millor escena

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

a mi totes em van agradar pero la que en Dumbeldore obliga a en Harry a fer-lo veure i d'espres els infers no podia parar de llegir... i tambe em va agradar molt la de la tomba es mes trista :cry: :cry: :cry:
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

Dons a mi em va fer molta pena cuan en Malfoy no pot matar a Dembeldore y llabors puja l'Snape, mira en Dumbeldore y s'escolta la veu del diractor en un xiuxueix: Snape, Snape siusplau.... y l'Snape aixeca la vareta i crida: Adava Kedabra!! snif snif kina pena k em va fer aixo... :( :cry: :cry: :cry:
Tambe em van fer molta pena les del entarrament d'en Dumbeldore cuan en Harry diu a la Ginny k no poden sortir junts x k ell no la vol posar en perilll, trist pero bonic
Pero les ecenas de gracia sens dupte kuan el Rons es pikava amb l'hermione jejejeje o cuan a en Harry notava coses extranyes xk li agradava la Ginny

LA MILLOR LA DEL PETO DEL HARRY AMB LA GINNY DAVANT DE TOTHOM!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Humm... Pel record em quedo amb les emprenyamentes de la pobra Hermione i amb els seus somriures còmplices pel tema d'en Harry i la Ginny (quan s'ho va ensumant) i per tots els estats d'ànim que viu en Ron al final de la relació amb la Lavender. També em van agradar les reaparicions d'alguns secundaris tipus Gemma Gemec o el duet Dobby/Kreacher, sense cap escena particular.

Ara bé, com a "escenes" m'agrada molt tota la captura de l'horricreu fals a la gruta marina i els pensaments descrits d'en Harry durant l'enterrament d'en Dumbledore, aixi´com la declaració de principis dels seus amics (en Ron i l'Hermi donant-li suport sota el bedoll al costat del llac).
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

M'encanta la Ginny basta¨.És unica,amb el seu conjunr de diablons alats,quan va a per el ron es genial!!
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada »

Bé, no es que fos la meva favorita, però em va agradar molt pel fet que gràficament era molt maca i trista, és quan a l'enterrament en Ron abraça a l'Hermione per consolar-la, i ell va plorant en silenci.
Una que em va xocar és la mort del Dumbledore, detesto que morís suplicant.
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

pirotecnicat
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 01, 2006 6:59 pm

Entrada Autor: pirotecnicat »

ami la esena k mes magradat es al enterament kuan en harry li diu a la ginny san de separa pk no vol k en voldemort la agafi i tmb kuan esfan el peto de van de tots :o :o :o :) :)

Bloquejat