L'amor del Harry

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

L'amor del Harry

Entrada Autor: Gemms »

Avis:els k ja heu llegit el sisé llibre, siusplau, no digueu res k ens el desgrasi als k encara no l'hem llegit(nota per si de cas)

Quan vaig acabar de llegir el cinqué llibre per tercera vegada (no he tingut temps de llegir-me'l més cops) vaig tancar-lo amb el dubte de si el Harry acabaria amb la Ginny. No se, tinc els meus dubtes. Tinc una sencasió de que al Harry li agrada una miqueta, miqueta, la Luna. Però vaja no se, sabent com es la nostra estimada JKRowling, en podem esperar el k sigui.
Això em va venir per com acava el llibre: allò de k a la Luna li prenen les pertinences i penja aquelll cartell pk les hi tornin, i que el Harry sent pena no se. Es k potser lo de la Ginny es massa evident k podrien acabar junts i per això dic sabent com és la meva estimadíssima escriptora, ves a saber.

K en penseu? Digueu amb k penseu k acabara o doneu-me la raó. Cadascú el k vulgui.
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

ja magrzderia k acabes am la luna, pro me temo k anira am la ginny. weno, tan si es keda am una com laltra estic contenta.
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Parella Harry-Luna em fa angunia (no me cau be) si li va fer pena devia ser perque li va recordar la seva infancia amb els amiguets den Dudy. Per altra banda si fos la Ginny ja seria....(pensa el que vulguis) des del segon llibre que n'esta penjada ella d'ell. La Hermione jo no me la imagino sortint amb algun noi/a.

PD: Me llegit el sise pero el que he dit es el que penso des que em vaig acabar de llegir el cinque llibre. NO dire cap SPOILER que fa molta rabia que t'espatllin el llibre.

Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo també he llegit el sisè, però dire la meva opinió (sense espoilers).
A veure jo crec que en Harry acabarà amb la Ginny o amb la Luna. Amb la Ginny perquè ella sempre ha estat coladeta per ell i el seu germà és miac d'en Harry i aquests embolics. La Luna perquè trobo que fan bona parella, no sé, sembla que es compenetrin molt al cinquè llibre.
L'Hermione veig claríssim que acabarà amb en Ron.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Roser ha escrit:L'Hermione veig claríssim que acabarà amb en Ron.
En això estic d'acord :riure: :riure: :riure:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Finalpotter
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Gemms ha escrit:
Roser ha escrit:L'Hermione veig claríssim que acabarà amb en Ron.
En això estic d'acord :riure: :riure: :riure:
I en que estas en desacord?

kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

La parella Harry-Ginny, està com molt vista... jo opto per Harry-Luna, com ha dit no-sé-qui es compenetren bastant al 5è llibre.

PD: BON NADAL A TOTHOM!! :party: :airborne:

kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Roser ha escrit:
L'Hermione veig claríssim que acabarà amb en Ron.
Mmmm..... vols dir?? jo trobo que està massa cantat, potser la JKR ens dóna una sorpresa! (o això espero!)

PD: jejej, x si algú no se n'ha enterat: BON NADAL!!

Lorine_24
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dg. des. 11, 2005 6:25 pm
Ubicació: c/Grimmauld place nº12

Entrada Autor: Lorine_24 »

Hola wapos/es!! En primer lloc, BON NADAL!!!!! que alguns encara deveu tenir els turrons a la gola...
Bé, jo sóc molt romanticona i sensiblera i crec que el Harry acabrà amb la Ginny perquè s'ensuma desde el segon llibre..a més el personatge de la Ginny va guanyant importanca segons va passant la història i gairebé passa de un personatge totalment secundari a "L'orde dle Fenix" on agafa més proptagonisme...
Jo crec que sí que queden bé, però ja sabme com és la JK Rowling que ens pensarem alguna i desprès ho canvia tot.

Bé, petonets per tots
Mireia

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

io crec k el harry s homosexual i k acabara amb el malfoy

lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

gemma eiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!1

si si si

harry i luna

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

penso que serà la parella del sise llibre

"quedaria molt bé"
ron- hermione sense dubte
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Ginny Potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. des. 30, 2005 7:37 pm
Ubicació: Alcoi

Entrada Autor: Ginny Potter »

Doncs jo pense (i m'agradaria moltíssim tot hi ha q dir-ho) q Harry acavara amb Ginny perq a mi personalment m'agrada la parella q fan els dos!!! A més, com algú (ara no m'en recorde qui ha sigut) ha dit, Ginny està guanyant protagonisme als llibres a mesura q van passant i a més ella ja va comportant-se davant de Harry com e´s ella en realitat i no es "coibix" cada vegada q el veu, com passava als primers llibres!!! És a dir, q en estos darrers llibres Ginny està mostrant-se tal i com ella és en realitat, i a mi en realitat m'encanta com és!!! No us recorda en certa mesura als seus germans bessons? Té un comportament de vegades molt graciós, digna de ser una Weasley, especialment digna de ser germana de Fred i George!!! Però esta és la meua opinió, eh? Q ningú es cabreje!!! :P
Au, ànim, salut i força en el canut!!!

Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

A mi tmb m'agradaria q es kedes amb la Luna!!!! D'alguna manera tts dos són " iguals ". en personalitats.

Wenu... q es kedi amb ki vulgui menys amb la Xo ( u sentu, xo nu em cau be, ara respetu a ki si!! :wink: ) fins i tot, km eu dit x aki, prefereixo q es kedi amb el Draco!!!! visca la llibertat sexual!! jejeje
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a veure, ptser s liara am moooooooltes ties i dspres s'adonara d k s homosexual

Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

Yo crec q acabará en Ginny , xq poc a poc Ginny es va descubrint com es de veritat , i s'arrima mes a Harry, i es fan bons amics , en ves de avergonyirse quan esta davant ell
I jo crec q Harry sent alguna cosa x Ginny
Imatge Imatge

Bloquejat