Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Harry
35
21%
Ron
54
32%
Hermione
79
47%
 
Vots totals: 168

Avatar de l’usuari
jan'lap_laila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. maig 28, 2007 9:08 pm
Ubicació: parRaLandIa

Entrada Autor: jan'lap_laila »

dons qui si no el ROON !??! :mrgreen:
des de sempre i per sempree jejj
veig que a la gent el que menys li agrada es el protagonista :? a mi em passa a molts llibres, m'agrada molt mes uns persona que no sigui el protagonista :roll:
quIerOoo poDeR piNtarMe Alas Y voLar...

____

http://www.fotolog.com/anna13_laia4

Tinna
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:14 pm

ron!!!

Entrada Autor: Tinna »

el rooon i d calle!! buenu qui podria ser si no el ron?!?!? :animadora :animadora

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: HP_yandrak »

La hermione perque és llesta i segur que esta boníssima, almenys a les peli :lol2: :mrgreen:
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

Per mi el millor és sens dubte el Harry.
És el protagonista, és guapo, i sempre està disposat a tot pels amics, encara que de vegades, no vulgui la seva ajuda, sempre reconeix que sense ells no hauria arribat on és ara.
El Ron i l' Hermione també estan bé però l' Hermione és massa setciències i el Ron un pel massa orgullòs.

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: Tanit »

Ui, molt complicat i alhora molt fàcil. Per cert, no m'esperava en absolut que guanyés l'Hermione..... 8O estic flipant...!!

Argumento: Com a dona, em sap moltíssim greu, però no conecto amb l'Hermione. És un personatge que m'agrada, que completa molt els altres dos, i crec que és absolutament necessària, però, potser perque sóc molt diferent a ella, no m'hi acabo de decantar. Per mi ella seria la última escollida entre el trio calavera. (sobretot si ens referim a les pelis....uix...quina ràbia de tia... :bah )
Segurament sento especial debilitat pels dos nois del trio...hormones :roll: ...!
El Ron seria el meu segon escollit però molt frec a frec amb el Harry. Trobo que té un paper complicat...el millor amic de tot un personatge!! És difícil estar sempre en segon lloc, a l'ombra...però trobo que té unes qualitats fantàstiques. Es molt fidel als seus amics, (només flaqueja quan el calze de foc treu el nom del Harry i és més per gelosia que per una altre cosa...), és un company divertit, desenfadat, que fa riure i que sempre està allà, és aparentment immutable, però en el fons és un sentimental...es preocupa per tots i per tothom i estima la seva familia, d'ell m'agrada sobretot que em fa riure i aquest aire desmenjat, una mica patós i innocent que té...És un cel! (també em refereixo a les pelis, crec que personalment, pel que transmeten, és el que em cauria millor, penso que és el que està menys "endiosado" dels tres....i úlitmament està millorant molt.....ehem, ehem..)
Però no puc deixar d'escollir el Harry. Impossible. És únic, incomparable, inimitable, l'elegit, l'assenyalat. El primer que vaig conèixer al començar a llegir....És un personatge abolutament maravellós i complex. Té sempre al voltant una aura especial, és diferent a tots, és especial, i alhora és tan real i tan proper...M'agrada la seva humilitat (produïda per la seva infància desgraciada i plena de menyspreu), però adoro aquesta decisió i el seu caràcter, m'agrada que sigui amic dels seus amics, i que la cosa que més li doldria perdre a la quarta prova sigui el seu millor amic, Ron (això em va tocar la fibra sensible...), em cau la bava amb ell quan és rebel, impulsiu, valent i quan s'endevina com estima el Sírius i els seus amics. M'agrada el fet que veiem els seus defectes,els seus errors i els seus moment de debilitat, m'agrada que tingui un talent natural per lluitar i seguretat en ell mateix. M'agrada la seva poca habilitat en l'amor, sobretot al principi amb la Xo...Podria estar hores enumerant qualitats i petits detalls que el fan el meu preferit. Però ho deixo aixì!

De totes maneres, sense algun dels tres, la història ja no seria igual, i crec que es complementen molt els uns als altres. Cada un té el seu què.

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: Sdaraniel »

Doncs el meu personatge preferit, d'entre els tres, és el Ron. És un personatge senzill, el millor amic del protagonista. Sempre es manté al seu costat, encara que de tant en tant s'enfadin. És simpàtic, i aquest punt de una mica tontet i que no s'acaba d'enterar del que passa al seu voltant fa que me l'aprecii.

L'Hermione tampoc no està malament, a vegades m'hi sento una mica identificada, tampoc és que jo sigui la empollona de la classe, però això que alguna vegada sembla que la gent ni es miri la matèria per un exàment.

El Harry és el que menys m'agrada, però tampoc és que tingui res contra ell, simplement, no es fa apreciar com el bó del Ron, i no m'hi sento gaire identificada com amb l'Hermione.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: clara_cat »

Per mi l'Hermione, lluita pel que vol, és decidida, és intel·ligent, té tantes coses que m'encanten. És la millor representant pel sector femení que la Rowling ens podria haver donat. :adora Resumint és la meva ídol.
Per altre banda en Ron m'encanta com a personatge ja que es un toxo i és molt innocent a més a més és el petit de nois i sempre es cuida de la Ginny.
Encanvi en Harry és el que menys m'agrada dels tres. El trobo una mica, no se com dir-ho, una mica massa especial i destacat pel meu gust però en general també m'agrada molt.

PD: Ara el millor en Neville.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: Fawkes »

moony ha escrit:Lluiteu defensors de la inteligencia de l'Hermione!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N'hi ha que defensem l'Hermione i no és per al intel·ligència. :greetings:
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Roooooooon!!!! TQ**!!!

1- és el millor!!
2- és el + collonut!!
3-és weasley!
4-n'estic penjada...
5-és... simplement ell
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: Quin és el vostre personatge preferit del Trio Calavera?

Entrada Autor: rodlel14 »

L'Hermione, sens dubte. És llesta, decicida, amb caràcter, no es deixa avasallar... bonica... xD
Suposo que sí... :oops:
En canvi, en Ron no em cau gaire bé... Primera, és una mica tontet. Segona, va a remolque dels altres. Ell no fa gaire res... encara que no sigui mal tio...

Bloquejat