El Harry i el seu egocentrisme

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

No no!! El cinquè ha servit per mostrar-nos que el harry ens pot sorprendre als següents llibres i ser encara més estúpid!!!!!

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

a mi lo que me va sorprendre és que harry sempre havia dit que no li agradava la fama i li cansava, però ara que es veu tan sol i que la fama ha passata aser roïna, s'ha donat compte de que ell sens ela fama no és ell...
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Jo diria que va de xulo ( no sé si es correcte en català i per repescte al cinquè hpoconnann dirés Perdonavides) i e spensa que pot fer tot el ke li don la gana, se sent superior a les regles.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

déu meu, cada dia ens assemblem més a l'snape... Si al final ens haurem de fer tots d'slytherin XD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

xq li molestava tant que el dumbledore no li fera cas?? qe només existix el harry i es l'unica preocupació del mon magic??

Haurien de donar-li tres bofetades i que se li passara la tonteria... :roll: :twisted:
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Haurien de matar tothom ki sestima pk veiés com l'ha cagada tot akt temps!!!!

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

Haurien de matar tothom ki sestima pk veiés com l'ha cagada tot akt temps A LA UNA??
Haurien de matar tothom ki sestima pk veiés com l'ha cagada tot akt temps A LES DOS??
Haurien de matar tothom ki sestima pk veiés com l'ha cagada tot akt temps A LES TRES??

MOCIÓ APROVADA
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

moció aprovada.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

si algú te algo en contra que ho diga ara o que calle per sempre...
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Li van matar els seus pares i no se li va passar la tonteria!!!!!!!!!!!!!!!!
Què voleu?
El que haurien de fer és torturar-lo psicològicament dient-li que és un estúpid i així potser se'n adonaria! Tan sols n'hi hauria prou en que no li ´donguéssin la importància que tothom li sol donar, i ja aprendria humilitat...

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

SPOILER( SI ALGÚ NO S'HA LLEGIT EL 5è LLIBRE, MILLOR QUE NO LLEGEIGI EL MISSATGE )

Estic dacord amb els que penseu que en aquest llibre el Harry és millor, no perqué el seu comportament sigui bo, sinó perqué és un comportament humà, normal en la seva situació.
la veritat jo sempre havia vist al Harry com un autentic repelent, perqué tot ho feia bé, perqué era bo amb tothom i sempre la victimeta :x Pero en aquest llibre mostra el seu esperit rebel, treu la realitat dels seus pensaments, en resum fa el que qualsevol faria.
si haig de dir la veritat una de les coses que m'ha agradat d'aquest llibre és el comportament més humà de tots els personatges, el Dumbledore s'equivoca, el Harry s'enfada no nomès amb els dolents, té un desengany amoros amb la Xo, el James no és el pare sant en que en Harry creia. es a dir no es fa una distinció tant gran entre el bé i el mal, i aixó fa la historia mes acceptable. crec que és un gran pas en els llibres de HP es una mostra de maduresa que en Harry es plantegi les coses. a més fins ara en Harry no havia pensat gaire ni havia mostrat una posicio ferma, ara ja pot dir les coses.

EL 5È ÉS UN LLIBRE MOLT BO!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Apa, durant tot el tema hem anat esbombant coses del 5è llibre, i ara tu poes aquesta pre data? no calia!

Si mira, jo crec que molts haguéssim reaccionat amb més calma del que ho fa en Harry.
I no entec gaire la teva idea d'una història creible perquè és clar, de bruixots tu en veus cada dia pel carrer oi? xD És broma. No cal fer aquesta història creible. Possible sí però creible? Bé ja veurem quins esdeveniments ens expecten en els propers llibres i veurem doncs si és més humana o no la història d'en Potter.

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

el que passa és que si continua sentint-se superior a Ron i als seus companys, etc... es quedarà un poc solitari.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Yarrick, la veritat...és m´ñes creible k possible, maco.... xDDDD

Vull dir...és més creible k algú lluiti contra 1 dolent.....k possible, no?

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

t'equivoques

Entrada Autor: Yarrick_ »

No no, jo no vull dir en Harry concretament, sinò tot l'univers en si que envolta els llibres.

De totes maneres, el fet que se senti superior a en Ron i l'Hermione no el comprenc.

Bloquejat