Que hi ha entre el Dumbledore i l'Snape?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Que hi ha entre el Dumbledore i l'Snape?

Entrada Autor: Roger J. Potter »

No se si es el lloc correcte per posar-ho, si no ja ho canviareu!

Bé, obro la meva primera conversa i es que és una cosa que em té intrigat! Que va fer l'Snape perque en Dumbledore confii en ell? DUbto que només sigui fer despia hi ha d'haver alguna altra cosa, no ho creieu?

Potser s'haveu alguna cosa d'algun altre web o per altres bandes, doncs com que jo no tinc tant temps d'informar-me us deixo a vosaltres per que posseu el que sapigueu o el que opineu. Jo ja us dic que no se que pensar d'això. Espero que ens ho resolguin en l'últim llibre!

Ah per cert, podria estar relacionat també amb la Lily?
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Què bé que sona el títol que has posat al tema!! :lol: :lol: :lol:

La versió que dona en Dumbledore a en Harry al sisè llibre, és que confia en que l'Snape està del seu bàndol ja que quan va descobrir que per culpa seva la Lily i en James estaven morts li va saber taaaan taaaan greu que va estar-ne molt arrepentit!

Però clar això no s'ho creu ningú evidentment, en Harry em sembla que ho comenta amb en Llopin i li diu clarament que és impossible que aquest sigui el veritable motiu.

Per tan encara haurem d'esperar fins al setè llibre per saber que va passar exactament :?

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Uah, jo m'he espantat llegint el títol del tema... sort que no és el que creia, si no... trauma al canto! :lol:
En Dumbledore hi confia simplement perquè és en Dumbledore i ja ho diuen pel llibre, dóna fins i tot a vegades massa confiança a segons quines persones. Llavors, si l'Snape va fent teatre de que li sap molt de greu la mort dels Potter (Pinocho...) i que està arrepentit i que vol canviar... en Dumbledore el creu perquè sí...
ai, no sé... vosaltres creieu que hi ha un motiu? No hi he pensat gaire, simplement que hi confiava i ja està... haurem d'esperar al setè, com diu la Padfoot!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Al setè llibre sabrem si l'Snape era fidel al Dumbledore i si el va matar per que li va ordenar, demostrant que li va ser fidel fins i tot en les ordres més xungues de complir o si en realitat és un traidor que estava a l'altre bàndol des del principi i el Dumbledore ha pagat cara la seva tendència a pensar bé de tothom i donar segones oportunitats.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

uix això mai m'ho havia plantejat, pensava que era perquè el Dumbledore i confiava i ja està, perquè ell és així.
Però pot ser que hi hagi alguna cosa més, perquè si en el llibre surt el HArry desconfiant del motiu que li ha dit el Dumbledore deu ser per alguna cosa... Però no tinc ni idea de què pot ser... alguna cosa tipus salvar-li la vida? ai no ho sé... Potser tenien una aventura? tampoc ho crec xD. Algú té alguna hipotesi??

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ves a saber..potser en dumbledore pasava un mal moment i l'snape el va ajudar.o alguna cosa...pero jo crec que en dumbledore devia de tenir un motiu profun..perque ell sempre ha defensat l'snape en qualsevol moment igual que la majoria dels profesorrs..fins i tot en hagrid, el defensa al primer llibre... be fins al sete llibre... que ens haura de aclarir moltes coses..pero bes a saber..potser en dumbly li tenia confiansa perque si. xD. pero ho dubto
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Oh, m'encanta aquest títol xD (¿Però com pot ser que penseu malament? xD)
Però que no us hi heu fixat que cap dels dos està casat ni té fills?¿? Es veu d'una hora lluny!!! (no em feu cas, he tingut un lapsus i se m'han crusat els cables xD)

Ara en serio... seria molt trist que només fos el que ens va dir al llibre...

Hi ha d'haver alguna cosa més... alguna cosa que no ens vulgui revelar fins al setè llibre. Clar, claríssim. Si no la veritat, la Rowling em decebrà... Pobre dona... n'espero massa dels seus llibres... ¬¬'

APA SIAAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

A vore, si que diuen que confia molt en tothom pero jo crec que està prou clar que hi ha alguna rao més a part de l'arrepentiment que diu l'Snape que té, que no hi ha qui s'ho cregui, o potser si i seria aixo la relació de l'Snape i la Lily...

Bé per altra banda, el fet que l'Snape mati en Dumbledore jo crec que es per que esta sota el jurament que va fer amb Narcissa, si en Malfoy no compleix la feina ho ha de fer l'Snape pq si no moriria ell. D'altra banda dubto que en Dumbledore demanes a l'Snape que el mates ja que en el llibre diu que en Dumbledore el mirava amb cara de suplica i demanan-li ajuda a l'Snape, no amb aquestes paraules però és això crec jo.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Exacte, hi ha d'haver alguna cosa més. Ningú s'empassa (crec) que el Dumbledore confïi en l'Snape perquè estava penedit i perquè li sabia greu la mort dels Potter, com diu el Llopin en algun moment del llibre... :?

No, jo crec que l'Snape devia haver fet alguna cosa diguem-ne "física" per ser de la confiança del Dumbledore (alguna cosa com un jurament intrencable (o com es digui en català) al Dumbledore o a l'Orde, ser l'espia que va dir que algú pròxim als Potter era el traïdor, o alguna cosa per l'estil)... És molt interessant la discussió que diu el Hagrid que tenen tots dos. En això i en el fet que l'Snape li curi les ferides dels horricreus es veu que el Dumbledore confiava més en l'Snape que en qualsevol altre membre de l'orde. I crec que una confiança així no s'adquireix solament amb unes paraules de penediment i de mostra de remordiments de consciència... :?

Això, o bé el Dumbledore és un ingenu al qual qualsevol enganyaenzes (engañabobos¿? :P) pot enganyar... I m'agrada més pensar que el vell Dumbledore tenia algun motiu per confiar-hi.
Roger J. Potter ha escrit:D'altra banda dubto que en Dumbledore demanes a l'Snape que el mates ja que en el llibre diu que en Dumbledore el mirava amb cara de suplica i demanan-li ajuda a l'Snape, no amb aquestes paraules però és això crec jo.
Bueno, diu que suplicava però no que demanés ajuda perquè el salvés de la situació i, per tant, no el matés. Les dues interpretacions són igual de vàlides, perquè pot ser que la cara de súplica fos perquè el matés; perquè cumplís la part del pacte, seguint la idea que hi ha algun pla entre l'Snape i el Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No faré cap comentair sobre les miradas sucias

Per força ha d'haver quelcom més ("Dumbledore perdona'm he estat un la home, em sap molt greu, perdona" "Oh! Si estas arrepentit no et preocupis, jo confiaré amb tu i convenceré a la resta perquè també conffi" XD), potser li va salvar la vida, a ell o algo molt pròxim. La veritat no sé que pot haver fet (algo si, això ho tinc clar) però no crec que tingui res a veure amb els Potter.

Sobre la mort d'en Dumbledore a mans de l'Snape hi ha aquest tema per parlar sobre la maldat (o bondat) de l'Snape, i entre altres coses hi ha una discussió sobre si el va matar seguint les seves ordres o bé le va trair.

PD: Podria ser que en Dumbledore confia amb l'Snape, perquè ell és en realitat l'inventor dels caramenls d'en Dumbledore[/]?

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Uff... pensava altra cosa al obrir el temaa!!! Rogerrr!!! XD Bé, jo crec que el Snape es porta alguna mena de xantantge emoconal amb en Dumbledore, i clar, no li pot fer res dolent... sino, esta l'altra opcio, en Snape es bo, i amb en Dumbledore porten un complot i la Rowling ens el pinta dolent matant al Dumbledore.... però en realitat es un comlot per infiltrar més al snape al bandol dolent... a més... l'Snape protegeix en Harry al primer... tant dolent no pot ser....
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
mia_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:14 pm
Ubicació: Sitges
Contacta:

Entrada Autor: mia_cat »

Si.. com molt bé heu dit per aquí a dalt hi ha d'haver alguna cosa més.. no pot ser que en Dumbledore tingui tanta confiança amb l'Snape pel simple fet que li hagi demanat disculpes i li hagit dit que se'n arrepentia!
Alguna cosa física?? és possible!.. potser li va demostrar la seva "innocència" d'alguna manera o altra..
Està clar.. no tenim més opció que esperar al seté llibre..

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

mia_cat ha escrit: Alguna cosa física?? és possible!.. potser li va demostrar la seva "innocència" d'alguna manera o altra..
Innocència? Que l'Snape va ser (si ho és actualment està per comprovar) no hi ha cap dubte, el que hauria d'haver demostrat és la seva fidelitat cap als no Cavallers de la mort.

Avatar de l’usuari
mia_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:14 pm
Ubicació: Sitges
Contacta:

Entrada Autor: mia_cat »

Finalpotter ha escrit:
mia_cat ha escrit: Alguna cosa física?? és possible!.. potser li va demostrar la seva "innocència" d'alguna manera o altra..
Innocència? Que l'Snape va ser (si ho és actualment està per comprovar) no hi ha cap dubte, el que hauria d'haver demostrat és la seva fidelitat cap als no Cavallers de la mort.
ho se.. per això ho he ficat una mica entre "".. no trobava les paraules exactes per dir-ho :P

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Primer de tot, sento si el titol porta a confusio pero es una bona manera de que la gent el miri, ja que em sembla un tema prou important per la trama i que encara no s'havia dit res.

I anant al tema, recolsar aquells que diuen que es bo o part bo, ja que a apart del primer llibre tb cal dir que al final del sisè, quan fuig amb els cavallers de la mort no ataca a en Harry, només rebutja els atacs d'ell i prou i si no recordo malament (ho acabo de mirar) en harry diu cobard a l'Snape pero aquest no l'ataca simplement s'enfada. A més tota l'estona l'hi insisteix en que ha de cloure la ment.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat