Última horricreu?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo al principi també creia que l'ultim horricreu seria ell,però després m'ho vaig pensar be i la veritat es que és una mica improvable...Per qué es Voldemort hauria de voler posar un horricreu en el cos d'en harry,si vol matar a en harry? seria ser una mica massoca,el posa dins seu i després de'l carrega... :? jajajajaja no??
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Amb el temps que feia que no hi pensava en el seté llibre... amb aquesta web heu aconseguit fer-me resorgir els dubtes i preguntes del sisé llibre. L'úlitmi horricreu? No exactament així pero fa temps que penso que al seté llibre moriran tos dos. Raons: Tots esperem que el Harry es carregui en Voldemort, a més si el harry viu sempre hi pot haver algú que li plagi el personatge i s'inventi un altre mag malèfic, i perqué aixó no sigui possible el Harry ha de morir (son teories pero no es el que m'agradaria que passés), no crec que ella mateixa supoertés fer que el seu personatge acabi d¡una manera tan tràgica (almenys jo no ho suportaria!!), osigui que el Voldemort acabi amb el Harry, Per tant, jo crec que la manera de sorprendre i suavitzar-ho una mica es que morin tots dos. Es possible que el Harry mateix sigui l'últim horicreu. Weno gent, fins al proper comentari XD

Avatar de l’usuari
giinny[!]
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 2:48 pm
Ubicació: vvA de bLLpxX*

En Harry és l'horricreu

Entrada Autor: giinny[!] »

Crec que aquesta és una molt bona hipòtesi perquè seria la resposta de moltes preguntes sobre les seves connexions... Però la vareta també els connecta o sigui que no crec en una doble connexió. Però és una possibilitat molt bona que no cal descartar. Així doncs també crec que J. K. Rowling va fer que en Harry tingués la cicatriu per alguna raó i la raó podia ser que fos un horricreu perquè sinó de que serviria tenir una cicatriu i donar-li tanta importància. Pot ser que la cicatriu no sigui un horricreu pot ser que la cicatriu sigui una altra cosa que provoqui el desenllaç final, bo o dolent per en Harry.

Tinc unes ganes bojes de llegir el llibre JA! :P
••xQe miiS sueÑuss sE roMpen dE gLpee••

Bloquejat