El Suposat Poder de l'Amor en el 7è llibre

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
drlluc
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 3:37 pm
Contacta:

El Suposat Poder de l'Amor en el 7è llibre

Entrada Autor: drlluc »

Si s'ha fet una referència a l'unic poder q no te en Voldemort, q es el de l'amor, què penseu o en quina hipotètica situació podria intervenir en el desenllaç del 7è (últim?)???

pot ser molt interessant aquest joc, donaria segurament una importancia trascendental a la ginny com a co-protagonista del desenllaç de la saga??
Say It Loud! I'm Black And I'm Proud!

______

-No pateixo, Harry -va dir en Dumbledore, amb la veu una mica més forta tot i la gelor de l'aigua-, perquè vaig amb tu.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

l'amor

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

jo crec que l'amor entre la Ginny i en Harry es tan ...( no se que posar)
doncs que la Ginny fara algun conjur de magia ancestral que es lo que li va fer la Lily a en Harry.
si no li fa la Ginny li fara la Hermione i qui li faci el conjur d'aquestes 2 es qui morira. es la meva teoria eh!! 8)
si no que en Harry jugara am els pensaments que va veure en el pensiu d'en Dumbledore. potser li fa recordar a Vldemort seus anys a Hogwarts i en Voldi se li entendreix el cor...cosa dubtosa po bueno... :idea: que en penseu?? 8O
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Crec que teniu raó... si en Voldemort no sent aquest amor, ha de ser precisament aquest sentiment el que el destrueixi!!!! i crec que sí que hi tindrà molt a veure en el 7è llibre, si no la rowling no en parlaria tant! ja surt a l'orde del fènix quan en harry és posseït per en voldy!
així que... serà un llibre romàntic, he he he
sobre la ginny... possiblement. és molt valenta i no sé si morirà, però segur que té un paper molt destacat!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Pues jo no se pa k servira k el Dumby li ensenyes al Potter com era el Voldy de peke....suposo k de una manera o altre ho fara servir.suposo k basicament pa buscar els horricreus.aviam aviam...
Pues la teoria aketa de l'amor pot star benne.El k sta clar es k la ginny tindra algun paperet important.pero wueno, a vere com ho monta la Rowling,pk si fa servir axo de l'amor, k no kedi mol cursi jajaja.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Suposo que li va ensenyar allò del pensiu perquè, apart d'això dels horricreus, sabés una mica els punts dèbils del Voldemort... Jo des d'això he pensat que si el Harry aconseguia derrotar el Voldemort seria amb les conclusions que hauría tret del seu passat, fent-li veure que la vida que ha dut és un error, o qualsevol cosa d'aquestes... Suposo, espero i desitjo que la lluita final no sigui tot encanteris sinó que domini el diàleg u_ú
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

O potser el Harry fa entrar al Voldemort en un pensiu seu del passat o alguna cosa aixins xD,
I lo de la Ginny... potser fan el Harry i La Ginny un conjur amb la seva sang i la posen a l'espasa de GryFFindor i aixins maten al Vooldi

Algu ha llegit la triologia Abhorsen????

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

quines teories... molen molen ...sobretot aquella que diu la ginny i en harry utilitcen lespasa... mola mola jeje...

weno a veure lamor es un sentiment molt en general... la lily evans no va fer servir lamor de parella (per entendren's) va fer servir un amor cap al seu nado... no se trobo que es diferent si la harry defensa a la ginny , es un amor diferent...

jo crec que aquesta vegada en harry anira sol a vencer en voldemort.. ginny.hermy. ron i compy es quedaran en algun lloc...i en harry lluitara sol... lavors cirdaa com un desesperat:
- tu vas matar al meus pares, en sirius , en cedric en dumbledore :cry: :cry: ( tot i que qui va matar en dumbledore no va ser en voldemort pero weno)... i llavors pos no xe


aixi mimagino jo el final de hp, la saga... pero algu morira i aixo no ho podrem aturar... :cry: :cry: plorare molt en aquest libre
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

mar....
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 12, 2006 6:42 pm

es sacrifica

Entrada Autor: mar.... »

nose nose...jo crec que harry sera l'ultim horrocrux i tindra que sacrificarse :o aixi ron es quedara amb hermione i tots contents :imslow:
encara que no se que podria passar amb la ginny.estaria molt be aixo que digueu :oops: es molt bonic.
¿A si?-va dir ell-¿que?

-la propera vegada qu hi hagi un ball, demana'm per anar-hi abans que ho faci un altre i no com a ultim recurs!!!

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

No sé que pensar. Potser teniu raó amb tot això que esteu dient, però si s'ha de morir en Harry almenys que no es mori la Ginny, i sobre les teories que heu proposat la que més"m'agrdat " ha estat la de la li-kiow, estaria molt bé que pases això. Pero ara només ens queda esperar, aveure que ens te preparat la Rowling per a aquest ultim llibre. Estic intrigada.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

li-kiow ha escrit:O potser el Harry fa entrar al Voldemort en un pensiu seu del passat o alguna cosa aixins xD,
I lo de la Ginny... potser fan el Harry i La Ginny un conjur amb la seva sang i la posen a l'espasa de GryFFindor i aixins maten al Vooldi

Algu ha llegit la triologia Abhorsen????
Em pots explicar que es la trilogia Abhorsen, (com comprendras no m'he l'he llegit).
Dew
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Hi ha una cosa que no heu comentat i es que en Dumbledore des del primer llibre comenta que el poder mes gran es el de l'amor:

1r. En Quirrell (o en Voldemort) no el podia tocar perque per ell era un gran turment tocar una cosa que havia estat marcada per un poder tan bell i poderos com l'amor.

2n. L'amor i la fidelitat van units (o no? si estimes algu li ets fidel). Gracies a la seva fidelitat vers en Dumbledore aconsegueix vencer el basilisc.

3r. En Harry salva un dels culpables de la mort dels seus pares per amor (no?) cap al millor amic del seu pare i pdari seu.

4t. Ara no em ve a la memoria cap exemple.

5è. Per amor acaba matant el seu padri i gracies a l'amor aconseguix trencar la possessio que fa en Voldemort del seu cos.

6è. Tampoc se m'acut cap exemple.

En el sise llibre se'ns mostra que es poden crear encanteris, si be no se'ns diu com es fa. No hem d'oblidar que en el primer llibre en Dumbledore comenta que la musica es una magia que va mes enlla de tot el s'ensenya a Hogwarts. Ara be la meva teoria:

Despres de la mort d'algu molt estimat per en Potter (em declino per en Ron/Hermione o be la Ginny) ell sera capaç (sense saber com ho ha fet) de crear un encanteri amb que l'amor per algu i la pena per la seva perdua es materilitzi en un potent encanteri (recordem que per fer un malefici imperdonable has de sentir odi i ganes de voler fer mal). Com que hi hauria un combat netre varetes bessones es sentiria de nou el cant d'en Fawkes (que tots sabem que en el Harry li transmet confiança, pau i potser tambe una sensacio d'amor) que reforçaria el poder del nou encanteri.

li-kiow ha escrit:Algu ha llegit la triologia Abhorsen????
Si no m'equivoco el primer llibre es diu Sabrina i es l'unic que m'he llegit. Ja ha sortit el tercer? El segon el vaig veure en una llibreria, pero no m'enrecordo del nom.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Ben podria ser la teva teoria. El que està clar que el Harry no vencerà a en Voldemort pels mitjans convencionals, i un ésser tan dotat d'amor com el Harry bé a de fer servir les seves cartes :heart:

Per cert, i me'n vaig per les rames, al quart llibre, quan el fill del Mauch és reduït i el Harry comenta al Dumby que per ressucitar al Voldemort ha fet servir la sang del mateix Harry (que abans el protegia) a en Dumby li brillen els ulls o alguna cosa per l'estil. En principi a un no li brillen els ulls quan se sent decebut o desolat, sinó més aviat quan veu una possibilitat, una alternativa, o una pífia del rival. En què devia pensar el nostre Albus finit?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Eric, com ja van dir en un altre tema no me'n recordo qui, si li brillen els ulls es perque torna a tenir un cos propi i per tant en quant es destrueixin els horricreus ( :vomita ) podra ser matat; sense un cos no era res mes que una part de l'anima completa i per tant immortal tot i que amb una miserable existencia.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Ups, no me'n havia enterat. Merci, és veritat... Jo que ja em pensava que als anglesos els hi brillen els ulls quan estan tristos. :lol:

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

Jo crec que la rowling farà un us de l'amor d'una altra manera.
O sigui: l'ordi i l'amor són sentiments molt molt molt semblants. Podriem dir que són el mateix però amb polaritats diferents. Voldemort pot sentir ràbia o el què sigui. Però si és incapaç d'estimar, suposo que també és incapaç d'odiar. Al cinquè llibre la bellatrix li diu al harry, quan aquest li ha intentat fer un malefici crució: "Si no desitjes fer-me mal de veritat no ho aconseguiràs" En voldemort ha mort els pares del Harry, ha mort el Dubledore i potser mata a més gent que en harry estima. Per tant tot l'amor que el harry sentia per aquella gent es pot convertir en odi cap en voldemort. . I per tant en més desig de matar-lo. I és tota aquesta potència que ferà que en harry sigui més capaç de desitjar la mort de voldemort que no pas al revés. i Crec que és en aquí no rau tota la història de l'amor.
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Bloquejat