ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: BelitBlack »

A veure, jo crec que no hi ha cap mena d'error, és bastant senzill:

La vareta canalitza la màgia d'una persona i li permet fer un encanteri més facilment, però el que el manté és la persona (o la seva màgia), per això l'encanteri dura fins hi tot quan en Dumbledore perd la vareta, però es trenca quan ell mor. I en Harry es queda paralitzat per la por (o de moure's, o de que si es pot moure, vol dir que en Dumbledore és mort de veritat) o per el rastre de la màgia d'en Dumbledore, que s'en va progressivament (és menys probable, però és estil Rowling ^^)

I això que dieu dels encanteris sense vareta, tinc una teoria, no sé si és veritat però té bastanta lògica:

La màgia és una cosa que tenen els mags a dins, i poden utilitzar sense vareta, com quan encara no han anat a Hogwarts. Però quan comencen a aprendre màgia, els hi ensenyen a utilitzar una vareta per potenciar els efectes dels seus poders, i aleshores, poc a poc, es van acostumant a fer-ho per la via fàcil, i després, els costa molt més esforç fer-ho sense vareta. A més, quan s'utilitza la vareta, dones l'ordre amb llatí (versió maga) i ja està, però sense vareta no és res de sortilegis verbals ni no verbals, simplement es tracta de posar tota la teva voluntat, concentració i força en què això passi.

pika_234
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 7:25 pm
Nom: Albert
Rang: Heroi
Ubicació: Catalunya

Re: ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: pika_234 »

El Hagrid utilitza un paraigües en lloc d'una vareta.

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: kumi »

Si però El Hagrid utilitza el paraigues perquè quan li van trencar la vareta perquè no pogués fer més màgia, els va guardar allà, en realitat està utilitzant la vareta.
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Bloquejat