El personatge més odiat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quins són els tres personatges de Harry Potter que més odies?

Lord Voldemort
25
8%
Belatrix Lestrange
75
23%
Lucius Malfoy
15
5%
Draco Malfoy
7
2%
Dolors Umbridge
79
25%
Severus Snape
9
3%
Ben Babbaw
54
17%
Cornelius Fudge
30
9%
Rufus Scrimegeour
10
3%
Altres
16
5%
 
Vots totals: 320

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

El personatge més odiat

Entrada Autor: Ge65 »

[NO CONTÉ SPOILERS DEL 7è LLIBRE!! :pray: ]

He vist que fa gairebè dos anys i mig va acabar l'enquesta de "El personatge més odiat". Aquí tambè busquem el personatge més odiat (com es lògic amb un títol aixins)

Ara us deixo amb una descripció dels personatges que podeu escollir:


Lord Voldemort
Es el bruixot més tenebrós de tots els temps (sempre hi ha un dolent així :lol2: ). Va matar als pares d'en Harry, molts bruixots i muggles, i com no, intenta matar a en Harry

Belatrix Lestrange
Està boja. Amb això en teniu prou. Va matar al Sirius.

Lucius Malfoy
Pare 'den Malfoy, "vaya elementos".

Draco Malfoy
Intenta matar a en Dumbie però es caga als calsotets. Enemic d'en harry.

Dolors Umbridge
Aquesta simpatiquiiiiisima. Sense comentaris, deu tenir molts fans :lol:

Severus Snape
Es va carregar en Dumbledore. Ha fet coses bones i dolentes. Jutjeu-ho vosaltres mateixos.

Ben Babbaw
Serà una pobre rata i blablabla. Però va matar als pares d'en Harry, d'això en dic ser "un gran amic" :liar:

Cornelius Fudge
Va ser Conseller, abans que el substituis en Fudge. Creia que en Dumbledore volia el seu càrrec, cosa que no era certa :no

Rufus Scrimegeour
Aquest a mi hem sembla molt repelent, però m'encanta.

Altres
Algun Cavaller de la Mort o algú "bo" un poc repelent

-------------------------------------

Nota de la moderadora:

Enquesta i missatge editats per tal que no duri només dues setmanes i pugui participar-hi tothom.

-------------------------------------
Ge65 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 12, 2008 3:30 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Getta91 »

He votat la Bellatrix, perquè està com un llum i va matar el meu estimat Padfoot T__T, en Ben perquè és idiota i per culpa d'ell han passat milers de coses... que és una rata, i punt. I l'Umbridge perquè em fa mooolta ràbia x)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs he coincidit amb la Getta91...u_u

He votat la Bel·latrix per matar en Sirius... :(
En Ben Babaw per traidor fastigós... :no
I l'Umbridge per....bé, és l'Umbridge! xD

Per cert m'han fet gràcia les definicions dels personatges...xD
crec que ja els coneixiem tots, però tot i això s'agraeix molt l'esforç...I la definició-poc-imparcial de la Bel·latrix... :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Bel·latrix fora!

Per suposat que l'he votat per matar a en Sírius... :(

Desprès en Lucius Malfoy, pq em fot ràbia aquest tio, i a les pel·lícules encara més xD I a més... (aquí aniria un spoiler com una casa xD suposo que si us heu llegit el llibre podeu imaginar a que em refereixo :P)

I per tocar una mica la moral, one vote for Rufus Scrimgeour, que és un personatge de passada però toca els collons... en Ben Babbaw o en Voldie em fan pena... i l'Umbridge és que em fa riure massa xDDD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Severus Davnur »

Tenint en compte que encara no me llegit és setè T_T (i per tant no pillo els comentaris del Roger), jo he votat a la bel·latrix........pel mateix motiu que tothom, la mort d'en Sírius.

P.D: Només he fet us d'un vot......els altres personatges no els odio, encara
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Solysg »

Fudge.. pel cinque
bellatrix.. per lu mateix que han dit
i ben babbaw mai ha estat un dels meus predilectes

A ningu li cau mmalament un genocida torturador trencafamilies
Imatge

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: APWBD »

Jo he votat la Bel·la, principalment pel tema dels Longbottom i una mica per el seu cosí.

També he concedit el meu vot a la Dolores, sempre li vaig tenir una mica de mania... Fins que aquell parell d'eixelebrats la van ficar a lloc.

La Dolors, majoritàriament, obeia ordres per tant també he votat l'ex-conseller Fudge. A partir del 2n no em va caure bé.

PS: En Voldemort em cau bé perquè el veig un home capacitat pel que fa i deu tenir els seus motius.

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: clara_cat »

Uiii jo e votat a la Belatrix per haver matat en Sirius i per ser un filla de p....
. En Ben perquè és una rata i l'amistat esta per sobre de tot; i en Fuge pk era idiota.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Sdaraniel »

Ostres l'he espifiada, només he votat a un. Bé és igual. El cas, la Bellatrix és el personatge que més odio de tots, com va poder matar Sirius? I torturar als pobres pares del Neville? Està boja. No em cau gens bé. Si pogués li llançaria una Obitus per Subtium jo mateixa... Si no m'hagués equivocat i hagués votat dos més, a qui hagués votat? Doncs al Ben Babaw, la rata i la Umbridge. Tan l'un com l'altre són odisos. El Voldemort no em cau tan malament, en tota història ha d'haver-hi un dolent i en aquesta li ha tocat en aquest mira. El pobre té trauma infantil...
Els Malfoy no són tan terribles, el Lucius es despiatat, sí però mira, se salva perquè no s'ha carregat a cap personatge principal.
El Draco es salva perquè en el fons no és tan dolent, i a més a més, és moníssim i això ja es un altre punt a favor seu.
l'Snape? massa misteriós per odiar-lo. I d'aquest no comento res més per no spoilejar a ningú.
El Fudge i l'Scrimeur són l'un estupit i l'altre repel·lent però no prou com per odiar-los.
Com m'enrollo... Bé ho deixo aquí, ara llegiré els vostres comentaris aviam :)
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Visitant

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Visitant »

Jo he votat a la Belatrix pq va matar el Sírius com heu dit la majoria, el Lucius Malfoy pq és un desgraciat i va amb molts aires i la Umbridge, també es bastant normal... M'he quedat estranyat pel fet de que només una persona hagi votat al Voldemort, pq ttm està en contra d'ell pel fet de ser l'antagonista principal :o ...!

A veure qui es el guanyador!

Avatar de l’usuari
hogwarts5
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 33
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:40 pm
Ubicació: Hogwarts
Contacta:

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: hogwarts5 »

Ui doncs jo he votat la Belatrix :bah perquè va matar al Sirius i perquè també va tortura als pares del Neville Longbottom aquesta dona està boja :o !!!!
"Per qui ha viscut la mort es la següent aventura"
Albus Dumbledore

http://www.fotolog.com/maria955

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Reusenca »

Jo he votat a la Bel·latrix pel mateix motiu de tots els que l'han votat, per ser tan mala persona i matar al pobre Sirius.
Després a la Dolors Umbridge, perquè no m'agradaria tindre una professora com aquesta en tota la meva vida, on fica normes per a tot el que a ella li surt d'on tots sabem, on moltes normes segurament no tenien gaire sentit.
I per últim al Cornelius Fudge, per ser tan babau de no creure's a en Dumbledore quan li deia que Voldemort havia tornar, si és que s'ha de ser tonto home!
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: ginny_winky »

Jo he votat:

En Ben: Perquè va ser un dels millors amics d'en James a l'institut i després el va trair. És un dels causants de que el mñon màgic estigui com està...

Bel·latrix: Perquè va matar al Sirius i està com una cabra.

Umbridge: Perquè la seva manera d'ensenyar i educar no em sembla del tot correcte xD
:D

Avatar de l’usuari
Txema
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. des. 26, 2004 7:00 am
Ubicació: En algun lloc o altre

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Txema »

Dons jo, per ordre he votat:

1r. Umbridge: em fa moltíssima ràbia aquesta dona, la sevca manera de ser i tractar els demés, no la puc sofrir..
2n. Bellatrix: pel seu càracter de boja, per haver matat el Sírius, es insuportable i odiosa.
3r. Scrimegeour: tal com heu dit pel seu caràcter repelent, de no respectar els demés i d'altres coses.

De moment, res més. Adéu!!

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Ge65 »

He votat:

Draco Malfoy: Es el que hem cau més malament, per com es, un fill de :calla això i que no, que per a mi es el més odiat. :ok

Umbridge: A la pelicula es reflecteix bastant bè però als llibres molt millor. Cau fatal, tothom o sap i la majoria ho diu.

Belatrix: Ja ho he dit, està completament boja, té problemes psiquics (i de parella? Perque valla parella :o ) i això...

Que jo he votat aquests tres i espero al dimarts a veure com acaba això per fer la final! :lol:
Sdaraniel ha escrit:l'altre són odisos. El Voldemort no em cau tan malament, en tota història ha d'haver-hi un dolent i en aquesta li ha tocat en aquest mira.
Ai mira... No! Ell es dolent de veritat, més despiatat que tots, va matar a gent proxima a ell i... no l'he votat. Nose però smepre es salva! :nose
El pobre té trauma infantil...
Té de trauma el que jo tinc de... :calla
Els Malfoy no són tan terribles
Terribles? :roll:
No... que va :bah
el Lucius es despiatat, sí però mira, se salva perquè no s'ha carregat a cap personatge principal.
Claro muggles imags desconeguts no importen :cabrejat: :cabrejat:
El Draco es salva perquè en el fons no és tan dolent
No... repelent, fastigos, covard,....... No... :nose

i
a més a més, és moníssim i això ja es un altre punt a favor seu.
D'això en dic tenir mal gust :wink:
l'Snape? massa misteriós per odiar-lo
Aquí hi estic d'acord. :ok .

El Fudge i l'Scrimeur són l'un estupit i l'altre repel·lent però no prou com per odiar-los.
Estupit i repelent... :ok
Scrimegeour, no Scrimeur :avall
Suficientment com per odiar-los, però hi ha gent pitjor :lol:
Com m'enrollo... Bé ho deixo aquí, ara llegiré els vostres comentaris aviam :)
Tu? enrollarte? :nose
Que va! :sleepy: :wink:
Solysg ha escrit:Fudge.. pel cinque
bellatrix.. per lu mateix que han dit
i ben babbaw mai ha estat un dels meus predilectes
Cap dels de la llista es un predilecte (si ens referim als "bons" encara que al 7è... :calla ). La Belatrix té una fama... En Fudge pel 5è, 4t, 3r i 2n
A ningu li cau mmalament un genocida torturador trencafamilies
No, no es molt normal que et caigui bè. Si ho mirem, no té ni familia ni amics, els seus companys el desprecien, pobre rata.
APWBD ha escrit:Jo he votat la Bel·la, principalment pel tema dels Longbottom i una mica per el seu cosí.
Una mica... :riure:
Sols el va matar :lol2: Res més! :no
També he concedit el meu vot a la Dolores, sempre li vaig tenir una mica de mania... Fins que aquell parell d'eixelebrats la van ficar a lloc.
Els germans WEasley ho van fer bè. Sols li vas tenir una mica de mania? Jo ni tinc una mica multiplicat per 1000!
La Dolors, majoritàriament, obeia ordres per tant també he votat l'ex-conseller Fudge. A partir del 2n no em va caure bé.
No recordo una parició d'en Fudge al 1r llibre.
PS: En Voldemort em cau bé perquè el veig un home capacitat pel que fa i deu tenir els seus motius.
:nose Capacitat per matar està! :mrgreen: Els motius... "voler governar el món ell solet..." profecies i tal, protocol :liar:
Txema ha escrit:1r. Umbridge: em fa moltíssima ràbia aquesta dona, la sevca manera de ser i tractar els demés, no la puc sofrir..
2n. Bellatrix: pel seu càracter de boja, per haver matat el Sírius, es insuportable i odiosa.
3r. Scrimegeour: tal com heu dit pel seu caràcter repelent, de no respectar els demés i d'altres coses.
D'acord en les dues primeres però, tal com dic abas, crec que hi han pitjors personatges que l'Scrimegeour...
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

Respon