Horcruxes

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Harry debilitat

Entrada Autor: Arnau Castan »

Weno, jo escric xq crec q a mesura q el harry destrueixi els horcruxes, s'anirà tornant cada cop + debil, i llavors l'últim recurs que tindrà serà matar a una persona molt propera a ell o a ell mateix (possible horcrux de la cicatriu). Ke en penseu?
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Ja que tothom possa spoilers aqui jo tbe. Diuen que l'últim horcrux es el harry mateix (te part de l'ànima de voldemort dintre, sino com es que es reptilià? i que el volia possar a Slitheryn el Barret Que Tria?) ,,. i que a Voldemort el mata el Neville. Wenu...esque sonles meves paranoies i les d'una web...xDxDxD!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpFaNàTiCa!! ha escrit:Ja que tothom possa spoilers aqui jo tbe.
Actualemnt no hi ha cap tema amb spoilers; es considera que tothom ja ha tingut temps de llegir-se el llibre i per tant es pot parlar de qualsevol tema del 6è llibre en qualsevol apartat del fòrum. Si al títol posa Spoiler molt gran és per la data en que és va crear, en la qual encara no hi havia el llibre traduit.

Arnau jo sóc dels que creu que en Harry és un horcrux, però no he entés el teu missatge :oops:

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

una pregunta: q es un Spolier? :? :roll:

mmm... yo tik segurissima d q en Harry no pot ser un horricreu, m'ho diu el cor :heart: . no pot ser que s'hagi de morir en el 7e!! i una altra cosa, el RAB podria ser que no fos el Regulus Black, i q x tant encara estigues viu!!! :mrgreen: :mrgreen: aixi el harry i els altres tenen un aliat en alguna part dl planeta!!! :) :)
apa siau!!! [wavey]
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Apropinquet, un spoiler (ja s'ha dit molts cops abans, però bueno) és explicar un fet a una persona que no ho sap. Un exemple, és en un fòrum com aquest (no anglès) l'endemà de sortir el sisè llibre que hi hagúes un tema titulat "Què et sembla la mort d'en Dumbledore'" això seria un spolier.

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

aclariment

Entrada Autor: Arnau Castan »

Finalpotter ha escrit:
HpFaNàTiCa!! ha escrit:Ja que tothom possa spoilers aqui jo tbe.
Actualemnt no hi ha cap tema amb spoilers; es considera que tothom ja ha tingut temps de llegir-se el llibre i per tant es pot parlar de qualsevol tema del 6è llibre en qualsevol apartat del fòrum. Si al títol posa Spoiler molt gran és per la data en que és va crear, en la qual encara no hi havia el llibre traduit.

Arnau jo sóc dels que creu que en Harry és un horcrux, però no he entés el teu missatge :oops:
Finalpotter: T'explico el que penso: l'últim horcrux és o en Harry o algú de l'Orde del Fènix, i aquest algú podria ser perfectament en Neville Longbottom, ja que potser en Voldemort hauria cregut que "l'elegit" era ell. Dic això perquè encara no s'ha resolt del tot el misteri de la profecia. Sé que és una teoria una mica rebuscada, però és una opinió meva, i agraeixo que em diguessis que no l'entenies, espero que ara t'agi pogut quedar clar.
Gràcies x la col·laboració
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ara ho entés més, Arnau, però lo del Neville no em quadra, tot i que tot pot ser. La veritat lo que el Harry sigui un horcrux em sembla lo més probable.

PD: En pàgines anteriors crec que s'ha comentat tots els indicis que fan pensar que en Harry n'és un, si t'ho vols mirar, després dona'ns la teva opinió.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Aviam, però no ho entenc. Si en Harry es un horcrux vol dir que ell es morirà i el que es quedarà en poder sera en Voldemort, no? Perquè si no, en Harry lo que tindria que fer i no crec que ho faixi, o si, seria sacrificar-se perquè algú altre poguès matar en VOldemort, o no? Crec que aquesta ultima posibilitat no es certa perquè la Profecia deia que només ell podia combatir-lo. Peròòòò si el mates en Neville? Uf no se, no se. ESPERO RESPOSTA!!! :mrgreen:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

2 cosetes

Entrada Autor: Lary fricky potter »

wenu, jo vui dir una sèrie de coses...

primer, pot ser que si que el R.A.B. akest sigui el Regulus Black i la A sigui un altre nom que li deuen dir...podria ser, si!! 8)

però unas altres coses és que:
1) el Harry va dir que no tornaria al col•legi després de la mort del Dumbledore....i wenu, suposu que es dedicaria a buscar els Horrocrux que falten o com es diguin... :roll:

però...... :wink: :wink:

2) El Dumbledore apareixerà a Hogwarts a través d'un quadre situat al seu antic despatx sabeu???? :o llavors......putser el Harry torna al cole per parlar am el Dumbledore i que li doni pistes...es un suponer, clar........

Però pot ser vritat no????????

P.D.: el dia que em va surtir lu de R.A.B em pensava que es referia a Rubeus Hagrid......jejejejje.........però és impossible... jejjejeje

BYE!!!!!!!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: 2 cosetes

Entrada Autor: Finalpotter »

Larongyea ha escrit:Aviam, però no ho entenc. Si en Harry es un horcrux vol dir que ell es morirà i el que es quedarà en poder sera en Voldemort, no? Perquè si no, en Harry lo que tindria que fer i no crec que ho faixi, o si, seria sacrificar-se perquè algú altre poguès matar en VOldemort, o no? Crec que aquesta ultima posibilitat no es certa perquè la Profecia deia que només ell podia combatir-lo. Peròòòò si el mates en Neville? Uf no se, no se. ESPERO RESPOSTA!!!
No té perquè guanyar en Voldemort. Una opció és que un cop en Harry el venç descobreix que no ha mort, que torna a ser vés-a-saber-que, llavors ell, o algu dels que encara estan vius, descobreix que la cicatriu del Harry és un horcrux, involuntari, d'en Voldemort. Llavors l'Snape o en Ben o en Neville, ell mateix o qui sigui, el mata tot demant-li perdó, o bé ell mateix obliga a algu a matar-lo.

La profecia diu que aquell que té el poder per vèncer el Senyor de les forces del mal, naixerà quan el seté mes s'acava, i, com va dir en Dumbledore, tan pot ser en Harry com en Neville. Però ell en el sisè llibre diu que una profecia per si sola no és res, el que fa que es realitzi, o no es compleixi, són les accions; per tant la profecia pot ser que sigui només l'autèntic inici de la saga.
Lary fricky potter ha escrit:primer, pot ser que si que el R.A.B. akest sigui el Regulus Black i la A sigui un altre nom que li deuen dir...podria ser, si!! 8)
Ja hi ha un tema per debatre això, i es diu, jo no m'ho crec, que la Rowling ha dit que en R.A.B. és en Regulus i que l'A és la primera lletra del seu 2n nom (el qual no me'n recordo) i per tant no són les inicals d'un trio.

Lary fricky potter ha escrit:però unas altres coses és que:
1) el Harry va dir que no tornaria al col•legi després de la mort del Dumbledore....i wenu, suposu que es dedicaria a buscar els Horrocrux que falten o com es diguin... :roll:

però...... :wink: :wink:

2) El Dumbledore apareixerà a Hogwarts a través d'un quadre situat al seu antic despatx sabeu???? :o llavors......putser el Harry torna al cole per parlar am el Dumbledore i que li doni pistes...es un suponer, clar........

Però pot ser vritat no????????
1) Un pot dir una cosa i a l'hora de la veritat fer-ne una altra.
2) Ja s'ha comentat en un altre tema si en Harry tornarà a Hogwarts o no, entre altres coses pel quadre d'en Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

el que no entenc és quin benefici en treu el voldemort de fe rque el harry sigui una horcruxe... perquè no crec que en pugui fer aixì voluntàriament. Bé, l'única opció seria per assegurar-se que si el HArry només podrà derrotar-lo matant-se a ell mateix. Llavors què? po t sr que el llibre acabi en suicidi??
Però llavors quan en Harry hagués matat a en voldemort com ho faria aquest per recuperar l'horcruxe que es troba al cos del harry, el posseiria com va fer amb el quirrell??
No ho sé però jo no ho acabo de veure clar això que el harry sigui una horcruxe...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

L'opció que en Harry sigui un horcrux, es basa amb les similituds que comparteix amb Voldemort. La veritat ell no pretenia fet cap horcrux però al rebotar-li l'obitus per subitum, i va perdre el cos, una part de la seva ànima va quedar dins del Harry (sigui la cicatriu o no), sense que cap dels dos en fos conscient.

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo no crec que el Harry sigui un horricreu, jo crec que el que passa és que hi ha un vincle entre ell i el Voldemort causat pel malefici (obitus per subitum) i que és per això que d'alguna manera estan units, si el Harry fos un horricreu el Voldemort podria posseir-lo i manipular-lo. I si ho fos ell no voldria matar-lo, seria absurd voler matar una part del teu esperit, no? Es imprescindible que en Voldermort sàpiga que ho és perquè per dipositar una part del seu esperit en ell. No, no crec que ho sigui...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Bé suposo que si hagués estat un accident el VOldemort estaria disposat a sacrificar una part de l'ànima, en té 6 més, per desfer-se de la persona que el pot derrotar... Clar que si no ho sap... Però bé jo segueixo pensant que una horcrux s'ha de fer voluntàriament.

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Home, és difícil però possible que el Harry sigui l'últim Horricreu. Però es pot fer realment d'una persona un horricreu??? Si la persona mor, què? desapareix el poder que hi havia dins seu??
No crec que el Voldemort sigui tant idiota de fer del Harry un horricreu, pk si llavors el mata es perdrà la part de la seva ànima que té en ell.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Bloquejat