Ron i Hermione

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon

te futur la parella den ron i l´hermione

si
180
88%
no
24
12%

Vots totals: 204

moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony » dc. abr. 20, 2005 4:03 pm

a veure Tess2, comesu per contestar el missatge curt i despres el llarg ok?
Tess2 ha escrit: tmb trobu interessant ke la Xo estigui tan gelosa de l'Hermione, i ke kuan en Harry pregunta a l'Hermione xq la Xo no li ha preguntat ki li agrada més, així ell li hagues pogut dir ke la trova encantadora o algu així per l'estil , xo no diu ke així li hagues pogut dir ke li agrada més. O kuan la Xo i en Harry estan discutin, ell protegeixi a l'Hermione, per exemple kuan la Xo es vol disculpar i al final es tornen a barallar i ella diu: lu de la llista era una idea cruel de l'Hermione i ell diu ke trova la idea fantastika, ella diu; oh esclar ja m'en oblidava si es una idea de la teva estimada Hermione...
A veure Tess2, es perfectement normal q la xo sospiti de lhermione quan acaben de publicar un article sobre la possibilitat de q ells dos siguin parella, i a mes no oblidem que ells dos (millor dit ells tres, ancara q ara el ron no ve al cas) son cul i merda, es a dir, casi sempre van junts i es normal que a la xo li pugi la mosca al nas.
I sobre q defensa l'hermione es veritat pero no treguis les coses de context. Quan sestan discutint ja fa temps q estan de males i recorda q la xo esta defensan la seva amigeta tonta q els a delatat a lumbridge i per aixo diu q el malefici de lhermione era cruel i el harry la defensa: 1 pq li fa molta rabia q algu els hagi delatat 2 pq la xo cada cop li cau mes insuportable i no permet q a sobre critiqui la seva millor amiga (nomes faltaria! :evil: )
Pero tb es veritat q no es la primera vegada q en harry parla de lhermione dabant de la xo. Tb ho fa quan van junts a Hogsmeade el dia de sant valenti i es per aixo q es discuteixen (mira q es retonta la xo, e...¬¬'). El problema esq el Harry no es gens perspicas i com q lhermione es molt amiga seva i a sobre li dona consells pq la relacio vagi be no troba estrany perlar della dabant de la xo. Pensa en el q li diu lhermione quan el harry li explica q la xo sa enfadat pq li ha dit q havia quedat amb ella:
- Doncs li hauries d'haver dit que jo era una setsiencies creguda i que no et queia gens be (vols di q hauria dit aixo si li agrades el harry)
i ell li contesta: Pero jo no penso aixo de tu (q monu! ^^)
i ella diu: ja ho se pero es el q li hauria agradat sentir
el q vull di esq la relacio entre en harry i lhermione es molt sinsera i no es de les poden tenir segones interpretacions. En harry esta molt cla q no te cap problema en dirli a lermione el q sent i a mes el protagonista i si li agrades ella nosaltre ja ho sabriem. I lHermione ja vaig dir q hauria de ser massoca de fer de psicologa matrimonial si en realitat li agrades en harry (q mal! :? )
Tess2 ha escrit:Aveure lo del somni:
T'has liat molt amb aixo no? jeje.
Ara intentare analitzar pas x pas el somni. Primer veiem ke la Xo li diu al Harry ke li ha promes 150 cromos i ke en Cedrik sempre n'hi donava. Ke podrien simbolizar akests cromos? Crec ke simbolitzen amor. La Xo diu ke en Cedrik li havia donat molts cromos-- veiem u aixi ke en Cedrik li ha donat molt amor. Ara vol ke el Harry tmb li regali amor, xo en Harry protesta. Ara la Xo es converteix en Hermione, em sembla ke aki JKR ens ensenya d'una manera inconscient, ke en Harry aviat no tindra només sentiments amistosos x ella.
amb la primera part de la interpretacio totalment dacord pero amb la segona no, el pq? A la segona part...
Tess2 ha escrit:L'Hermione li diu, ke li tindria ke donar putser alguna kosa; "'give her something instead…How about your Firebolt?" Quan es llegeix aixo, és natural pensar ke l'Hermione volia ke en Harry li dongues algu a la Xo. Però jo pensu ke despres de tot aixo, la Xo no és res més ke una maskara. La cara de la Xo és una maskara x l'Hermione i per allo, ke de vritat sent x ella. És a dir ke kuan l'Hermione li diu ke li dongui la seva escombra, vol dir amb això, donam "a mi" la teva escombra.
no pot ser pq en harry NO VOL donarli la seva escombra a ningu i si lhermione lestigues demanant per ella llavors hauriem dinterpretar q el harry no li correspon i q se sent obligat a fero, no te logica...
Tess2 ha escrit:K és ara el raig de foc? Tothom sap, ke el Raig de foc és algu, ke a en Harry li es molt important, i sobretot ara despres de la mort d'en Sirius sera algu, ke encara li sera mes important, ja ke en Sirius li ha regalat. Per això pensu ke el Raig de foc representa el seu cor. L'hermione li diu ke li dongui el seu cor i ke confii amb ke ella l'estimarà.
lu del cor es una posibilitat pero jo ho veig diferent. Tot i aixi, anacar q fos el cor el cas esq el harry no li vol donar a nigu ossigui q significa q no confia en lhermione, cosa q no es veritat. Jo crec q efectivamenty la raigdefoc simbolitza alguna cosa molt importantper ell, pero no necessariament el seu cor. Simplement es una cosa de la qual li sabria mol de greu separarse i la xo li vol obligar (a trabes de lhermione) a donarli. Jo lescombra la veig mes aviat com el seu antorn havitual, els seus amics, pasions, etc. q sembla q no agradin a la xo q el vol obligar a ser una altra persona.
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Contacta:

Entrada Autor: moony » dc. abr. 20, 2005 4:33 pm

Tess2 ha escrit: Però no em pots explikar ara ke l'Hermione no es comporta d'una manera rara en akesta escena! En akesta escena es bastant freda, es nota ke esta molt kuriosa x saber el ke ha passat xo escrivint la carta intenta dissimular-ho.
Per cert, t'has donat compte ke sempre ke li don konsells es kuan ja ha passat?, i li diu ke hagues tingut ke fer? xq no li diu abans si li vol ajudar?
estas acusant lhermione de fer veure q ajuda en harry sense fero de tot cor? no et pasis! Ni q fos cert q a ella li agrada el harry no crec q fes aixo!
Tess2 ha escrit: "Efectivament, ella, com a noia, ha fet un anàlisi sintàctic (vull dir psicologic, pq ens entenguem) de la situació i per aixo esta tot el llibre fent de psicologa matrimonial (cosa q no crec q fes si li agrades el harry, seria una mica com massoquisme). "

Emm, una questio, ke vols dir amb aixo?
a vere, el q vull di es q es veu bastant cla q lhermione ja ha pensat bastant amb el tema del harry i la xo (tou diras q es pq li agrada el harry, jo crec q nomes en qualitat damiga q es preocupa per ell) i ja sa muntat tota una teoria sobre els sentiment de la xo. I crec q l'Hermione pren part activa en la relacio entre en Harry i la Xo en qualitat de consellera matrimonial, es a dir, q li diu al harry el que hauria de fer per fer la xo contenta, i crec q no faria aixo si li agrades el harry pq seria com ajudar a q la relacio amb una altra funciones quan en realitat no li intetesa.
Tess2 ha escrit: Es clar ke l'apresia (el ron a lhermione), i la defensa, si i en realitat no u fa amb mala intencio, xo molts kops l'Hermione s'ho pren malament, hi han escenes ke es passa molt. I no es pot dir kien se pelea se desea, xq si fossin petites koses vale, xo hi han moltes escenes ke lu ke en ron es passa, fins i tot ke ella començi a plurar. Ell tmb te ke saber kuan es passa, i ke ian fronteres.
Mira q ets exagerada! Ja se q el ron a vegades es pasa pero esq ell es aixi. I perdona pero el Ron MAI faria plurar lHermione (i no em sitis el primer llibre pq no val, ancara no es coneixen). Els piques entre el ron i lhermione son del tot quatidians i poques vegades van en seriu (lunica vegada q es discuteixen de veritat es quan el gat de lhermione se suposa q sa menjat l'Skabers, pero recoradq el temps q estan sense parlarse ella su passa molt malament i ell te ganes de fer les paus pero no u fa per testarudo. I quan ell sadona ella ho esta passant malament de seguida li diu q pot comtar amb ella i ella semociona i se li tira al damunta :D JAJAJA). Jo crec q si ultimament sembla q hi hagi una mica de tensiói entre lhermione i el ron es per cilpa del harry, q al cinque esta insuportable i no para de tiralsi en cara cada cop q es discuteixen com si fos una cosa tan dolenta (quina rabia! :evil: )
Tess2 ha escrit: La Rowling va dir ke x trubar la resposta hem de llegir entre les linies. Ke és el ke kau més a vista? lu del ron i l'hermione, xo diguem ke és el ke es té ke llegir aki entre linies? no hi ha re, xq es obi, tan obi, massa. Xo lu de l'Hermione, ke li agrada en Harry, aki si ke es té ke llegir entre linies, xq no es obi.
No deu ser tan obi si hi ha gent com tu q ddefensa altres teories.... :roll: :wink:
Tess2 ha escrit: Lu de l'escena del ministeri, tu mateix u has dit, a ki protegira abans? a la noia. Si, es klassic, xo es aixi. i tmb és klassik ke kuan els nois es fan mes grans, les noies komençen a ser mes importants ke els seus millors amiks. En els primer llibres, x diru klar, es nota molt ke x en harry era mes important en Ron. Xo ara es nota ke ja no és aixi. L'hermione x lu menys ja esta en mateix esgrao ke ell... i putser arriva el moment ke sera mes important. Hi han coses kom x exemple en el primer llibre l'Hermione li diu ke no fagi aixo o allo, xo ell no li fa cas, i igualment u fa, xo ara ian moltes situacions on li fa cas, i ke abans no hagues fet. Durant els llibres l'Hermione s'ha anat convertint cada cop més important al custat del Harry.
totalemnt dacord amb aixo de q lhermione cada cop es mes important per al harry (esta cal q jo u pensu en el cam de lamistat). El cas esq jo crec q la realcio damistat entre ells dos es cada cop mes intima per unha cosa, i esq per molt q en harry sentima moltissim el ron (i crec q ell mai es quedara enrere respecte lhermione), crec q cada cop sadona q necessita mes algu com lhermione q puntse no jugara al quidditch amb ell pero q sap q es mes assenyada i q i pot contar per explicarli els seus problemes. Es un dels aspectes q estic treballant a la meva fanfic q aprofito per suggerirte q llegeixis i men donis la opinio. crec q et pot agradar ancar q amb aixo no coincidim de l tot pq si a les noveles de la rowling veus indicis duna possible relacio entre ells dos crec q la meva fanfic no es quedara curta (mes q res pq magrada la idea q en Harry i lHermione cada cop siguin mes intims, crec q ella es la amiga/psicologa q ell sempre a nencessitat 8) )
Tess2 ha escrit: Jo pensu el contrari, una cosa és ke de vegades et descuteixis, xo ells dos u fan continuament, i suposem ke surtissin, de vritat penses ke els seus karacters canviarien de cop i volta??
no, crec q continuarien com sempre i q aixo no els impediria estimarse, pq de fet ja sestimen (encara q nomes fos amistat)^^

Tess ja tens feina, jaja :wink:

tot aquest monoleg cortesia de 8O moony 8O :wink:

Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 » dc. abr. 20, 2005 6:53 pm

wenu ian moltes koses x escriure, aixi ke alla vaig :P , abans xo volia dir, ke m'ho passu molt bé discutint aki amb vosaltres i ke m'encanta akest tema!
estas acusant lhermione de fer veure q ajuda en harry sense fero de tot cor? no et pasis! Ni q fos cert q a ella li agrada el harry no crec q fes aixo!
No vui dir això directament, el ke vui dir eske en tota l'historia ke ia entre en Harry i la Xo, l'Hermione kuan li don consells, es kuan ha passat ja. X exemple en el dia de sant valenti, quan tornen i li diu ke li hagues tingut de dir ke ella l'havia forçat de venir i ke tmb hauria tingut ke afegir ke la trobava molt lletja, ejem, i li diu kuan ja ha pasat? I ara no em diguis ke segurament suposava ke u fes d'ell mateix, xq ella tmb sap kom es en harry. I kuan diu, "ah si, i tmb haguessis tingut ke afegir lo lletja ke em trobes", primer, la xo no hi hagues pikat, i segon, krek ke u a fet x saber ke pensa el harry del seu aspekte fisik, i tmb estik segura ke no u fa tot aixo concsientment, no realment concsient.
a vere, el q vull di es q es veu bastant cla q lhermione ja ha pensat bastant amb el tema del harry i la xo (tou diras q es pq li agrada el harry, jo crec q nomes en qualitat damiga q es preocupa per ell) i ja sa muntat tota una teoria sobre els sentiment de la xo. I crec q l'Hermione pren part activa en la relacio entre en Harry i la Xo en qualitat de consellera matrimonial, es a dir, q li diu al harry el que hauria de fer per fer la xo contenta, i crec q no faria aixo si li agrades el harry pq seria com ajudar a q la relacio amb una altra funciones quan en realitat no li intetesa
Amb la primera part hi estik d'acord. Però amb la segona part defenitivament no. Per dir-ho d'alguna manera, l'Hermione, encara ke a primera vista putser o sembli, no ajuda gaire, (vui di, realment ajudar), en la seva relació. Tu dius ke no creus ke faria aixo li agrades el harry, xq seria km ajudar a ke la relacio amb una altra funciones kuan en realitat no li interesa. Suposa x un moment ke ets l'Hermione i ke t'agrada en Harry i saps ke a ell li agrada la Xo, ets la seva millor amiga, no podries deixarlu plantat en una situacio kom akesta n? Segurament (suposant ke t'agradi en harry) et fa mal pensar ke estima a una altre, xo tmb saps ke en akests moments no tens oportunitat, x tant ke fer?Es clar ke l'intentes ajudar, es el teu millor amik, xo en el teu interior no tens interes ke la relacio funcioni, x tant tmpk no l'ajudes massa, xq tmb es notaria molt si no l'ajudessis en re, amb aixo. No crek ke l'Hermione s'hagi plantejat exactament tot això tan ben planejat, diguent, va nem a destruir la relacio entre ells dos! Klar ke no. El ke vui dir es ke inconcientment aktua aixi.
Mira q ets exagerada! Ja se q el ron a vegades es pasa pero esq ell es aixi. I perdona pero el Ron MAI faria plurar lHermione (i no em sitis el primer llibre pq no val, ancara no es coneixen). Els piques entre el ron i lhermione son del tot quatidians i poques vegades van en seriu (lunica vegada q es discuteixen de veritat es quan el gat de lhermione se suposa q sa menjat l'Skabers, pero recoradq el temps q estan sense parlarse ella su passa molt malament i ell te ganes de fer les paus pero no u fa per testarudo. I quan ell sadona ella ho esta passant malament de seguida li diu q pot comtar amb ella i ella semociona i se li tira al damunta JAJAJA). Jo crec q si ultimament sembla q hi hagi una mica de tensiói entre lhermione i el ron es per cilpa del harry, q al cinque esta insuportable i no para de tiralsi en cara cada cop q es discuteixen com si fos una cosa tan dolenta (quina rabia! )
Ja se ke el Ron és aixi, i tot i ke aktui aixi sense voler ferli mal, moltes vegades ho fa. El problema es ke l'Hermione sempre su agafa malament, i ke enkara ke en ron no vulgui ferli mal, ella se sent malament x culpa d'ell. Ara segur ke m'acusaras dient ke kom puk pensar aixo i ke si pensu ke no s'estimen.
Tess2 escrigué:
La Rowling va dir ke x trubar la resposta hem de llegir entre les linies. Ke és el ke kau més a vista? lu del ron i l'hermione, xo diguem ke és el ke es té ke llegir aki entre linies? no hi ha re, xq es obi, tan obi, massa. Xo lu de l'Hermione, ke li agrada en Harry, aki si ke es té ke llegir entre linies, xq no es obi.

No deu ser tan obi si hi ha gent com tu q ddefensa altres teories....
No eskivis la meva pregunta :P Digam; ke és el ke es te ke llegir entre les linies.
totalemnt dacord amb aixo de q lhermione cada cop es mes important per al harry (esta cal q jo u pensu en el cam de lamistat). El cas esq jo crec q la realcio damistat entre ells dos es cada cop mes intima per unha cosa, i esq per molt q en harry sentima moltissim el ron (i crec q ell mai es quedara enrere respecte lhermione), crec q cada cop sadona q necessita mes algu com lhermione q puntse no jugara al quidditch amb ell pero q sap q es mes assenyada i q i pot contar per explicarli els seus problemes. Es un dels aspectes q estic treballant a la meva fanfic q aprofito per suggerirte q llegeixis i men donis la opinio. crec q et pot agradar ancar q amb aixo no coincidim de l tot pq si a les noveles de la rowling veus indicis duna possible relacio entre ells dos crec q la meva fanfic no es quedara curta (mes q res pq magrada la idea q en Harry i lHermione cada cop siguin mes intims, crec q ella es la amiga/psicologa q ell sempre a nencessitat
Hi estik d'acord, xo no nomes en el camp de l'amistat. I la fanfik kuan estiguis ja m'avisaras, naturalment me la llegire i et donare la meva opinio :wink:
no, crec q continuarien com sempre i q aixo no els impediria estimarse, pq de fet ja sestimen (encara q nomes fos amistat)^^
Però llavors si canviessin, en Ron ja no seria en Ron ni l'Hermione, l'Hermione. Ells dos són així, i si canviessin a mi em sabria greu, xq m'estimu molt els seus caracters, tal i com son ara!
Aina escrigué:

Tess2 escrigué:

Xo no trobes extrany ke el Krum, parli expressament amb en Harry xq vol saber ke ia entre ell i l'Hermione? I ke u fagi xq l'Hermione sempre parli molt d'ell? (No d'en Ron, de manera ke ell, veu al Harry com a Rival, xo no a en Ron) Putser en Krum nota ke l'Hermione te sentiments x en Harry... o com t'explikes això?

Primer de tot, la Rita Sketter ha escrit sobre en Harry i l'Hermione, no sobre en Ron i l'Hermione, aixó és una bona raó per a que el Krum vegi al Harry com un rival.
Segon, si l'Hermione parla del Harry és perqué en pot parlar, vull dir que nosé que explicarà del Ron, se li notaria massa. El Harry competeix amb en Krum i l'Hermione parla d'ell perqué segurament té relació amb les seves converces. Si parlen del torneig es inevitable que el nom del Harry surti a la llum, és un dels paladins.

Molt ben contestat aina. On vas Tess? Em pensava q et buscaries arguments més solids....

El curiós és ke l'Hermione digui ke mai no parla amb en krum sobre ell. Ke vui dir amb aixo? ke segurament parla d'ell molt, sense ke s'en adongui gaire... kuan us agrada algu, segurament parleu d'ell o d'ella molt, automatikament, sense donar vos compte. Lo de la Rita Skeeter es vritat, i pot ser una rao, xo en krum no dona akest motiu, sino ke diu: l'Hermione parla molt sobre tu. I si nomes fos sobre el torneig com deies, xq tindria ke estar gelos? :?
el q vull di esq la relacio entre en harry i lhermione es molt sinsera i no es de les poden tenir segones interpretacions. En harry esta molt cla q no te cap problema en dirli a lermione el q sent i a mes el protagonista i si li agrades ella nosaltre ja ho sabriem. I lHermione ja vaig dir q hauria de ser massoca de fer de psicologa matrimonial si en realitat li agrades en harry (q mal! )
Si, evidentment ho sabriem, i de moment encara no ha sigut el cas, ja ke li agradava una altre. Però el ke si podem llegir, és ke per ell l'Hermione s'esta convertint kada kop més important. I sobre la segona part ja e dit el ke pensava d'aixo més a dalt.

Bé, sobre el somni, kadasku pot interpretaru d'una manera o d'una altre, al igual ke el significat ke té kada cosa, cromos, raig de foc, etc... Al fi i al cap, el ke jo pensu ke és més important, i ke no es pot negar és ke la Xo en el somni es converteix en Hermione. I això és el més significatiu del somni. Akesta transformació. No pensu ke la Rowling s'hagues inventat akest somni si no servis x res... xo bé, aki kadasku u veura kom voldrà.

Això es tot x avui d part meva :hug:

moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Contacta:

Entrada Autor: moony » dj. abr. 21, 2005 7:35 pm

Tess2, la penya deu estar ralladisima de les nostres parrafades, xo tu i jo a lu nostre! :wink: :D

[quote="Tess2]
Amb la primera part hi estik d'acord. Però amb la segona part defenitivament no. Per dir-ho d'alguna manera, l'Hermione, encara ke a primera vista putser o sembli, no ajuda gaire, (vui di, realment ajudar), en la seva relació. Tu dius ke no creus ke faria aixo li agrades el harry, xq seria km ajudar a ke la relacio amb una altra funciones kuan en realitat no li interesa. Suposa x un moment ke ets l'Hermione i ke t'agrada en Harry i saps ke a ell li agrada la Xo, ets la seva millor amiga, no podries deixarlu plantat en una situacio kom akesta n? Segurament (suposant ke t'agradi en harry) et fa mal pensar ke estima a una altre, xo tmb saps ke en akests moments no tens oportunitat, x tant ke fer?Es clar ke l'intentes ajudar, es el teu millor amik, xo en el teu interior no tens interes ke la relacio funcioni, x tant tmpk no l'ajudes massa, xq tmb es notaria molt si no l'ajudessis en re, amb aixo. No crek ke l'Hermione s'hagi plantejat exactament tot això tan ben planejat, diguent, va nem a destruir la relacio entre ells dos! Klar ke no. El ke vui dir es ke inconcientment aktua aixi. [/quote]
per mi aixo es massa recargolat. Jo, si el tio q magarada surtis amb algu altre i a sobre li hagues de donar consells pq estigues b em la seva parellla explotaria i acabaria per dirli q magrada o per dirli q talles amb latre (per molt anic meu q fos...u sentu) i si lhermione es mes bona persona q jo al menys puc di q segur q se li notaria una mica, o no?
I sobre aixo q dius q li dona els cosells tar pq inconsientment no vol que lu de la xo rutlli tampoc u trobo logic pq¿com pot seber lhermione el q passara? tampoc es vident com per saber q la xo es prendria malament q en harry hagues quedat amb la xo i dirli el q havia de contestar abans de q es veiesin :?

[quote="Tess2]
Ja se ke el Ron és aixi, i tot i ke aktui aixi sense voler ferli mal, moltes vegades ho fa. El problema es ke l'Hermione sempre su agafa malament, i ke enkara ke en ron no vulgui ferli mal, ella se sent malament x culpa d'ell. Ara segur ke m'acusaras dient ke kom puk pensar aixo i ke si pensu ke no s'estimen. [/quote]
la questio no és el q jo digui sino el q tu penses. de debo penses q en Ron i l'Hermione no sestimen (al menys com amics) nomes perq sempre sestan pican? Això de q l'hermione sagafa malament tot el q diu el Ron... Jo crec q ella sap perfectament q el ron lapresia i que no li vol mal...

[quote="Tess2]
No eskivis la meva pregunta :P Digam; ke és el ke es te ke llegir entre les linies. [/quote]
Doncs per mi es evident q en Ron i l'Hermione acabaran junts i per això ho defenso. Entre linies nogaire... pero si ens posem a citar frases de la Rowling et recordu que a la seva propia web, quan algu li va preguntar sobre si l'hermione i el ron acabarien junts, ella va contestar "Esq no es prou evident?". Ossigui q segons això.... :roll:

[quote="Tess2]
Hi estik d'acord, xo no nomes en el camp de l'amistat. I la fanfik kuan estiguis ja m'avisaras, naturalment me la llegire i et donare la meva opinio :wink: [/quote]
Malegra comunicarte q la meva fanfic ja fa mesos q esta publicada i que de moment consta de 9 capitols. Espero el teu comentàri sobre ella amb impaciencia :D 8)

[quote="Tess2]
[quote="moony]no, crec q continuarien com sempre i q aixo no els impediria estimarse, pq de fet ja sestimen (encara q nomes fos amistat)^^ [/quote]

Però llavors si canviessin, en Ron ja no seria en Ron ni l'Hermione, l'Hermione. Ells dos són així, i si canviessin a mi em sabria greu, xq m'estimu molt els seus caracters, tal i com son ara![/quote]
pero si es precisament el q dic, q el fet destar junts no voldria dir q canviesin!

Be, sobre el somni ja he donat la meva interpretació assigui q millor no allarguem el tema.
i sobre pq en Krum esta gelos den Harry i no den Ron per mi és molt clar q és pq veu en Harry més com un contricant per larticle de lesquiter, pq es famos, pq es paladi i pq el veu mes sobint a solem amb ella (pq recordeu q a pricipis del quart en ron i en harry stan barallats). Suposu q al Ron sel veu més poca cosa i per això no li té por... Pero crec q aquest tema tb el podem donar per tancat.

Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r

Entrada Autor: Tess2 » dj. abr. 21, 2005 10:48 pm

Bones :wink:
Si, tens raó, segur ke estan molt rallats els altres xD
Primer de tot, m'alegra saber ke ja la tens feta la fanfic, m'agrada molt llegir-ne :D , em podras posar el link?
Dit això vaig x feina :P
per mi aixo es massa recargolat. Jo, si el tio q magarada surtis amb algu altre i a sobre li hagues de donar consells pq estigues b em la seva parellla explotaria i acabaria per dirli q magrada o per dirli q talles amb latre (per molt anic meu q fos...u sentu) i si lhermione es mes bona persona q jo al menys puc di q segur q se li notaria una mica, o no?
Però tens ke pensar, ke l'Hermione sabent ke al Harry li mola la Xo, tmpk no té masses opcions. Al ke em referixu es ke, ella no es tonta, no inira i li dira: ei harry!! m'agrades!!! Sortim? I encara menys si sap ke en akests moments el Harry no té ulls x ella. I tmpk krek ke es jugui la seva amistat, si n esta realment segura, o tu u penses? Si, no només se li notaria, sino ke se li nota. Jo per lo menys ho noto.
I sobre aixo q dius q li dona els cosells tar pq inconsientment no vol que lu de la xo rutlli tampoc u trobo logic pq¿com pot seber lhermione el q passara? tampoc es vident com per saber q la xo es prendria malament q en harry hagues quedat amb la xo i dirli el q havia de contestar abans de q es veiesin
Logicament, no sap el ke pasara l'Hermione. Al ke em referia eske, hi han algunes coses, ke kom a noia, sap ke no haguessin rutllat gaire, com lo de dirli ke ella l'havia obligat a trobarse el migdia amb ella, el dia de sant valenti.
la questio no és el q jo digui sino el q tu penses. de debo penses q en Ron i l'Hermione no sestimen (al menys com amics) nomes perq sempre sestan pican? Això de q l'hermione sagafa malament tot el q diu el Ron... Jo crec q ella sap perfectament q el ron lapresia i que no li vol mal...
Si ke pensu ke s'estimen com a amics. Tots tres són molt amics, i es normal ke s'estimin tots etre tots. Això no ho dubto. L'únik ke pensu ke de vegades en Ron diu koses ke ella se les pren malament, o ke la fan enfadar, tot i ke sap ke putser no ho diu x ferla enfadar, ella s'enfada i s'ho pren malament.
Doncs per mi es evident q en Ron i l'Hermione acabaran junts i per això ho defenso. Entre linies nogaire... pero si ens posem a citar frases de la Rowling et recordu que a la seva propia web, quan algu li va preguntar sobre si l'hermione i el ron acabarien junts, ella va contestar "Esq no es prou evident?". Ossigui q segons això....
Bé, la Rowling té una manera de dir les coses, ke es poden interpretar segons el ke hi vols veure, per tant deixem ho. (Però la pregunta no era aixi per cert, era : esta enamorada Hermione de Ron o de Harry? I tmpk va contestar ke si no era prou evident, xo es igual, deixem els citats de la Rowling.)
pero si es precisament el q dic, q el fet destar junts no voldria dir q canviesin!
Ah no? Doncs jo ho e interpretat aixi... és a dir ke segons tu no han de canviar xq una relació entre ells funcioni? De vritat kreus ke tal i com estan ara una relacio funcionaria? Reflexiona-ho, siusplau.
Be, sobre el somni ja he donat la meva interpretació assigui q millor no allarguem el tema.
i sobre pq en Krum esta gelos den Harry i no den Ron per mi és molt clar q és pq veu en Harry més com un contricant per larticle de lesquiter, pq es famos, pq es paladi i pq el veu mes sobint a solem amb ella (pq recordeu q a pricipis del quart en ron i en harry stan barallats). Suposu q al Ron sel veu més poca cosa i per això no li té por... Pero crec q aquest tema tb el podem donar per tancat.
Si akests 2 temes els podem donar per acabats.

A continuació m'agradaria comentar una altre escena:
The door banged open. Hermione came tearing into the room, her cheeks flushed and her hair flying. There was an envelope in her hand.
"Did you get --- did you get ---?"
She spotted the badge in Harry's hand and let out a shriek.
"I knew it!" she said excitedly, brandishing her letter. "Me too, Harry, me too!"
"No," said Harry quickly, pushing the badge back into Ron's hand. "It's Ron, not me."
"It --- what?"
"Ron's prefect, not me," Harry said.
"Ron?" said Hermione, her jaw dropping. "But…are you sure? I mean---"
She turned read as Ron looked round at her with a defiant expression on his face.
"It's my name on the letter," he said.
"I…" said Hermione, looking thoroughly bewildered. "I… well…wow! Well done, Ron! That's really---"
"Unexpected," said George nodding.
"No," said Hermione, blushing harder than ever, "no, it's not… Ron's done loads of… he's really…"

Aki es nota molt, ke l'Hermione estava molt contenta i alegrada al pensar ke fos en Harry, i li costa acceptar-ho, com tots, no s'ho pot akabar de creure ke es en Ron. I tmb se li nota ke esta una mika descespcionada...
Enkara tink més coses a dir sobre això, però de moment ho deixu aki.

Visitant

Entrada Autor: Visitant » dv. abr. 22, 2005 9:48 pm

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En els últims dies en molts forums estan discutint sobre una teoria MOLT INTERESSANT, i ke krek ke té interes llegir-la. És en angles i es bastant llarg, tot i així krek ke us interessera molt, i tmb té a veure sobre el ke estem discutin aki, per això la posu:

http://talk.portkey.org/index.php?showtopic=13440

De vritat ke és una teoria on et kedes parat, i m'alegraria molt ke la llegissiu i em diguessiu ke opineu sobre ella.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r

Entrada Autor: Tess2 » dv. abr. 22, 2005 9:54 pm

La de dalt e sigut jo! Nose ke em passa ke avegades no surt tot i ke e iniciat sessio :?

moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Contacta:

Entrada Autor: moony » ds. abr. 23, 2005 10:40 am

moony contraataca!!! Starwars
Tess2 ha escrit: Primer de tot, m'alegra saber ke ja la tens feta la fanfic, m'agrada molt llegir-ne :D , em podras posar el link?
Res de links! la meva fanfic esta penjada en aquesta web! Nomes cal q vagis a inici--> literatura --> Fanfictions --> convidat sorpresa de moony i ja esta! Esèru la teva opinió amb impaciència! :D

A veure, sobre si l'hermione dona bons o mals consells a en harry expresament o no crec q ja em deixat ben clar el que en pensavem cada una i q no cal q discutim mes (ja veus q vaig tancant temes per no repetirnos massa pero si no stas dacord digamu eh.. :wink: )
Tess2 ha escrit:Si ke pensu ke s'estimen com a amics. Tots tres són molt amics, i es normal ke s'estimin tots etre tots. Això no ho dubto. L'únik ke pensu ke de vegades en Ron diu koses ke ella se les pren malament, o ke la fan enfadar, tot i ke sap ke putser no ho diu x ferla enfadar, ella s'enfada i s'ho pren malament.
(...)
és a dir ke segons tu no han de canviar xq una relació entre ells funcioni? De vritat kreus ke tal i com estan ara una relacio funcionaria? Reflexiona-ho, siusplau.
Un mument q reflexionu... :think: mmmmmmmmm...... :eh: emmmmmmmm................. Cafè bufff..... :razzz: pseee.... em sembla q continuo pensant el mateix.... :imslow:
deus estar pensan q estic com una cabra... :boig: no vas gens desencaminada :? :wink:

Doncs sí. Per més q es varallin jo crec q sestimen i tb q sagraden (i en part per aixo es barallen), i crec q si acabessin junts continuarien igual q ara, picantse per tonteries i reconcilianse al cap de poc. Per mi aquesta es la gracia daquesta parella :)
Tess2 ha escrit:Bé, la Rowling té una manera de dir les coses, ke es poden interpretar segons el ke hi vols veure, per tant deixem ho. (Però la pregunta no era aixi per cert, era : esta enamorada Hermione de Ron o de Harry? I tmpk va contestar ke si no era prou evident, xo es igual, deixem els citats de la Rowling.)
Ai doncs no ho se :greetings: almenys va dir algu semblant no? (qi es q fuig destudi ara¿? 8) )
Tess2 ha escrit:A continuació m'agradaria comentar una altre escena:
The door banged open. Hermione came tearing into the room, her cheeks flushed and her hair flying. There was an envelope in her hand.
"Did you get --- did you get ---?"
She spotted the badge in Harry's hand and let out a shriek.
"I knew it!" she said excitedly, brandishing her letter. "Me too, Harry, me too!"
"No," said Harry quickly, pushing the badge back into Ron's hand. "It's Ron, not me."
"It --- what?"
"Ron's prefect, not me," Harry said.
"Ron?" said Hermione, her jaw dropping. "But…are you sure? I mean---"
She turned read as Ron looked round at her with a defiant expression on his face.
"It's my name on the letter," he said.
"I…" said Hermione, looking thoroughly bewildered. "I… well…wow! Well done, Ron! That's really---"
"Unexpected," said George nodding.
"No," said Hermione, blushing harder than ever, "no, it's not… Ron's done loads of… he's really…"

Aki es nota molt, ke l'Hermione estava molt contenta i alegrada al pensar ke fos en Harry, i li costa acceptar-ho, com tots, no s'ho pot akabar de creure ke es en Ron. I tmb se li nota ke esta una mika descespcionada...
Enkara tink més coses a dir sobre això, però de moment ho deixu aki.
Vinga va: Comentari del llibre,num2. Intervenció 1:
Jo aqest tros el vaig interpretar de la seguent manera:
LHermione pensava (suposu q com tots), q el monitor seriael Harry i no el Ron (no pq el Harry li agradi sino per logica, el ron no fa molt per la feina...). Quan veu q el Harry te la xapa esta emocionada pq:
- li fa ilu ser la monitora
- salegra pel harry
- salegra de q laltre monitor sigui amic seu
- ja su esperava
(per ordre dimportància)
I quan descobreix q es el Ron sendu un fiasco pq es lu ultim q sesperava (no pq no salegri per ell, pobret, ni pq li molesti q ell o sigui...)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

sobre el forum on es parla de la teoria del puzzle hi he anat i despres duns deu minuts me cansat una mica :? No podries ferne un resum o copiar la part interessant (jo he arribat fins allo de q els set llibre eren les set probes per arribar a la pedra filosofal q en realitat es el mon interior o una cosa aixi... 8O )

PD: pq tants ------------------------------------------------------------------- etc?

anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo » ds. abr. 23, 2005 10:50 pm

aa veure gent :

jo crec que s´agrdaen mutuament ( osa k esta cantat des del priemr llibre ) i k acabarant liantse o alguna cosa per l´estil. PRO no faran parella estabe ( impossibleper en ron )

bon sant jordi

Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r

Entrada Autor: Tess2 » ds. abr. 23, 2005 11:48 pm

Per començar dirte ke ja e llegit la teva fanfic i ke t'he deixat un comentari :wink:
Un mument q reflexionu... mmmmmmmmm...... emmmmmmmm................. bufff..... pseee.... em sembla q continuo pensant el mateix....
deus estar pensan q estic com una cabra... no vas gens desencaminada

Doncs sí. Per més q es varallin jo crec q sestimen i tb q sagraden (i en part per aixo es barallen), i crec q si acabessin junts continuarien igual q ara, picantse per tonteries i reconcilianse al cap de poc. Per mi aquesta es la gracia daquesta parella
Si de vritat penses això... ho accepto xD El ke jo pensu sobre això ja ho saps, x tant no kal repetir-ho.
Ai doncs no ho se almenys va dir algu semblant no? (qi es q fuig destudi ara¿? )
"Does Hermione love Ron or Harry?"
JKR: I can't belive that some of you haven't worked this one out yet, but I'm not going to answer because that would spoil the arguments, which I enjoy.
Vinga va: Comentari del llibre,num2. Intervenció 1:
Jo aqest tros el vaig interpretar de la seguent manera:
LHermione pensava (suposu q com tots), q el monitor seriael Harry i no el Ron (no pq el Harry li agradi sino per logica, el ron no fa molt per la feina...). Quan veu q el Harry te la xapa esta emocionada pq:
- li fa ilu ser la monitora
- salegra pel harry
- salegra de q laltre monitor sigui amic seu
- ja su esperava
(per ordre dimportància)
I quan descobreix q es el Ron sendu un fiasco pq es lu ultim q sesperava (no pq no salegri per ell, pobret, ni pq li molesti q ell o sigui...)
Els quatre punts ke has enumerat hi estik decort ke son motius x els kuals està contenta, xo a més pensu ke s'alegra tan xq és ell, segur ke kom tots ja s'ho esperava, i s'havia alegrat pensant ke ells 2 siguessin monitors, i es nota molt ke està descespcionada kuan es don compte ke no és així.
-------------------------------------------------------------------------
sobre el forum on es parla de la teoria del puzzle hi he anat i despres duns deu minuts me cansat una mica No podries ferne un resum o copiar la part interessant (jo he arribat fins allo de q els set llibre eren les set probes per arribar a la pedra filosofal q en realitat es el mon interior o una cosa aixi... )

PD: pq tants ------------------------------------------------------------------- etc?
Hmm... xq tants¿? nuse, em sembla ke u vaig fer x si ia gent ke llegeix akest tema i li don pal llegir totes les nostres discussions, xq caigui mes a la vista i es llegeixi la teoria...

Ja entenc ke et cansi i ke et fagi pal llegirla, xo creume, val la pena.
Bé, tot i ke et recomanu ke te la llegeixis, vaig a fer un resum d'ella.

La teoria es basa en analitzar kom esta constituida tota la serie de Harry Potter, i perque en Harry i l'Hermione akabaran junts i no en Ron i l'Hermione, si de vritat la Rowling a utilitzat aquest metode de construir els llibres. Si et llegeixes la teoria, no crec ke dubtis ke de veritat a utilitzat akest metode. Son masses coincidencies.

En el primer llibre, són set proves x els kuals te ke passar en Harry i els seus amiks. Tmb són 7 llibres en total. D'alguna manera es pot veure una relació entre cada prova i el llibre.
No vui explicar ara aki totes les proves i la relació ke ia amb kada llibre... l'unik ke vui comentar la sisena: és kuan en Harry i l'Hermione estan sols en la sala de les poscions i tenen ke desxifrar el trenkakloskes, rodejats de foc. Crec ke en el proxim llibre, el sise, en Harry tmb tindra ke averiguar i descobrir el significat de la profecia (es diu aixi? u sentu no me llegit els llibres en catala :S) i esta sol amb l'Hermione i estan rodejats de foc. El foc representa amor. Putser es una pista ke en el proxim llibre passa algu entre ells. Tmb kal recordar el ke li va dir l'Hermione:

Hermione's lip trembled, and she suddenly dashed at Harry and threw her arms around him.
"Hermione!"
"Harry - you're a great wizard, you know."
"I'm not as good as you," said Harry, very embarrassed, as she let go of him.
"Me!" said Hermione. "Books! And cleverness! There are more important things - friendship and bravery and - oh Harry - be careful!"

El ke vui destacar d'akesta escena és ke va dir "friendship and bravery and - oh Harry - be careful", akest "and- oh Harry-" és una de les famoses intervencions de la Rowling. Pensem, ke és el ke falta en akesta frase i ke la Rowling llestament ha interromput? Ke és el ke és encara més important ke amistat i valor? El amor.

El ke vui dir amb tot això és ke hi han moltes pistes, ke es poden interpreta en el senit de ke en el proxim llibre passarà algo. Primer ke estan sols, sense en Ron, després estan rodejats de foc (ke simbolitza amor), ke l'Hermione l'abraça i ke li diu el ke he comentat en el paragraf anterior.

Naturalment pot ser ke tot aixo només siguin coincidencies, xo x mi son masses, despres d'haver llegit i comprovat ke d'alguna manera fins ara kada prova ha tingut relació amb el ke ha passat en els llibres. I ke la Rowling hagi dit ke si es llegeix bé i interpreta correctement, es poden trobar pistes sobre el ke passarà en els proxims llibres.

La teoria tmb destaka el fet ke els llibres ke la Rowling ha dit on s'ha inspirat més, x escriure els llibres, estiguin escrits segons akest metode.
Resumint en pokes paraules akest metode es basa en el cami ke te ke seguir el protagonista fins akonseguir el ke buska, passant i aprenent coses de la vida, com és ara la mort, la amistat o l'amor.

Siusplau moony, t'ho demano siusplau, llegeix-te la teoria. Ja se ke potser et resulta pesat, xo siusplau fes-ho. De vritat ke m'encanteria saber el ke penses sobre tot això.
(com ke no li va kebre tot en un missatge al ki va escriure akesta teoria, tingues en compte ke kontinua despres d'uns kuants komentaris, exactament despres de 12 comentaris, xo esta tot a la mateixa pagina)

http://talk.portkey.org/index.php?showtopic=13440

moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Contacta:

Entrada Autor: moony » dj. abr. 28, 2005 3:46 pm

Tess2 ha escrit:Per començar dirte ke ja e llegit la teva fanfic i ke t'he deixat un comentari :wink:
ei! moltes gracies Tess! el teu comentari m'ha pujat la moral! :D
Tess2 ha escrit:"Does Hermione love Ron or Harry?"
JKR: I can't belive that some of you haven't worked this one out yet, but I'm not going to answer because that would spoil the arguments, which I enjoy.
poz ezo, q la rowling creu q es evident amb qui acaba lhermione i per mi lu mes evident es amb el ron

lu de la teoria pot ser interesant... ja me la llegire quan tingui temps i et dic el q...
pero no crec q lhermione estigues enmorada del harry als 11 anys i quan lacabava de coneixer.... ¬¬

Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r

Entrada Autor: Tess2 » dj. abr. 28, 2005 4:13 pm

Tess2 escrigué:
"Does Hermione love Ron or Harry?"

poz ezo, q la rowling creu q es evident amb qui acaba lhermione i per mi lu mes evident es amb el ron
Bé, si ho vols interpretar aixi...
la pregunta és a ki dels 2 estima. X mi esta klar ke estima al Harry i no al Ron, xo es veu ke a ella li agrada ke hi hagin aquestes discussions :wink:
lu de la teoria pot ser interesant... ja me la llegire quan tingui temps i et dic el q...
pero no crec q lhermione estigues enmorada del harry als 11 anys i quan lacabava de coneixer.... ¬¬
Jo tmpk pensu ke l'hermione estigues enamorada d'ell kuan tenia 11 anys.
M'alegra ke estiguis disposada a llegir-la kuan tinguis temps i ke em diguis ke et sembla :D :hug:

Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy » dg. maig 01, 2005 5:54 pm

moony ha escrit:Tess2, la penya deu estar ralladisima de les nostres parrafades, xo tu i jo a lu nostre! :wink: :D
HOME TIA, K INJUST!!! ( moderadors sok koncient de les majuskules xD)

Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter » dt. maig 03, 2005 9:29 pm

Que ussembla aixo: lHermione no sap quin del 2 li agrada mes xo en el 4t i en el 5e veu el Harry enamorat duna altre i com k el considera el seu millor amic nosi vol ficar pel mig, x altre banda te en Ron que li atrau pl fet de ser el seu contrari xo te por de poder trencar una amistat, en un futur, que els ha unit tant. Resumint si lHermione es centra pot ser que surti amb el Ron amb qui cada 2 x 3 setara Starwars o be que trii el Harry que es mes semblant a ella i amb qui senten millor.
Una ultima possibilitat que es molt animal es k cada cop que lHermione peti :explosion: i no aguanti el Ron sen vagi amb el Harry cerveses! qui lescoltara, lentendra, la consolara i qui sap... (llavors ara amb un daqui un temps amb laltre, el Harry seria el seu 2n plat :hungry: )

moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Contacta:

Entrada Autor: moony » dc. maig 04, 2005 3:37 pm

:lol: jajaja molt bona!

pero jo crec que a la relacio harry-hermione li falta pebre!
pero aixo de q el harry sigui el segon plat per quan es discuteixin no sta tan malament.... :roll:

jajajaja

mo tenfadis eh tess, q es conya.... o no..... jajajaja :lol: 8)

Respon