Dubte important sobre maeficis

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Dubte important sobre maeficis

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

No es daquest llibre, pero espero q mo pogueu resoldre.

Tots els mags per aconsegir fer un embruix facil tipu "Lengardium leviosa" triguen mesos, en canvi per llança un malefici tipu "crucio", "Sectumsempra" no han de fer cap tipus d entrenament i a la primera x poc ens quedem sense el nostre amic Malfoy. Espero q em pogueu dir com naprenen.
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

No es que n'aprenin esque han de tenir força de voluntat, i el cruccio no se sap fer a la primera vegada ni molt menys... mira cuan el Harry fol fer-li cruccio a la Bella no li surt. I el sectumsempra li surt perque...mira nuse perque ell deseave fer-ho i ho va aconseguir.
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

El crucio al harry no li surt a la primera perquè encara que ell odia molt a la bella, no es dolent, i això no va amb ell, no crec que sigui perque no l'ha practicat, sinó perque ell per molt odi no ho pot fer perque es bona persona.
I el sectusempra li surt perque odia molt al malfoy (pobret ell :cry: ) i no s'ho para a pensar, a més es un malefici inventat i potser per això funciona diferent.
Dulce 100%

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Aixo deu dependre del malefici, o de la voluntat del atacant.
Cada malefici te una dificultat determinada, quant el Harry fa el sectumsempra a en Malfoy, esta fent el sise curs a hogwarts k vol dir k ja en sap bastant, si el sectumsempra es un malefici dels facils, es llogic k el fagi B a la primera!

És la meva opinio, no esta demosrat :) :wink:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, jo diria que depen de cada malefici, com més mal produeix, més difícil és d'usar, exceptuant maleficis inventats, què com què són inventats i fets a sort, no s'ha de posar tanta força màgica com a un normal, (Levicorpus, Sectumsempra...) Tots akests, noi necesiten tant potencial magic... no se.. es el ke jo crec

Ah, i tmb hi ha l'altra opcio, com més encanteris han apres, el seu poder magic ha augmentat tant considerablement, que no cal esforçar-se tant... no se si m'explico

I la tercera, la Rowling ha tingut un fallo XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

roni Publicat: Dl 15 Mai, 2006 23:37 Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

Aveure, jo diria que depen de cada malefici, com més mal produeix, més difícil és d'usar, exceptuant maleficis inventats, què com què són inventats i fets a sort, no s'ha de posar tanta força màgica com a un normal, (Levicorpus, Sectumsempra...) Tots akests, noi necesiten tant potencial magic... no se.. es el ke jo crec

Ah, i tmb hi ha l'altra opcio, com més encanteris han apres, el seu poder magic ha augmentat tant considerablement, que no cal esforçar-se tant... no se si m'explico

I la tercera, la Rowling ha tingut un fallo XD



jo crec q la tercera es la correcta daquetes tres. ja se sap no se pot esta x tot[/quote]
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat