Ulls verds, cabell sempre desendreçat i noms de tres grans persones: el del més gran mag de tots els temps; el de una gran persona, malgrat el que molts diguin; i el d'aquell que va salvar el món de les urpes del Senyor del Mal.
Ulls verds, cabell sempre desendreçat--com el seu pare i noms de tres grans persones:--ara: el del més gran mag de tots els temps;--albus dumbledore el de una gran persona,--severus snape malgrat el que molts diguin;--això, que ho va fer tot per ajudar en Harry i el d'aquell que va salvar el món de les urpes del Senyor del Mal. --en harry POTTER!
TU DIRÀS SI L'HE ENCERTAT!
Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron. -Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
Correcte! Les has clavat! Em pensava que la gent es confondria amb lu de POTTER, perquè deia 3 noms i normalment la gent pensa en noms de pila... Però ho has fet perfecte!
La lluna plena ha contribuit a fer-me com sóc. No et confonguis, segurament no sóc qui et penses. Això sí, quan vull, canvio com ella.
No rima per enlloc, ho sento! Si no ho endivineu perquè no em sé explicar posaré una pista més
Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron. -Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
La lluna plena ha contribuit a fer-me com sóc. --> És un home-llop No et confonguis, segurament no sóc qui et penses. --> En qui primer penses és en el Remus Llopin, després en el Bill... Això sí, quan vull, canvio com ella. --> Li agrada ser com és, i aprofita quan hi ha lluna plena per mossegar nens, sobretot si tenia algun compte pendent amb el pare o la mare de la criatura...
No sé... pot ser qualsevol, però tu diràs!
"Ante la duda, uno tiene que elegir la opción que le hace avanzar." .Tania.
La lluna plena ha contribuit a fer-me com sóc ---> si no fos per la lluna plena, no s'hauria fet animàgic per a ajudar en Remus No et confonguis segurament no sóc qui et penses ---> primer penses en els homes llop (Remus, Fenrir, Bill...) Això sí, quan vull ---> només quan vol (un home llop no pot triar) canvio com ella ---> es converteix en gos per a ajudar en Remus.
Havia pensat en en James i en Cuapelada, també, però he cregut que era en Sírius (la animàgia és una de les coses que més destaquen d'ell, a diferència dels altres dos, que son famosos per la seva mort i la seva traició, respectivament).
Ufff... L'he endevinat? Si ho he fet, t'ho demano, fes-la tu. És que me'n vaig de viatge demà al matí, i no tornaré fins d'aquí una setmana... És per una causa major, no pas perquè no m'agradi.
Ok, doncs us dono una pista, una altra part de l'endivinalla:
Sinònim de fada conté el nom de la meva mare.
xd
a veure si ara ja sí, eh? xd
Maria
La lluna plena ha contribuit a fer-me com sóc ---> el seu pare (Remus) era un home-llop No et confonguis segurament no sóc qui et penses ---> primer penses en els homes llop (Remus, Fenrir, Bill...) Això sí, quan vull ---> només quan vol xD canvio com ella ---> com la seva mare... és magimòrfic (como es digui XD) canvia de forma a voluntat Sinònim de fada ---> Ninfa conté el nom de la meva mare. ---> Ninfadora Tonks!
Tu diràs!
Semblo una diablesa rossa, la meva ànima és negra. Però en el fons del meu cor, encara puc sentir amor. Necessitava entrar com fos, així que vaig mentir al meu senyor, li vaig dir que ell havia mort per poder rescatar al meu petitó.
És més llarga, però no més difícil... Molta sort!
Semblo una diablesa rossa,--això haha la meva ànima és negra.--black (no?) Però en el fons del meu cor, encara puc sentir amor.--això Necessitava entrar com fos,--a hogwarts així que vaig mentir al meu senyor,--li va dir que en harry estava mort li vaig dir que ell havia mort--això per poder rescatar al meu petitó.--al draco malfoy
Viscaaa! Ho és, no?
Maria
Jo, quines endivinalles més fàcils que faig T.T I això que aquesta me l'havia currat xD Bé, l'has endivinat, era la Narcisa Malfoy Black Fes-la difícil... et toca!