Sobre Harry i Hogwarts.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Què passarà amb en Harry i Hogwarts?

a) Hogwarts tanca.
4
5%
b) Hogwarts segueix oberta, en Harry no hi torna però els seus amics si.
7
9%
c) Hogwarts segueix oberta i el Harry hi torna (tot i que pugui sortir de l'escola per realitzar la seva misió)
37
47%
d) Harry, Ron i Hermione passen de Hogwarts i se'n van junts a buscar els horcruxes.
30
38%
 
Vots totals: 78

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Mitgerol ha escrit:Que no ho saps que està feta amb Edding?? Aixxx Roser, fent 1r de Batx. i no saber això :roll:

Mit :boohoo:
Què va, am retolador no està feta. És una enganxina :riure:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo ja no sé què pensar... es veu que l'última paraula serà cicatriu... munteu-se una peli millor i expliqueu-la a veure si em convenç més perquè de moment és la més creïble que he sentit (n'he arribat a sentir unes d'històries...vaja, que hi ha gent amb cada sortida... :lol:).
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo diria que se'n van tots 3 a buscar els Horcruxs i els destrueixen tots. Després, el Harry s'enfronta a en Voldy i li fot un Semptumsemptra akell raru (segur que no s'escriu així :) ) i el Voldy mor.

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Al final del 6è llibre el Harry no diu k no tornarà a Hogwarts? I llavors els seus amics diuen que ells tampok i k l'acompanyaran per destruir els Hocruxes... I no sé perquè crec que l'escola tancarà i alguns professors s'uniran al Harri per ajudar-lo...

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo voto per la c. l'Hermy no deixa de banda els MAG ni de conya :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

bufff pues es xungo sapiger que passara....Tenen k tornar a Hogwarts, pk a fi de comptes tenen k acabar els estudis, ja k no passen de ser 3 nois k no han desenvolupat els seus poders, i Hogwarts es Howgarts!!!!Pk si no k,es dedicaran a viatjar per el mon en busca desl Horricreus???deixaria de ser Harry Potter...wueno no se, crec k al final la JK fara el k li donara la gana(per variar)i ves a sapiger q fara....A lo millor monta una guerra entre els cavallers de la mort i l'Exercit d'en Dumbledore!!!jajaja.en fin, espero k en Harry torni a Hogwarts, k en definitiva allo es la seva casa
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

tal com o deixen opcio D i a + ja veurem qin daquests tres aconsegira sobreviure o si el meu nik sera cert i tindrem una 4a persona jejeje
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

al final del llibre possa claret,claret,que Harry no tornará a Hogwarts ,i s'en anirá a buscar els horrcruxos que falten ,i vengar-se de Snape.I Ron i Hermione l'acompanyarán.Això és el que diu el llibre,i no crec que s'hi puguen fer massa interpretacions més, no?

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Ja, pero hi poden haver canvis, ja que es el seu ultim any.
Tampoc no trobaria lògic que havent-hi 7 llibres pq hi han 7 cursos a Hogwarts, no hi anés l'últim any.
L'Hermy no es saltaria els mag x res del mon xDDD!!!!
Tot i que potser no es ben be aixis, he votat la C.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

jo stic amb la lia, segur que tornen a howarts, l'hermy no deixara mai un examen tan important com es el MAG per fer!!!
aixo si, tornin a howarts o no, com no es liin ja l'hermy i en Ron em donara algo! portem sis llibres i encara estan aixi... avere volem tenir la parella ja! hermy i ron forever!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Em nego a pensar k Hogwarts tanka! Jo pluraria no+ x axo...ja veig k plorare al setè llibre.
Sorry x no arriba a les 4 linies...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Aix... jo no se ke votar... :( , a veure: el Harry va dir ke no tornaria a Hogwarts ni ke obrissin i j crec ke l'Hermy se saltarà els MAG (li costarà molt per això :lol: ) i ella i el Ron l'ajudaran. i HOgwarts tancarà?: Crc ke si, po no hauria de ser així. Encara ke el Dumbledore estigui mort algú se'n podria fer carreg, no :| ?

I sí, crec ke algú més morirà: o Luna (noooo :cry: !!!), o Ron (noooo :cry: !!!), o Hermy (nooo :cry: !!!)o Neville (nooo :cry: !!!) o la Mcgonagall potser (no, po no tan no com els altres :P ) o algú, po si ke han de morir perké la Rowling es una mica (o mOlt) cruel (noooo :cry: !!!).

Dons no se... no se ke votar :P ! Potser una barreja entre a) i c)... no xeee :( !!!

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Resposta

Entrada Autor: Mikey Potter »

Jo he votat que tots tres s'en van a buscar. pero crec que la JKR ens separa en Harry d'en Ron i l'Hermione :o :o :o

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

He votat la c. Estic d'acord amb lo dels 7 cursos de Howarts. 7 cursos per a 7 llibres. sino, quin sentit té que siguin 7 llibres? Per aixó ho podria allargar fins a cansar-se d'escriure o fins que es mori... Per tant si hi ha Howarts representa que en Harry hi anirà, es clar que la misió... Jo crec que el Dumbledore (el retrat vui dir) li explicarà a la Mc Gonagall la missió del Harry i per aixó li permetrà que el Harry entri i surti. Pel que fa el Ron, l'Hermione i com a comentat algú la Giny... sé que si fos per ell no permetira que l'acompanyessin pero se'm fa estrany pensar el Harry sense els seus amics inseperables, i la Giny se l'estima massa per a deixar-lo anar abuscar els horrcux tot sol. Per últim comentar que sou uns sàdics i unes sàdiques!! No en teniu prou en que s'hagin carregat el Dumbledore que ara voleu que es carreguin a la Mc Gonagall?! Bé opinions tot son opinions

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Hola a tots!!!

Dons no se... jo he votat que potser passen d'anar a Howarts i fan la missió. Aquesta és la meva opinio, perquè si no vaig errada al sisè llibre posava algú de que en Harry tornaria a la casa dels seus pares i l'Hermione va dir que ells l'acompanyarien ((crec))
Però bueno, per un amic l'Hermione és capaç de no fer els MAG i en Ron... bé... si així es lliure de fer els examens ell s'hi apunta.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Bloquejat