Edat de l'Hermione

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

O sigui que el què es conta a Hogwarts no és l'any de naixement, sinó quants anys tens en el moment que comences Hogwarts? O sigui, si has nascut a l'Octubre i estàs a punt de fer 11 anys no pots entrar? Llavors cada curs són alumnes de dos anys diferents, no?
Jo és que mai m'hi havia parat a pensar... i quan ho faig no en trec gaire cosa... xDDD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

Lady ha escrit:Molt bé, l¡Hermione és més gran. Aquesta és la conclusió? Doncs per què no ho apliquen a les pelis¿ Els dos nois se'ls veu més gran que a ella, bé de fet l'emma és més petita' :roll:
Però un pot ser més gran i més baix, com probablement es el cas de l'Hermy, nop?

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

magmarc_jo ha escrit:
Lady ha escrit:Molt bé, l¡Hermione és més gran. Aquesta és la conclusió? Doncs per què no ho apliquen a les pelis¿ Els dos nois se'ls veu més gran que a ella, bé de fet l'emma és més petita' :roll:
Però un pot ser més gran i més baix, com probablement es el cas de l'Hermy, nop?
Però és que a l'Hermy no la podem veure. L'Emma és la més petita dels tres ACTORS, però l'Hermione és la més gran dels tres PERSONATGES. L'actor i el personatge no tenen res a veure... :roll:

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Getta91 ha escrit:O sigui que el què es conta a Hogwarts no és l'any de naixement, sinó quants anys tens en el moment que comences Hogwarts? O sigui, si has nascut a l'Octubre i estàs a punt de fer 11 anys no pots entrar? Llavors cada curs són alumnes de dos anys diferents, no?
Jo és que mai m'hi havia parat a pensar... i quan ho faig no en trec gaire cosa... xDDD
okok pot ser que no es conti per anys sinó per cursos, del setembre a l'agost. Bé seria una manera diferent de contar-ho i la trobo lògica l'únic que no hi estem acostumats. No sé com ho fan a Anglaterra... potser és com ho fan allà o ha estat un invent de la Rowling.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Getta91 ha escrit:O sigui que el què es conta a Hogwarts no és l'any de naixement, sinó quants anys tens en el moment que comences Hogwarts? O sigui, si has nascut a l'Octubre i estàs a punt de fer 11 anys no pots entrar? Llavors cada curs són alumnes de dos anys diferents, no?
Jo és que mai m'hi havia parat a pensar... i quan ho faig no en trec gaire cosa... xDDD
Exacte.
Aquest és un dubte que tenien els fans des de fa molt de temps, i la Rowling ho va acabar contestant al seu web...

Clar, és que tan se val que semblin més petits o més grans. És una pel·lícula, i no té res a veure... A més, jo als tres els posaria la mateixa edat. sobretot a la primera pel·li...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat