Última horricreu?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Última horricreu?

Entrada Autor: Marc Riera »

De moment, hi ha dos horricreus segures: l'anell i el diari de Tom Rodlel. També n'hi ha 4 de possibles: un objecte que hagués sigut de cada fundador de les cases de Hogwarts. Però i la seetena? L'altre dia vaig sentir una hipòtesi que em va semblar molt creïble: la última horricreu és la cicatriu del Harry.

Per tant, això vol dir que perquè Voldemort mori, en Harry també ha de morir. Què en penseu? :juggle: :o :greetings:

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

-------------------------
Nota del moderador
Et moc el tema a isé llibre, que crec que s'hi escau molt mes XD Bé, alla es discuteix sobre aquest tema tmb... no se on es, sino el tancaria, pero el deixare obert...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Potser es una tonteria po jo crec ke podria ser la vareta del Harry o del Voldemort o sinó el Harry mateix, i així resoldriem el perke la Rowling no continua els llibres: perke el Harry s'ha de matar a ell mateix per matar el Voldemort. Aixó ho vax pensar abans de veure el ke dius de la cicatriu Marc Riera, ke seria mes o menys el mateix.

Ke hos sembla, ben pensat, no :P ?¿

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Potser xo m'estranyaria, xk una d les poques coses k sabem es k x fer un horcrux has d matar algu i és magia molt avançada x tant es molt complicat.
En voldemort volia matar en Harry x tant no es llogic k des del principi el volgues convertir en un horcrux, i si ho va fer en veure k no el podia matar no te prou temps!!!.

No me explicat gaire B, si no s'enten ho dieu i de seguida o responc!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

setè horcrux? Fem recompte: diari, anell, objecte d ravenclaw, objecte de hufflepuff, objecte de gryffindor, el locket, i voldemort mateix no?
Em vai fe un liu amb axo dels horcruxes...i m'agrada mol akesta paraula: HORCRUX, fins i tot en plural! jeje, kines paranoies XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

"Aixi doncs - va dir en Harry-, ni el diari ni l'anell ja no hi son. Queden la copa, el medallo i la serp, i voste creu que hi ha d'haver un horcrux que havia sigut de Ravenclaw o de Gryffindor..."

Si hi sumem el tros d'anima que li queda en el cos en en Voldemort, en surten 6 mes els dos possibles objectes dels fundadros, dels quals en Dumbledore no sap que en quedi cap d'ells, tot i que potser s'equivoca. Jo crec, com ja vaig escriure en un latre tema, que la cicatriu d'en Harry podria ser un mig horcrux; no perque el volgues fer en Voldemort sino el fet que comparteixin certs poders, podria deure's al fet que en fallar el malefici de la mort en Voldemort, sense voler ni adonar-se'n, li passes un tros de la seva anima en en Harry. Aixo explicaria perque el barret el va voler posar a Slytherin, perque parla reptilingüe, perque li sonava el nom de Tom/Tod Rodlel, perque es va poder posar en la ment d'en Voldemort i crec que ja esta.

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

A veure ara que m'heu fet pensar faig el recompte amb les meves suposicions:
1-diari(eliminat)
2-anell(eliminat)
3-medalló(en teoria en RAB l'ha eliminat?)
4-copa
5-algo de griffindor o ravenclaw/ nagini
6-el que te actualment voldemort que penso que es dels ossos del seu pare.
7-el que tenie al cos voldemort avans d'intentar matar en harry penso que ara el te el harry al cos. o sigui que el harry s'haurie de matar per matar voldemort.

PD: repeteixo són nomes suposicions. tinc bastanta imaginació per tant segur que no hi ha res d posible :P

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

No sé on posaba que la setena part és la pròpia alma del Voldemort, i així ja estaria la seva alma dividida en set parts com el pròpi Voldemort volia fer:

-Diari (eliminat)
-Anell (eliminat)
-Medalló ("paradero desconocido")
-Copa de Hufflepuff
-Algo de Gryffindor o Ravenclaw
-Una altra cosa que podria ser la Nagini (la serp)
-El pròpi Voldemort

PD: Només son teories com totes les altres ho sabrem al 2007 :cry:
Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

opino el mateix que en final, pero tmbe podria ser que el harry en fos un i aixi tindres que morir per matar al voldy (es poc probable). :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo tambe hi havia pensat en aquesta hipòtesi. No se si es aquesta, pero crec que una de les suposicioons que fan al sisè llibre ha de ser falsa, així la Rowling ens tindria preparada unan sorpresa final.

Si el Harry en si fos l'horcrux, deuria ser per això que te algun poder den Voldemort, i que comparteixin emocions i tal....
Seria la hipòtesis de que quan en Voldemort va intentar matar el Harry sense volguer-ho el converí en horcrux....

Hipòtesi poc factible però total, hipòtesi.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo les hipotesis les deixo x inutils, n'hi ha tantes....
igualmen no sabrem kin es lultim horcrux fins k no surti el 7è llibre, llavors, pq matarsi a buscar? Es mol + dificil lu d l'horricreu k lu d l'RAB al meu entendre.
Goita tu, k sigui lu k la rowling vulgui (<-----derivat d lexpressio "k sigui lu k Déu vulgui" paranoia d les meues)
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Hi ha una cosa que diu en Dumbledore i que si no m'equivoco quasi ningu s'hi ha fixat; la profecia en si no es ni certa ni falsa. Aixo podria ser un dels cops d'efecte de la ROwling que al final qui es carregui en Voldemort no fos en Harry.

Una altra cosa que no hi pensem gaire es en aquesta frase d'un gran boig
un boig ha escrit:Ah, la música! -va dir eixugant-se els ulls-. Una màgia que va més enllà de tot el que fem aquí!"
Fem memoria sobre la musica... en el primer llibre res. En el segon llibre abans que aparegui en Fawkes amb el barret que tria (i per tant just abans de la salvacio) se sent el so d'un fenix. En el tercer cap. EN el quart, en el duel Voldemort VS Potter gracies a l'unio de les varetes se sent el cant d'en Fawkes. En el cinque no se sent cap cant pero en Fawkes salva en Dumbledore menjant-se un obitus per subitum. En el sise el cant del Fawkes ens transmet la tristor i el patiment de la gran perdua que pateix la comunitat bruixesca. Jo crec que entre l'amor i la musica es basara la mort d'en Voldmeort.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

en dumbledore va dir que l'ultima horricreu es la nagini
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo crec k s:
- Anell
- Diari
- Medallo
- Objecte d Ravenclow
- " d Griffindor
- Nagini
- Propi voldemort
Jo krek k s axi
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

En Dumbledore pot estar equivocat.
Si l'últim dels horricreus és en Harry o la seva cicatriu donaria resposta a perquè en Harry sap reptilià i perquè sent la presència de Voldemort quan el té a prop. Seria perquè té un fragment de la seva ànima a dins i per això hi ha una conexió entre ells.
Però si ell es mata per destruir l'horricreu llavors en Voldemort quedarà viu i la profecía no es complirà.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Bloquejat