Última horricreu?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Uau!! No hi havia caigut!! Espero que no sigui així... Que fort! No sé quins altres objectes podrien ser horricreus però... ah! I el trofeu de serveis especials d'en Tom Riddle?? seria una mica tonto però potser... nosé nosé... haurem d'esperar que surti el 7è llibre.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Violetta Black ha escrit:
Roser ha escrit:Així... potser només hi ha 5 horricreus i ell mateix.

Al llibre diu que els 7 horricreus són:
- El diari (destruït)
- L'anell (destruït)
- El medalló (que, encara que no el tinguin, suposadament està destruït per en RAB
- La copa de Hufflepuff
- La Nagini
- Algun objecte de Gryffindor o de Ravenclaw
- En Voldemort mateix

I jo dic: potser lobjecte de Gryfindor o Ravenclaw no és un horricreu pel que he dit abans, que al intentar fer-lo matant en Harry, no va poder i ja al no ser ni mort ni viu, no va poder fer cap més horricreu.
Mmm... No ho crec, crec que hi ha d'haver 7 horricreus tal com va dir el Dumbledore, 7 com els llibres, 7 com els cursos, 7 com els germans Weasley, en definitiva, 7. Això que dius sí que podria ser, però no crec que haguem de desconfiar del Dumbledore aquest cop. Per què 7? Sempre ha sigut el número màgic, el protagonista ja s'espera que n'hi haurà 7... no ho sé, ja sé que no és gaire científic, això que dic, però no m'acaba de fer el pes la idea... :wink:

PD: Si se'n queda un sense fer no seria la Nagini? Jo vaig entendre que es va fer el horxrux de la Nagini com a últim recurs, perquè era l'última opció que tenia llavors... Ara m'has fet dubtar :P

PD: Per cert, horricreu és femení? Pura casualitat
Però... representa que matant en Harry faria un altre horricreu (amb no se sap quin objecte). La qüestió és: un cop "mort" pot fer més horricreus?? Si no en pot fer més, el que havia de fer amb en Harry no es fa! Jo també crec que n'hi hauria d'haver 7, però no em lliga que si amb en Harry n'havia de fer un i es mor, n'hagi pogut fer un altre d'alguna manera. Algú ho va fer per ell?? Aix.. no ho sé...

I el que dius de la Nagini... doncs no ho sé, ara no recordo si va fer el seu horricreu com a última opció.. ni idea :? Però si era com a última opció... què vol dir? Que el va fer després de la seva caiguda? Ai.. ja sé que busco 3 peus al gat, però és que les coses no em lliguen :P A veure si la Rowling ens ho aclareix bé... perquè espero que ens ho expliqui tot perfectament...

PD Horricreu és masculí, no? Ara, amb anglès Horcrux no ho sé...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nedy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bllk

Entrada Autor: nedy »

Jo sincerament que k un dels Horcruxs es el pensadero del Dumbledore. Sabem, tal i kom ens va explicar al 6 llibre, que el Voldemort nomes utilitzava objectes de valor i mol importants per a fer-los. La Nagini, la seva serp o va fer a la desesperada, pero l'anell i el diari ja estan eliminats i no en cal parlar. Pero com us deia el pensador pot ser un objecte de Ravenclaw sense que el Dumbledore o saves, es veu d'una hora lluny k lome es molt despistat i sa de reconeixer que el pensador agafa moltissima importancia en els ultims llibres!! Inclus l'Snape el fa servir. Nuse, es la meva teoria. Jo aixo de que sigui el Harry o la seva cicatriu....... nuse, si que estan conenctats pero daki a k el mateix harry sigui un Horcrux?¿ Penseu que en Voldemort no el podia tocar!! I k al cinque llibre no va poder entrar dintre seu (per lencateri k li va fer samare), si hagues set un horcrux hagues pogut entrar perfectament. nuse ja direu vosaltres!!

PETONS!!

NADIR

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sobre el pensiu, no ho crec. Per començar no sabem quan fa que el té en Dumbledore, se'l podria haver comprat un cop en Vldemort va pujar al poder per primer cop. Tampoc sabem que en Voldemort coneixi l'existència d'aquest pensiu.

Sobre els motius que dius pels quals no pot ser un horcrux en Harry, no hi estic d'acord. El que dius que no el podia tocar ho dius pel comentari que fa en Voldemort en el cementiri? Si es que sí, jo crec que ningú (ni ell ni en DUmbledore) sap si el podia tocar o no, i ell va decidir anar de jo-ho-sé-tot davant dels seus subordinats. I en el cinqué llibre, si que entra dins seu, el que passa que quant en Harry l'anima a que el mati (per amor, el poder més gran que existeix segons en Dumbledore, i l'únic poder capaç de vèncer el Senyor de les forces del mal segons la profecia) ja que aixi podrà tornar a ser amb els seus pares i amb en Sirius, llavors en Voldemort sent un dolor tan gran que es veu obligat a abandonar el cos d'en Harry.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Roser ha escrit:I el que dius de la Nagini... doncs no ho sé, ara no recordo si va fer el seu horricreu com a última opció.. ni idea :? Però si era com a última opció... què vol dir? Que el va fer després de la seva caiguda? Ai.. ja sé que busco 3 peus al gat, però és que les coses no em lliguen :P A veure si la Rowling ens ho aclareix bé... perquè espero que ens ho expliqui tot perfectament...
Ara m'ho hauria de tornar a mirar per estar-ne completament segura, però em sembla que sí, que la Nagini es fa posterior a l'atac als Potter... al quart any, pot ser? No sé d'on m'estic traient tot això... ho buscaré, però diria que en algun lloc hi diu que la Nagini la va fer en recuperar-se altra vegada, o sigui durant el temps que coneixem (el que el Harry va a Hogwarts) i com que va aparèixer al quart llibre pos eso... que diria que va ser al quart perquè em sona però m'ho miraré i ja editaré si he dit alguna bestiesa... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Getta91, és tal com tu dius amb l'única diferència que no se sap que ho sigui, en Dumbledore comenta que és probable que ho sigui, ja uqe sembla que en Voldemort sent algo per la serp, però no n'estava del tot segur.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Getta91 ha escrit:
Roser ha escrit:I el que dius de la Nagini... doncs no ho sé, ara no recordo si va fer el seu horricreu com a última opció.. ni idea :? Però si era com a última opció... què vol dir? Que el va fer després de la seva caiguda? Ai.. ja sé que busco 3 peus al gat, però és que les coses no em lliguen :P A veure si la Rowling ens ho aclareix bé... perquè espero que ens ho expliqui tot perfectament...
Ara m'ho hauria de tornar a mirar per estar-ne completament segura, però em sembla que sí, que la Nagini es fa posterior a l'atac als Potter... al quart any, pot ser? No sé d'on m'estic traient tot això... ho buscaré, però diria que en algun lloc hi diu que la Nagini la va fer en recuperar-se altra vegada, o sigui durant el temps que coneixem (el que el Harry va a Hogwarts) i com que va aparèixer al quart llibre pos eso... que diria que va ser al quart perquè em sona però m'ho miraré i ja editaré si he dit alguna bestiesa... xD
Em sembla llegir que en Dumbledore suposava que en Voldemort, desesperat que diguéssim, volia fer l'últim horricreu amb la mort d'en Harry, però al no sortir-li bé em sembla que al llibre comenta que el devia fer amb la mort del jardiner (Frank Bryce?¿?) i a partir d'aquí, al no tenir cap objecte, utilitzà a la Nagini, amb la que hi manté un vincle molt estret. Si veig la pàgina la posaré si cal.

APA SIAAUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Em sona això que dieu Lia i Carla, llavors si que hi haurien 7 horcruxe, 5 anteriors a la mort del potter, una posterior i ell. La posterior pot ser la Nagini o també alguna altra cosa, crec que si que n0ha d0haver fet una un cop ha tornat al poder.(si no lh'agués fet n'hi hauria 6). I no pot ser que n'hagués fet un altre per recuperar la que havia perdut amb le Harry? amb la mort de la Berta Noca per exemple (es va morir no al final?, és que hi ha coses dels últims llibres que no recordo).
Això que la copa de Hupplepuff és una horcruxe se sap o és una suposició del Dumbledore?
la cinquena horcuxe podria ser una cosa de Ravenclaw i pot ser que volgués utilitzar algun objecte de Griffyndor per fer la sisena que al final no va poder fer perquè no va matar el Harry.
Clara_Forcat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 28, 2006 1:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.

elfrikiian
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 27, 2006 10:49 pm

Entrada Autor: elfrikiian »

NO NO NO....
es impossible k ell fos un horricreu...
tenia la proteccio del sa seva mare ..i en voldemort no el podia tokar...i mol menys tenir un tros danima a dins....!!!!
a no se ke el horricreu se lagi fet despres de la ressureccio den voldemort..amb el duel o algu..NO es imnpossible k ho sigui...

i lo de k sap reptilia...no sabem si el seu pare en sabia o no..krek k si..
i la konexio entre ells... nuxe....ja es veura...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

elfrikiian ha escrit:
i lo de k sap reptilia...no sabem si el seu pare en sabia o no..krek k si..
i la konexio entre ells... nuxe....ja es veura...
Et refereixes al pare del Harry? Jo no crec que el James sapigués reptilià, això és un poder que li va passar el voldemort perquè és l'hereu d'Slytherin, no tindria sentit que el James en sapigués. Entre el harry i el voldy només hi ha aquesta conecció que es va produir en l'estrany xoc de poders el dia que el voldy va matar els potter. És impossible que llavors l'hagués fet horcruxe, a més sense voler-ho jo crec que no es pot fer. Utilitzant la mort dels seus pares? no. I durant el duel també és improvable. A més quin sentit tindria? bé potser per assegurar que si el harry segueix vivint ell també... però igualment cerc que no.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

Es clar que el seu pare no sabia reptilia..... no se.... jo crec k no li va arribar per genetica..... sino per la influencia del voldemort al ferli la malediccio, i a no ser que al james tambe li hagues fet una malediccio i hagues pasat el mateix..... nuse.... pero aixo es imposible perque diuen k l´unic k ha sobreviscut es el harry.... a no ser k el james fos aixi de raru i per casualitats de la vida sapigues reptilia...... no crec k en sapiga .

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be no crec que en harry siguiun horricreu.. la profecia: nomes pot sobreviure un no? ..pero clar..a vere.. ostres podria ser la giiny? 8O 8Om, perque a vere... uiui nono no pot ser...es que ara ma vingut una escena en que la ginny es mata perque en harry pogui matar en voldemort... ostres qin desastre...perque clar... a veure primer de tot..un horricreu pot ser una persona? mmmm... es que no... no se si ho explica al llibre... val.. si fos aixi que un horricreu fos una persona... doncs la giiny o podria ser... tot i que ja va tenir una cosa semblant al segon llibre..pero ves a saber potser li ha quedat algu de voldemort alla...? :? :? uiui... pero no...seria molt tragic doncs...no?

pero no crec que el mateix harry sigui l'ultim horricreu..tot i que per culpa de la cicatriu te alguna cosa de voldemort: com per exemple que pot parlar de reptilingue... pero no crec que en voldermort es mori quan en harry tmb ho fasi...no..no crec.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

la Ginny una horricreu?? 8O home no ho crec. A més potser quan el voldemort va fer l'última horricreu la Ginny encara no existia... algú sap quan neix la Ginny?
A més quin sentit tindria posar una horricreu a dintre d'una nena que és d'una família enemiga? si l'hagués posat a dintre en Draco encara. A més el Voldemort no sabia que seria amiga del Harry, a no sé que l'hagués fet després del retorn (però encara no sortien), i la del retorn no era la NAgini? Ai ho trobo força improvable que sigui la Ginny.I no sé si una persona pot ser una horricreu, home si la NAgini pot... però com es deu sentir una persona que ha estat feta horricreu? pot continuar vivint igual? és que és molt estrany tot això :?

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres es veritat..la ginny encara no va neixer.. weno entre la ginny i en harry 1 any..pero clar... en voldemort tmpok sabia que la ginny i en harry serien amics i tal..ostres.. en draco? no crec..perque... weno potser si..px sabent com es en voldemort..pero weno o dic =ment.. en draco es un caballer de la mort i clar llavor perdria un menbre i lhereu dels malfoys..pero weno.. en voldemort es molt..dolentot i fara el que li dongui..pero de la mateixa manera. en draco potser no havia nescut. jojo estem igual. potser el senyor malfoy li va dir en voldemort: escolta que tindre un fill si vols el pots fer servir com a horricreu..?, pero clar tot aixo li deia damagat de la seva mare..pero uiui... no

QUI O QUE PENSEU QUE SERÀ EL SETÉ HORRICREU?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

jo ja u dic, magradaria que fos en Harry... així tots dos morts i un final espectacular... però clar... pot ser que no... molt poc probable...
Però bé, estaria bé que entrés en joc el factor sorpresa, alguna cosa que no esperéssim... seria el millor....

APA SIAAAUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Bloquejat