Última horricreu?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Bé, si llegeixes una miqueta més amunt jo ja vaig fer aquesta teoria anada de l'olla, on l'has trobat tu...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

nakilxen ha escrit:Ya pero només pots tornar a la vida amb els horricreus no amb cap poció
No, els horricreus només serveixen perquè no moris. La poció aquella que li torna el cos, no necessita cap horricreu, si es necessita ossos del seu pare deu ser per tenir algun lligam amb els seu progenitor.

A veure el que ara diré segurament serà una besties (no m'enrecordo del tot de l'escena i no tinc el llibre a casa) i si el que hi havia en aquella cosa des d'un principi no era un horricreu i l'autèntic estava amagat sota l'aigua entremig dels inferis, que és el que surt amb l'accio.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Però jo vaig entendre que quan fa l'accio horcruxe només surt l'inferi i ja està, potser és que al sentir que algú vol apoderar-se de l'horcruxe surt a defensar-ho encara que no hi sigui, perquè l'inferi no ho sap que l'horcruxe ja no hi és...
i si que pot ser que en R.A.B. portés acompanyant perquè sinó no podria haver sortit d'allà... perquè estaria massa feble.
En Voldemort deuria saber que quan es ´"morís" i fes servir un horcruxe quedaria sense cos? o això el va agafar desprevingut? Perquè si cada cop que es "mor" ha de fer la poció no seria adient que ja tingués en algun lloc preparat els ingredients? :lol: I si els ossos del seu pare són imprescindibles i s'acaben què?

tinta
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. oct. 23, 2005 5:27 pm

Entrada Autor: tinta »

en al primera pel·licula he llegit:Cuando Hermione enseña a Harry el trofeo de Quidditch de su padre justo a su izquierda sale un trofeo, el de Tom Ryddle, el cual se nombra en el segundo libro y que es un objeto clave.
no he tingut temps de comprovar-ho pero es molt extrany k en la primera pel·licula fiquin un trofeu del tod roddel i no se potser ho van fer per algo en especial :?

Newton
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:37 pm
Ubicació: Lleida (Catalunya)

Entrada Autor: Newton »

Bones a tothom!
Jo no crec pas en això de que el Harry té un horricreu en el seu interior... De fet, jo pensaba que els set horricreus queden ben clars en el llibre:

-Llibre (eliminat)
-Medalló de Slytherin
-Anell de Morvosc (eliminat)
-Copa de Hufflepuff
-Objecte pertanyent a Gryffindor o bé a Ravenclaw (mes probable que de Ravenclaw, ja que Dumbledore va dir que lunic objecte de valor de Gryffindor era lespasa den Godric, que estava al seu despatx)
-La serp
-En el propi Voldemort

Jo crec que es això i que, en l´unic en que hi dubte es en si l´objecte pertany a Gryffindor o Ravenclaw, o si és alguna altra cosa, mai se sap.

Petons a tuthom
:wink:

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Eis!!!!!!!
jo tinc una Hipotesi!!!
o com es digui....

en una fanfic meva....que me la van esborrar.... deia que un possible horricreu podria haver estat la vareta del pare d'en Harry (ja que es de Gryffindor):

8O el Voldy li havia pres i li havia posat un horricreu i més tard, quan va anar a casa seva per matar al Harry, el seu pare tenia una altre vareta no tan eficaç com la que tenia i per això no va poder fer res per parar-lo i el Voldy va poder anar a l'Habitació de la lily on hi havia el Harry..etc etc etc. :evil: :evil:

pode no, jajajajajjajjaj, pero per posar una "hipòtesi""""
jejeejej
dew makus!! :mrgreen: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Ai no ho sé... i en James no s'en va adonar que havia perdut la vareta?
em sembla força improvable. Perquè quin sentit hauria tingut que en voldemort hagués fet un horricreu amb la vareta del pare d'en Harry?
si que en James era de Gryffindor però crec que en VOldemort buscava un altre tipus d'objecte... no crec que apreciés gaire a en James a més no la podria controlar la Horricreu...

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

Jo voto per la teoria que diu que el harry es l'ultima horricreu... 8O
Tinc un dubte...cuan la maldicio de mort va rebotar al harry i va donar al Voldemort, va matar el seu tros d'esperit??? Llavor ja n'haurien eliminat 3, més el medallo que no se sap on para.... Nuxe, digueu el que penseu plis.
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Re-llegint el sisè llibre m'he adonat d'una cosa ben curiosa:
Per fer una horricreu, s'ha de matar a algú
Segons Lord Voldemort, el número 7 és el nombre màgic per excelència. Per tant podem suposar que, com que li agradava tant aquest número, va fer 7 parts del seu esperit
Si ens fixem sobretot en l'última cita (que he adaptat una mica xD), Voldemort hauria hagut de matar a 6 persones per aconseguir 7 parts de l'esperit, ja que una part d'aquestes és la part inicial.

Doncs bé, hi ha una cosa que, de moment, no quadra: al quart llibre, quan les varetes d'en Harry i d'en Voldemort s'uneixen amb el Priora Incantamenta, apareixen 5 fantasmes:

-Cedric Diggory
-Frank Bryce
-Berta Noca
-Lilly Potter
-James Potter

Per tant, encara faltaria una altra persona (que desconeixem) per aconseguir les set horricreus.

Però encara hi han més coses: a en Cedric no el mata en Voldemort, sinó en Cuapelada (tot i que la vareta és d'en Voldemort). Per tant, la partició de l'esperit corresponent a en Cedric no existeix.

Llavors, jo em pregunto: realment són 7 parts d'esperit, o bé només en són 5? Si fóssion cinc, ja les tindriem localitzades. Però també pot ser que fossin set. Llavors, qui són les altres dues persones que ha matat? Una candidata podria ser la propietària del medalló d'Slytherin i la copa de Hufflepuff, però i l'altra persona? La Gemma Gemec la va matar el basilisc, per tant queda descartada.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

La cosa no acaba de ser com tu dius si no recordo malament, ja que quan en Voldemort anava a matar en Harry quan era petit segons en Dumbledore ja tenia tots els Horcruxs fets menys un, i només li faltava l'últim que volia fer-lo matant en Harry ja que considerava una mort especial ja que eliminava el seu enemic potencial segons la profecia.
Com que no va poder matar en Harry i fer-ne l'últim Horcrux, la teoria d'en Dumbledore és que ho va fer més tard quan va matar en Frank Bryce.

Per tan si fem cas d'en Dumbledore les morts utilitzades per fer els primers Horcrux no tenen res a veure amb les últimes que surten de la vareta quan lluita amb en Harry, tret d'en Frank Bryce. La resta els va matar abans de visitar els Potter la nit que va començar tota la història :wink:

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

O sigui, que de tota la llista, només valen tres:
-Frank Bryce
-Lilly Potter
-James Potter

I els altres tres (suposant que siguin 7 horricreus) els desconeixem.

Si tornem al tema horricreus, de les suposadament 7, 2 han estat eliminades (llibre, anell i medalló), una la té el Voldy i l'altra és possible que s'eliminés la nit en què l'Obitus per subitum va fallar i va rebotar. En teoria, això l'hauria matat, però gràcies als altres horricreus encara pul·lula per aquí... En tenim 5 de segures. Per tant, en Harry només li falten dues horricreus més per arribar a les 7...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

En James i la Lily també els treuria de la llista, bàsicament perquè a la Lily no tenia previst matar-la, li va donar la opció d'escapar i va ser ella qui va refusar i va preferir morir per salvar en Harry.

Jo crec que abans de matar en James i la Lily i intentar matar en Harry ja tenia els altres Horcruxs (menys el que tenia pensat de fer amb la mort d'en Harry) preparats, a més cal tenir l'objecte i dir un encanteri...no crec que sigui una cosa que se'n puguin fer 3 de seguits (James, Lily i Harry) en un moment.

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Jo també eliminaria de la llista al Frank Bryce perque el Voldemort el mata kuan ja fa temps que ha sobreviscut al Obitus k li va fer la harry per tant se suposa k ja habia fet els horricreus no? :eh: O es k enkara no els habia fet tots abans de k el Harry el debilites? :mmm
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

No, perquè l'horricreu que volia fer amb el Harry l'acaba fent amb en Frank Bryce... Això ho diu en Dumby.

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Ooops! es vritat :oops: em sembla k mels aure de tornar a llegir e? DOnc no u se!! pero yo segueixo pensant que el harry te l'ultim horricreu a dins seu o a alguna kosa k tingui molt de valor per ell i al final s'haurà de sacrificar o alguna kosa axins :mrgreen: seria trist pero heroïc
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Bloquejat