agradable bondat que entre els 14 anys que va regnar no va fer matar a ningú sense judici, etc. (els mateixos anys que l'snape va estar a hogwarts sense fer malvestats)
Diu el Maquiavel que el Severo feia al mateix temps de guineu que de lleó. Amb subtils maniobres va forçar al Senat romà a anomenar-lo emperador. El personatge tenia dos enemics, Albí a Gran Bretanya (seria en Dumbie) i un tal Niger cap dels exèrcits asiàtics.
El cas és que va voler jugar a dues bandes, va aliar-se amb l'Albí per que fos cèsar i derrotar així al Niger i després va fer que el Senat destituís i el va fer matar. :twisted:

Total: que el nostre Severus romà va acabar esdevenint un líder incontestable amb un poder immens, fins al punt que el mateix Napoleó s'hi compara.

Pot ser que només sigui una coincidència??? :o és que aquesta rowling ens fa parar bojos... :boig:

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Déu n'hi doret... però em fa l'efecte que això ara ja no ens pot ajudar gaire sinó que hauria anat molt bé per descobrir qui era el príncep, perquè la Rowling des de sempre agafa fets històrics o mitològics (vaja, els adapta i els posa perquè ens faci gràcia als lectors), però i en canvia el final. Això és lo que va fer amb allò del papa Lucius que volia la mort dels que no eren fidels i que havia succeït al papa Cornèlius. I va i enlloc de Lucius va i em posa un Rufus com a conseller! :wall:

Conclusió: crec que les coincidències de la historieta del Maquiavel s'acaben al sisè llibre.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Buff veig que ja em porteu molta ventatge en la discusió, tot i així dire el que penso:

A veure, segons la meva humil opinió l'Snape no és dolent (tot i que tinc els meus dubtes) el Dumbledore s'ha "sacrificat" per a salvar a l'Snape i al Malfoy, i així de pas donar més motius al Harry per tenir ganes de matar al Voldemort.

M'explico: El Dumbledore ja estava assaventat de tot el que es duia entremans el Malfoy, ja que l'Snape l'anava posant al corrent, però a mi em sembla que el punt clau es quan el Dumbledore li fa un petrificus al Harry. Que preten amb això? Bé doncs jo crec que el que preten és que el Harry presencii la seva mort a mans de l'Snape, al qual estava esperant des de que havia vist al Draco, i a més mostrar al Harry el que es capaç de fer el Voldy fins i tot amb els seus aliats (Malfoys).

Durant el llibre el Dumbledore ha ensenyat al Harry la personalitat del Voldy i en el moment que vol convencer al Draco segueix mostrant-li al Harry com funciona el mon dels Death Eaters. Tot i que, per què el Dumbledore voldria que tothom es poses en contra de l'Snape? Potser perque es l'única manera de que l'Snape estigui prou a prop d'en Voldemort com per aconseguir alguna cosa important, com alguna misio de moure un Horcrux, per exemple!

Perquè com és que despres d'anys d'intentar-ho ell mateix (el voldy matar al dumby) va i el Draco, un noi de 16 anys amb no molts poders especials aconsegueix arraconar-lo i un dels seus subordinats el mata. No crec que fos tan facil matar al Dumbledore, encara que estigui debil i desarmat, només es deixaria matar si fos necessari.

I última cosa (sento el rotllo ja acabo!) crec que el Dumbledore necessitaria una prova prou important, que ara nomes sap l'Snape, de que aquest esta del seu bandol i no només que l'Snape li digui que s'arrepenteix de matar a la persona que mes odiava a Hogwarts i a la seva dona. Esta bé que l'Snape es un bon oclument, però el Dumbledore també i notaria quan l'Snape no es deixa penetrar a la ment. Crec que encara ens falta saber perque el dumbledore confiava en l'snape, tan com per rogar-li abans de la seva mort.
Weno ja sta, u sento :pray:
Imatge

Bloquejat