Edat de l'Hermione

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
JoiGirl

Edat de l'Hermione

Entrada Autor: JoiGirl »

Hola! L'altre dia vaig llegir a la pàgina web de la J.K.Rowling k l'Hermione quan va entrar a Hogwarts tenia casi 12 anys, o sigui k immediatament després d'entrar a Hogwarts va fer els 12. En canvi el Harry havia fet els 11 l'últim juliol, i se suposa k el Ron tb havia fet els 11 el març d'akell mateix any.
D'això es dedueix k l'Hermione és més gran k en Ron i en Harry.

K en penseu???

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

evident, si neixes abans ets més gran. és el que té

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

mmmm. nuxe nuxe, llavors keda molt estrany no?¿? k gent dl mateix curs sigui d diferent edat (a part k repeteixin curs), k x cert, a hogwarts no es repeteix curs o k? crec k hauriem d'investigar més lo d l'hermione...
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Carol
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 25, 2005 9:24 pm

¬¬

Entrada Autor: Carol »

Ja, jo quan vaig llegir allò a la web d la JKR tb em va sonar molt strany. Prò és la conclusió k e arribat. Sino mira-ho si vols.
I axò d si es pot repetir curs a Hogwarts em sembla k no, k si no aproves et fan fora. Em va semblar llegir-ho, ncara k no m'enrecordu bé.

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

exactament en kin apartat d la web d la rowling u vau llegir aixo? sk u trobo molt molt estrany. als llibres u mencionen aixo?
crec k la rowling hauria d'escriure quan acabi els 7 llibres una mena d'enciclopèdia d harry potter on s'explikin curiositats, una mica d'història d hogwarts, etc. k n'opineu vosaltres?
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
Nymfadora
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 27, 2005 4:57 am
Ubicació: Hospitalet (BCN)

Pagina d la JKR

Entrada Autor: Nymfadora »

Axò u pots llegir a l'apartat d la web titular PREGUNTES MÉS FREQÜENTS SOBRE ELS LLIBRES, i és la 2ª pregunta

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

gracies Nymfadora. visiteu molt la pàgina de la rowling?¿?
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
Nymfadora
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dg. març 27, 2005 4:57 am
Ubicació: Hospitalet (BCN)

Entrada Autor: Nymfadora »

Jo l'acostumu a visitar. Tu k kreus d'axo d la edat d l'Hermy?

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

mmmmm dona... el k digui santa rowling x mi va a missa. encara k em resulta molt estrany xk k passa, k l'hermione no va mostrar màgia fins als 12 anys?¿? llavors si un no la mostra fins els 16 en teoria tb ha d'anar a primer, i es produiria un desekilibri d'edat. x cert, si vols agregar-me al messenger... rasengan_@hotmail.com
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

no, no, no va així. segons el que va dir la rowling, per entrar a hogwarts has de tenir els onze anys complerts. com que l'hermione fa els anys el 19 de setembre, si hi hagués anat l'any anterior que el harry hagués entrat a hogwarts amb 10 anys, per només 19 dies però 10 anys. per això no hi podia anar fins l'any següent, quan ja tenia els 11.
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Qiun debat mes interesant pero coi aixo no es un xat (GD he arribat antes)

Deixant de banda aixo si crec que la Lluna ha donat una explicacio millor
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

1. Sí que es pot repetir curs. En català, no sé per què, el Mike Flint va al curs correcte. Però en els llibres en anglès i demés, el Flint fa dos cops cinquè. La Rowling diu que no ho atribueix a un error, sinó a una repetició. Mireu què diu a JKRowling.com:

¿Por qué pasó Marcus Flint un año adicional en Hogwarts?
O bien yo he cometido un error o bien suspendió los exámenes y repitió un año. Creo que prefiero que fuera Marcus quien cometió el error.




2. L'Hermione entra amb 11 anys, perquè l'aniversari (en què fa 12) el té el 19 setembre, i el curs comença l'1 de setembre. Encara té 18 dies a Hogwarts en què té 11 anys.

Cuando Hermione llegó a Hogwarts, ¿tenía casi once o casi doce años? [también preguntado por muchas personas]
Tenía casi doce años; la edad mínima para entrar en Hogwarts es once años.


Com que 11 és l'edat mínima, si hagués entrat l'any anterior, hagués entrat amb 10. I això no es pot, segons ella.
O sigui que sí, és més gran.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

Sí, això està bé per recordar que el Harry no celebra cap aniversari que no sigui el seu.
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No recordo on ho vaig llegir... Però la Rowling va dir que sí que celebraven els anioversaris dels demés, però que no ho incloïa als llibres.

Però SÍ que es fan regals, i això.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Molt bé, l¡Hermione és més gran. Aquesta és la conclusió? Doncs per què no ho apliquen a les pelis¿ Els dos nois se'ls veu més gran que a ella, bé de fet l'emma és més petita' :roll:

Bloquejat