A al rowling li agrada escriure sobre el sevy!

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Ainaqcoilipasaalordenador

Entrada Autor: Ainaqcoilipasaalordenador »

Jo creec q el voldemort ja sap q l'snape esta al costat dl dumbledore, però potser l'snape té informaciò sobre els caballers de la mort ja q en va ser un i això li serveix per saber com es mouen. Xq l'snape no va anar al cementiri al 4rt llibre, per tant el voldemort ja ho sap!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Segueixo dient k no sabem si el sevy era al cementiri aquella nit. NO tenim prove sni a favor ni en contra....

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Entrada Autor: nia_Sirius »

Si no recorde malament, Voldemort al cementeri diu que creu que Snape l'ha deixat per sempre.
Clar que Snape ha de tenir molta informació sobre Voldemort i els cavallers de la mort, però és una incògnita én què consisteix la seua missió.
A més, a mi em va deixar molt intrigada aquesta escena entre Snape i Harry:
-Què potser li agrada tenir aquests somnis i aquestes visions, Potter? ¿QUe potser el fan sentir especial o important?
-No
-Me n'alegro Potter, perquè vosté no és ni especial ni important, i no n'ha de fer res, del que el Senyor de les Forces del Mal pugui dir als seus cavallers de la mort.
-No, es clar, això és feina seva, ¿oi?
Se li va escapar; ho havia dit mogut per un rampell. Van quedar-se una bona estona mirant-se. En HArry va pensar que s'havia excedit; quan l'Snape li va respondre, però, ho va fer amb una expressió entre encuriosida i enriolada.
-Exactament, Potter, és feina meva


No sé si ja n'heu parlat, però què us sembla que vol dir això? Serà que l'Snape s'encarrga d'espiar-los, no?

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

Estic d'acord amb la Calis. Enlloc diu que el Sevy no fos al cementiri. Faltaven dues persones, un traïdor i un covart, però mai diuen noms, i en Voldemort tampoc anomena tots els seguidors davant el Harry.
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

SNAPE MORIRÀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Riure :greetings:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Ei k el sevy podria estar dartrer d'alguna de les altres màscares... no tenia pk ser un dels 2 k voldemort anomena.... PEr cert... Sí!! en sevy morir Cafè
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Pero l'hauria anomenat i en Harry ho hauria escoltat!!!! A més hauria desaparegut de l'escola i a Hogwarts no es pot desaparetre. Encara que si que pot ser que l'espii.
SNAPE: El senyor de les forces del mal, per exemple, quasi sempre sap quan algú li diu una mentida. Només els qui en saben molt d'oclumència tenen la facultat d'ocultar els sentiments i els records que els puguin delatar i poden dir mentides davant seu sense que se n'adoni.

I ell mateix és un entes en oclumència, per tant vol dir que pot mentir al voldemort.

X cert com es que l'Snape fot la bronca al Harry quan diu lo de llegir la ment, si desprès l'encanteri precisament es diu Legiliments, jo no en sé de llatí, però això em sona precisament a llegir la ment. no?
Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Torno a repetir per enèsima vegada podria ser perfectament k l'Snape fos entre els cavallers...Motius:

Voldemort no els anomena un per un (només n'anomena uns quants)
Quan fan la 3a prova no sabem on és l'Snape....
Si volgués fer saber als seus servents qui morirà diria: I l'Snape, morirà...
etc....
(sí, són 3 ulls)

Cavaller 9 Barons de Fama

Entrada Autor: Cavaller 9 Barons de Fama »

Saluts , us saluda Un Noble Caballer dels Nou Barons de Fama. Jaume I és més poderós que Dumbledore i en Voldemort, així que mort als seguidors de Dumbledore i Voildemort i visques al Rei Jaume I, per cert, l'escola de bruixeria de màgia catalana només s'hi pot accedir si ets fidel al nostre rei. Esta al Nord Est de la nostra pàtria on hi accedeixen tant catalans com occitans.



El que importa es la SANG NOLBE, per això, dono suport a la casa de Slytherin,
Qui Sigui prou friki per seguir-me en la busca del Sant Greal i de Hogwarts que m'avisi i rebrá al cap de 7 dies una carta [/img]

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Jo estic disposada a fer el q sigui per trobar Hogwarts! Això del sant greal ja nosé tant, però com soc així de friki m'hi apunt-ho tmb. Lo de SANG NOBLE no ho veig :?
Starwars
Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Ei noi...si vols fer publicitat...no tallis un tema :?
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Si akest es un dels molts temes q nomès la OH GRAN JK! pot resoldre, mentrestant nomès podem menjarnos el coco fent teories de les quals molt poques seràn = a la real. :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

em...... qui coi és el sevy? :roll:

Només una cosa: q us fiqueu amb en harry... ancara :liar:
PERO :police: amb en Sirius prhivit ficarse :!: NOOOOO!!!! :rage: Home! Respecteu els morts, i més els q són tant bona persona :evil: ¨
Es q com us paseu eh?! Quina mala llet alguns.... :chainsaw:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Guenu, ara q ja me desfugat amb els que han gosat insultar el meu Sirius i me cabat de llegir els altres missatges he arribat a la conclusiao que el sevy es el severus (q cutre... :greetings: ) i q no ho teniu gens clar sobre el q fa.
Vaja, a mi em sembla evident que lsanpe es bo, actua com doble agent i que no era al cementiri aquella nit :roll:
Potser semble q em faig lentesa pero em semblava tant evident... :roll: 8)
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Hi ha coses que no podem donar per segures fins k no ens les diu la rowling, i diria que això del sevy.... ( Res de k cutre!! :x ) és una d'aquestes coses....
(sí, són 3 ulls)

Bloquejat