S.P.T. a A.P.W.B.D.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

S.P.T. a A.P.W.B.D.

Entrada Autor: Fawkes »

La primera vegada que em vaig llegir el llibre no ho vaig entendre.
La segona vegada ho hauria pogut entendre pero no li vaig donar importància.

Pero ara m'he llegit el 5è llibre per tercera vegada i m'he fixat en aquestes sigles a la pàgina 865. S.P.T. a A.P.W.B.D.

I al final he sabut el que volien dir la majoria d'elles. (esta escrit a la profecia d'en Harry i he deduit que les tres primeres deuen fer referència a la Sibil·la Trelawney (la "P" deu ser algun altre nom k té) i les altres es refereixen a en Dumbledore... si senyor 5 noms per a en Dumbledore. A la pàgina 157:

Testimoni per a la defensa, Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore. (Joder kin nom tan llarg).

Pos axo ma fet gracia xk encara no m'hi havia fixat mai.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

A mi em va passar exactament el mateix. :reading: El primer cop que em vaig llegir el 5è llibre, no hi vaig parar atenció. El segon cop, vaig entendre que es referia a dues persones, i vaig suposar que la primera era la Sybill (o com s'esgrigui), però l'altre nom em sonava estrany; qui podia tenir un nom tant llarg??

I al final hi vaig caure! :idea: Durant la visita oral diuen el nom sencer del Dumbledore, i aleshores ho vaig entendre :peace:
...HD...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Òndia. Doncs a mi em va molar molt perquè ho vaig pillar de seguida. O sigui, va ser veure les sigles i entendre que A. P. W. B. D. es referien a Albus Pèrcival Wulfric Brian Dumbledore... És que el nom em va marcar, me'l vaig aprendre sense voler... I en veure les sigles ho vaig veure TAAAN clar!!

I la S.P.T també ho vaig pillar, no sé per què, de seguida... I a més es va rererereconfirmar quan el Dumbledore explica que la profecia la diu la Trelawney, i rererererererereconfirmar quan la Rowling va dir que el nom complet de la Trelawney era Sybill Patricia Trelawney...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo tb ho vaig veure, po al nom de la Trelawney, no sabia què era la "P" i ara, gràcies HpConan, mo has aclarit

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

doncs jo el primer cop que ho vaig llegir vaig pillar que les segones inicials corresponien a en Dumbledore, aj que en el mateix llibre deia com es deia, el nom sencer i aquell nom era difícil d'oblidar...xd no n'he sentit cap igual. Però no vaig pillar les primeres inicials, no sabia qui era fins que al despatx el Dumbledore li diu al Harry que ell av escoltar la profecia (es confirmen les meves sospites) i apareix la Trelawney a la memòria o.O em va sorprendre po és clar, després vaig veure que tot encaixava...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

jo ho vaig pillar la segona vegada que ho vaig llegir i amb aclariment per part d'un amic meu.Però algú sap que és la p de Sybill Trelawney
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

HpConan ha escrit:...la Rowling va dir que el nom complet de la Trelawney era Sybill Patricia Trelawney...
Suposo que això et resol els dubtes... :roll:
Estaria bé que llegíssim els comentaris dels altres...
Jo suposo que m'hi vaig parar a pensar i en vaig treure l'entrellat, però ara no recordo com va anar.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Que bo :o :o :o !!! jo m' havia quedat flipada un moment am les inicials aquestes que bo, no o hauria dit mai i collons el nom den Dumbeldore si li as de dir cada cop aixi cuan el criden es per matar-lo!!!

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

Jo ho vaig veure a la tercera... Em vaig quedar :o :o
Primer vaig entendre el nom del Dumbledore i llavors vaig veure que el primer nom es referia a la Trelawney...

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Pues jo hi havia pensat unes quantes vegades i no vai poder esbrinar mai ke volia dir...i ara k ho veig penso->(k totxo) xD

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo no ho vaig veure fins fa molt poc.... (mes ben dit, fins fa pocs minuts -quan m'he llegit aquest tema-) no ho sabia, la veritat.... però hi he caigut... realment soc curt, no? :wink: juas juas... xD i ara que hi penso, la noia aquella es la Trelawney i el vell amb barba llarga es l'Albus el que sigui el que sigui i el que segueixi Dumbledore, no?

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

jo hi vaix caure el 1r cop cuan en Dumbly li ensenya la profesia a e n harry, no em ba costar trobarlo. :P
:reading: legir es maravellos :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs jo no m'hi havia fixat mai... Si més no, no hi havia donat mai cap importància... :roll:

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo tampoc li havia donat gaire impotancia, però potaser al setè llibre si que en té... Sybill Patricia Trelawney a Albus Percivial Wulfric Brian Dumbledore... bah... jo ja m'esperaré al setè i em deixo de teories, que em fa pal pensar...

Massa!! :coffeemachine:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Doncs jo no m'hi vaig fixar en això... Dieu que ho posa a la profecia no? Doncs no sé quin significat pot tenir... bé la trelawney perquè és la que diu la profecia... però l'Albus?? Que hi pinta allà??

Bloquejat