Ja Ja Ja no ho crec possible pero es k a vegades e m'envà l'olla XD

ExactamentiRiS_MaLFoY ha escrit:Si en Voldy a tramés una part de la seva ànima al Harry, aquest s'hauria de suicidar per poder eliminar al Voldemort no?![]()
weasley_pol ha escrit:jo estic d'acord amb aixó de que el harry és un horricreux que ho va fer perquè la profecia no es pogués complir ara bé:
dobby: no senyor no ho puc fer encara que m'ho demani en harry potter!!...
Harry: doncs fess-ho tu kreacher!!!
Voldy: NO, no ho facis..
En harry es mor i ALGÚ mata voldemort.
![]()
![]()
Bé és una opinió
Diria que descriu l'escena en que en Harry podria morir. Ell descobreix que és un horcrux però no es veu cap de suïcidar-se i per això li demana en el Dobby (que no sé que hi pinten els elfs) que el mati, el s'hi nega i en Kreacher, com que ha d'obeïr al seu amo, el mata per disgust d'en Voldemort.iRiS_MaLFoY ha escrit:weasley_pol ha escrit:jo estic d'acord amb aixó de que el harry és un horricreux que ho va fer perquè la profecia no es pogués complir ara bé:
dobby: no senyor no ho puc fer encara que m'ho demani en harry potter!!...
Harry: doncs fess-ho tu kreacher!!!
Voldy: NO, no ho facis..
En harry es mor i ALGÚ mata voldemort.
![]()
![]()
Bé és una opinió
no acabo d'entendre el teu "dialeg"...
![]()
que vols dir exactament??
Enllunada16 ha escrit:Jo crec que pot ser un horrecreu,però no involuntari.Per tan,per que en voldemort hauria de convertir a en Harry en un horricreu,si ell mateix el vol matar i per tan destruir-lo??
M'ho pots explicar? S'ha de tenir en compte que el malefici amb el qual en Voldemort volia matar en Harry no va funcionar i, tal com diu en Murri, és l'únic cas que es coneix en que un n'hagi sobreviscut. Com ja ha passat en alguna sèrie/llibre quan un mor la seva ànim surt però, rarament, si té un cos a prop s'hi introdueix per tal de quedar-se en aquest món. L'ànima trossejada d'en Voldemort podria haver fet això, al sortir introduir-se en el cos d'en HArry nadó. No seria massa original però la Rowling és humana i ho fa prou bé i mentre el final en sí fos bo això no tindria massa importància.fitag05 ha escrit:[Es veritat! un horcrux no es pot fer involuntariament, no pots partir lanima involuntariament
Finalpotter ha escrit:M'ho pots explicar? S'ha de tenir en compte que el malefici amb el qual en Voldemort volia matar en Harry no va funcionar i, tal com diu en Murri, és l'únic cas que es coneix en que un n'hagi sobreviscut. Com ja ha passat en alguna sèrie/llibre quan un mor la seva ànim surt però, rarament, si té un cos a prop s'hi introdueix per tal de quedar-se en aquest món. L'ànima trossejada d'en Voldemort podria haver fet això, al sortir introduir-se en el cos d'en HArry nadó. No seria massa original però la Rowling és humana i ho fa prou bé i mentre el final en sí fos bo això no tindria massa importància.fitag05 ha escrit:[Es veritat! un horcrux no es pot fer involuntariament, no pots partir lanima involuntariament