Monitors i cap de monitors?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Monitors i cap de monitors?

Entrada Autor: Noxy »

Hola no entenc com va aixo de ser monitor o cap de monitor ( delegat i cap de delagat per en Pamies), Doncs al 5è llibre fan monitors a l'Hermy i al Ron. que fan cinque curs i també hi ha els cap de monitors? de sete curs? Esk no se kom explikar el meu dubte. Nomenen monitors a 5è curs. i el proxim curs ho seguiran sent? o en nomenaran monitors a dos altres de 5è curs (per exemple la Ginny?) o la Ginny ja no te oportunitat de ser monitora perk ja ho son en Ron i l'Hermy? i els que porten els de primer curs fins a la residencia el primer dia, son els delegats els kap de delagats...? Hi ha delegats per a cada curs a partir del 5è curs, i al 7è curs els nomenen cap de delegats?

Algu ho enten?

Si algu enten el k pregunti que ho kontesti sisplau, sino k tamb ho digui i intentare tornaro a posar més clar.

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

mira a 5e hi ha 4 delegats i 4 delegades. i a 7e es tria una noia i un noi i akest son els kaps de delegats. ja ta mira k es facil ...................

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

ja, pero jo no et pregunto aixo.
Jo dik al 5è curs trien a Ron i Hermione kom a delegats, i passen a 6è curs, aleshores es trien uns nous delegats x 5è curs? i el Ron i l'Hermione ho segueixen sent? i a 7è ja hi ha uns caps de delegats? o cada tres anys s'escull delegat? i el Ron i l'Hermione o son fins ultim kurs i els faran caps de monitors i aleshores kuan marxin tornaran a escollir uns delegats a 5è curs?
Perk a veure al Percy el fan monitor al seu 5è curs i al 3r llibre es cap de monitors. durant el 4t llibre ki son delegats? Si al seguent llibre els fan delegats a l'Hermione i al Ron.
Jo no crec que hi hagi 2 delegats per 5è, 2 per 6è. No te sentit. hi ha d'haver 2 delegats x gryffindor, nops? xk sencuiden de controlar i de portar els de primer curs a les habitacions el primer dia...

Em sap greu xo no es tant facil kom dius e!

Alguna altre resposta que majudi una mika més......?

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Jo creec que si que hi han 4 per cada, sinó a 5è no s'escollirien sempre i si que es fa. A 6è el Ron i l'Hermione tornaran a ser monitors, però a 7è entre tots els monitors de 6è ( crec q sense importar la residencia :roll: ) s'esculliràn dos que seràn els caps de monitors ( o delegats ) de tots els demès i manaran per sobre dels monitors de 6è i 5è, de totes les residencies ( suposo :? ). Els donaràn les instruccions. I a lo de portar als alumnes de 1er potser aixó ho fan els monitors de 5è i els de 6è fan alguna altre cosa més important.
Bé aquesta es la meva interpretació, espero que et seveixi d'alguna cosa :wink:

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Si jo tamb mimaginava una kosa x l'estil. Pero oi que no ho explika mai als llibres? Nose, esk ho necessitava saber x una FF. Merci Aina, per currarte la resposta. :hug:

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Es la que vols fer com per seguir el 6è??
Ke xulo, jo per seguir la meva m'haig de tornar a llegir el 3er llibre i el 5è, però amb el 3er vull esperar a veure la peli :roll:
De res per lo de la pregunta, la veritat es que jo no estic gaire segura, pero creec q aixó es el més llogic, no? Ho faig encantada, jejej.
Per cert tu quina edad li poses als pares del Harry? xq al llibre no ho diu, i no sè si el Malfoy es més gran que té 41, ( ho diu al 2on)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo crec que quan es fa 5è s'escullen 2 monitors de cada residència, i llavors, es van sumant... i a 7è ...només n'hi ha 2 per tota l'escola... això és el que entenc jo.....

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Nois no es pas gaire difícil... no ho explica, pero tp no fa falta... dos nois (un noi i una noia) de cada curs surten elegits per cada residència en arribar a 5è. El següent curs ells segueixen sent monitors, juntam,ent amb els dos nous de 5è, i a setè ho segueixen sent, amb l'excepció de que dos (d'entre tots els delegats de 7è) surten elegits com a caps de monitors. No te gaire més secret. Sobre les feines cadascu fa el que els diuen, no crec q cert tipus d coses les facin els de 5è, etc... el director o el professor corresponent encarrega la fina a qui li sembla que la pot fer millor.

Per mi l'únic dubte es lo dels caps de monitors, que no en diu res mai... però bueno, crec q es pot deduïr. L'altra opció es que tots els delegats a setè curs passen a ser caps de delegats, però tp no te molt sentit, pq seria un cap de delegats per cada dos delegats... :S no? (sincerament, contesto pq es per una ff, q la veritat s q discutir això...:P

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

jo crec que els que són elegitsd en 5é duren fins a 7é, però no se n'elegixen nous. no hi ha prefectes de cada curs, no?? simplement hi ha uns prefectes de cada casa.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo ho preguntava x si algun kop la Rowling ho havia posat i axi fero correctament a la meva FF, si.

Nose Aina, jo diria que el pare Malfoy es mes gran uns 3 anys més o aixi. xk en el pensiu de l'Snape no sel veu... pero no u se....

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

weno igualment gracies. :)
lo dels monitors, q jo deia, hi ha 6 monitors per casa, però nomès 2 caps de monitors per tota la escola q son de 7è.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Monitors? Tan complicat?

Entrada Autor: HpConan »

Ei, jo no ho trobo tant complicat... Fem-ho amb lletres:

De 5è de cada residència s’escull una A (un noi) i una B (una noia) per fer de monitors (o delegats, en versió Pàmies). De sisè hi ha un C i una D que també són monitors. A setè hi ha un E i una F que també ho són (potser ja Cap de Monitors, però ja es veurà més endavant) . (això en cada residència, dos per curs; car sigui del curs que sigui, el monitor mana igual –no mana pel seu curs, sinó per tots els cursos-).

Quan A i B passen a sisè segueixen sent monitors. E i F ja se n’han anat (ja han acabat Hogwarts), i deixen pas a uns G i H de cinquè, que passen a ser monitors. C i D passen a sisè, i segueixen sent monitors (o Caps, però vegi’s més endavant).

C i D ja se’n van de Hogwarts, i deixen pas a un I i J de cinquè per ser monitors. G i H passen a sisè, i segueixen sent-ho.
<BR>Ara toca explicar els Caps de Monitors. D’això no se’n parla gaire, però posaré el que crec i crec que és el més lògic en relació amb el que he llegit d’Hp. Hem dit que ja un A i una B de cada residència (una A i B de Gryffindor, un A i B de Slytherin, un A i B de Hufflepuff, i un A i B de Ravenclaw). Doncs d’entre tots els A i B de totes les residències s’escullen uns Caps de Monitors (no sé exactament quants). Això potser vol dir que hi ha residències que es quedin sense tenir cap Cap... o que de cada residència s’esculli un Cap d’entre els dos (per exemple, en Slytherin Una noia, en Hufflepuff un noi, en Ravenclaw una noia i en Gryffindor un noi). Això no queda gaire clar.

Però el que sí que queda clar és que hi ha 6 monitors per residència i que, com a màxim 2 (els de 7è curs), són Caps de Monitors.

Espero que serveixi.

Adéu!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

exacte

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Els caps de monitors, són dos escollits entre totes les residències això sí, sempre noi i noia...se suposa que els més responsables...

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

El cap de monitors no s'escull entre els monitors. El Jams va ser cap però no pas monitor!!!!

A més, ho escull en DD com li surt dels.. AIxí, que no hi ha problema
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Bloquejat