Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Cap problema!

Jo estaré disponible fins a les 3 igualment, així que encara que me'l passessis per la tarda no el podria penjar. Si el tens abans de les 3, perfecte, si no, doncs demà, cap problema! ^^

Quines ganes de llegir! Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Mmm, no sé per què prometo coses. Em costa bastant acabar el capítol. De fet, fins el dia 8 d'abril no el tindré. És que tinc un examen important i si no m'hi dedico 99% si després em va malament em sentiré horrible, per això fins que no el faci no puc continuar amb el capítol. He intentat acabar-lo abans d'arribar a Setmana Santa però no hi ha hagut manera. Donat que ara sé que fins el dia 8 no podré tenir-lo he trobat que el mínim que podia fer és avisar.

Em sap greu :( sóc la que més s'endarrereix, ja he entès que escriure, si no és en solitari, no és per a mi, per a no fer esperar a les altres persones, així que no em tornaré a involucrar en un projecte així. :oops: Em podeu idear un càstig en les vostres ments per a desfogar-vos, com més dolorós millor.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ahà, molt bé, doncs m'he estat informant, a veure què et sembla:

1- L'aixafacaps:

Imatge

La persona s'ha de col·locar just a sota del casc, que porta dos claus als costats i un a dalt. I es va aprentant, tan ricamente. Primer es trenca el crani, i es veu que després el cervell surt per les conques dels ulls i a través de les escletxes que deixa el crani. Tota una experiència.

2- L'aixafapolzes:

Imatge

Aquest és un clàssic. Es col·loquen els dos polzes com es mostra a la imatge i es van apretant els cargols per la part de dalt. Molt efectiu. Mantenir fora de l'abast dels nens. Especialment si van a Slytherin. :mrgreen:

3- La cuna de Judes:

Imatge

Haha! Aquest és molt graciós. La persona sasseu a sobre, i se li van posar sacs amb pes lligats als turmells. I pel pes, doncs la persona va baixant. I la piràmide aquesta tan maca, doncs va entrant per l'únic orifici disponible... :roll: Ja us en feu una idea.

4- La donzella de ferro

Imatge

Aquesta la deveu conèixer tots, perquè és molt típica. Bé, la persona es col·loca a dins, es tanquen les portes... i les punxes ja s'encarreguen de la resta! Segur que en deu córrer alguna per Hogwarts... a les masmorres, al despatx del Filch o així! :riure:



Doncs bé, no sé, ja direu què li fem a l'Arwen. Jo primer he pesat que l'aixafapolzes estaria bé, però llavors he caigut que potser sense polzes li costa més escriure... No sé com ho veieu.



Arwen, tonteta! Tranquil·la que les dues últimes setmanes crec que han estat totes d'exàmens. No pateixis, ja l'acabaràs quan puguis. Tothom té les seves coses, i la fanfic és només un hobby. Les coses del món real (eh? real? què vol dir, això?) van primer. Així que tranqui·la i ves fent! ^^

Molts ànims! :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Exacte! (Molt divertida la broma, jo conec una tortura que desencaixa mandíbules).

Personalment, estimada Arwen, et castigo a que no et preocupis per la història, ocupat d'aquesta cosa que es diu món real i quan puguis ens entreguis el capítol que segur que serà meravellós.

Amb amor,
Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Bon dia!

Acabo d'editar el post d'informació que tenim fet (em faltava actualitzar la llista de professors) i m'he adonat que a alguns personatges els falta algunes cosetes. Repassem i ho pengeu quan pugueu!

Aniversaris: Falten el de l'Edwin i el de la professora Papilio.

Fitxes de relaciones: Falten les de la Belllamy, l'Edwin i la professora Papilio.

Diria que totes dues coses són una mica importants: l'aniversari perquè com sigui a principis de curs (que tinc la sospita que l'Edwin ho deu ser, dels grans del curs) encara ens el saltarem sense voler. Però sobretot les tres fitxes de personatges que falten, que costa molt fer sortir els personatges si no sabem com interactuen amb el nostre.

Sento posar pressa, però és que anem pel capítol 12. No cal que ho deixeu tot penjat per fer-ho, però com abans millor. Les fitxes de relacions no cal que siguin gaire currades, amb només una frase per personatge n'hi ha prou. (és que precisament els tres personatges que falten són els que em semblen més complexox o misteriosos, i suposo que als altres també els passa).

Merci noies! :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Sí, sí, el que diu l'Agatha seria molt interessant.

A més, no podriem fer unes fitxes de personatges secundaris?

Ah, i Agatha, podries actualitzar amb el professor Mist i la Megan? :D Thanks.

Ei, estava pensant. Al final, vam acceptar que el Peeves existeix a Hogwarts, així com Madame Pince. Així doncs, també surt el Professor Binns per Història de la Màgia, no?

Fins aviat,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ja he actualitzat la llista amb els personatges nous! ^^ Com es diu la Megan de congom, per cert?

També he posat el professor Binns com a professor d'Història de la Màgia. Com que conservem tots els fantasmes també l'hauríem de conservar a ell. També tinc posat el Guardaboscos Nicholson com a profe de CCM, perquè crec que bàscament una cosa va amb l'altra (perquè cuida de tot el que hi ha als terrenys i als boscos, oi?) i així no tenim TANTS personatges.

He fet una mini-fitxa dels personatges secundaris que he creat jo. Suposo que amb això n'hi ha prou, perquè no aprofundirem gaire més, oi? Ja em direu si ho veieu bé:


Hilary Blythe
- Residència: Slytherin
- Aspecte: Una barbie. Alçada mitjana, prima, cabells llargs i rossos i ulls blaus.
- Personalitat: És força tonteta, està més pendent del seu aspecte físic que d’una altra cosa. És simpàtica i riallera i normalment està contenta, saluda a tothom i no s’adona del que passa al seu voltant.
- Història: Filla de bruixots, sang pura, filla única.

Aurelia Hook
- Professora de pocions i cap d’Slytherin
- Aspecte: Trenta i pocs, estatura mitjana. Cabells de color indefinit, llargs i esbullats. No es cuida gaire. Ulls normalment enfonsats i envermellits, llavis prims i nas recte.
- Personalitat: Seriosa, no li agraden les bromes i no està per ximpleries. És estricta amb els alumnes però no s’enfada amb facilitat. Creu que està allà per treballar amb persones amb talent, no per perdre el temps amb gent que no traurà profit de les classes. No és la mare dels alumnes, i està allà per ensenyar, no per ajudar els que es queden enrere. Si una persona no està atenta a classe, ni tan sols alçarà la veu ni gastarà saliva amb gent que no té talent, com a molt castiga i li rellisca el que facin a classe. Si hi ha gent amb talent i que s’esforça, els ajudarà i donarà bons consells.
- Història: Filla de bruixots, va estudiar aquímia. No li agrada gaire socialitzar si ho pot evitar. Considera que l’aspecte físic no és important, sinó l’afany de superació d’un mateix.
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Com es diu la Megan de congom, per cert?
Megan Benford

Les meves mini-fitxes! Hi ha apartats que jo no he definit gaire o gens i si algú fa sortir el personatge pot anar seguint inventant-lo :)

Alan Mist
-Professor de Magimàtica
-Ex-residència:
Slytherin
-Aspecte: Morè, alt i en forma
-Personalitat: Té un aire misteriós atractiu i es nota que té passió per l'assignatura, és motivador com a professor.
-Història: (lliure)

Megan Benford
-Residència:
Ravenclaw, capitana de l'equip de Quidditch
-Aspecte: Castanya clara
-Personalitat: (lliure)
-Història: (lliure)

Mike
-Residència:
Slytherin
-Aspecte: Morè, porta ulleres
-Personalitat: És molt solitari, no parla gairebé mai amb el seu company d'habitació
-Història: (lliure)

Agatha, quan rellegia la fic vaig veure que el fill dels veïns amb qui viu l'Agatha també es diu Mike, ho sento per repetir el nom, no ho vaig fer expressament, potser va ser el meu subconscient :?
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Guaaaai merci, Arwen!

No passa res pel Mike, es un nom molt comú i són molt secundaris, hehehe!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Així a la velocitat del llamp, deixo la fitxa de la Natia O'neil.

Nom: Natia O'neil, més coneguda com National Geographic

Residència: Hufflepluff, cinquè

Aspecte: cabells i ulls negres.

Personalitat: ...

Història: filla de muggles, qui li passen les revistes.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Okay, ja he actualitzat el post d'informació de Cròniques de Hogwarts i he afegit les fitxes dels personatges nous.

Cosetes:

- Cass, no m'has posat la fitxa de l'Hortense Woolgather!

- Arwen, em falta un cognom pel Mike (no me n'havia adonat i et vaig demanar només el de la Megan. I, si no et fa res, he afegit a la fitxa que és amic del Caleb de Hufflpeuff (que la marta ho va posar al capi del Billy).

- Pel que fa a profes, ja tenim tots els llocs ocupats excepte els professors d'Astronomia i de Futurologia. Per si algú vol inventar profes ^^

- Encara em falten fitxes de:
- Max (marta)
- Zoe (marta)
- Caleb (marta)
- Drake (antares)
- Layton (antares i cass)
- Skye (mercè)
- Kenneth (mercè)
- Pr. Hortense Woolgather (cass)
- Pr. Franz Fidus (hermione)
- Nicholson (mercè) --> Aquest el tinc posat com a profe de CCM, si et sembla bé, així ens estalviem un lloc (?)

I ja està, quan tingueu una estoneta aneu afegint, porfaaa!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Ostres, la professora!

Hortense Woolgather
-Professora de Botànica
-Aspecte: Cabells estarrufats, que li dónen un cert aire de boja.
-Personalitat: Va molt al seu aire. Es limita a explicar què han de fer els seus alumnes i després s'aïlla del món. Les respostes que pot donar a vegades són inconnexes.
-Història: (lliure)

Pel que fa al Layton, estaria bé parlar-ho amb l'Antares, però últimament està molt desapareguda. Recopilo la informació que hem deixat als capítols, de moment.

Zac Layton
-Residència: Slytherin, capità i porter de Quidditch
-Aspecte: alt i atlètic, guapo, ulls marrons.
-Personalitat: intel·ligent, reflexiu, simpàtic.
-Història: (lliure)
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Zoe Allen
Residència: Hufflepuff
Aspecte: Baixeta i prima. Cabells molt llargs, castany clar amb metxes rosses, que acostuma a dur recollits en una cua. Ulls marró clar.
Personalitat: Sociable, simpàtica. Responsable però aventurera. Sempre somriu i és molt fàcil portar-se bé amb ella. És una persona positiva que de vegades no acaba d'adonar-se del que passa al seu voltant. Molt intel·ligent i treballadora. Li encanta el Quidditch, és encistelladora de Hufflepuff.
Història: Filla de mags, sempre ha sigut la nena perfecta: envoltada d'amics, llesta, treballadora, maca, amb objectius. El que molta gent no sap és que, tot i aquesta suposada vida perfecta, té problemes d'ansietat. Quan va entrar a Hogwarts, es va fer molt amiga del Max i el Billy, i van anar sempre junts fins a tercer, que el Max es va començar a desvincular. Ella i el Billy van continuar sent amics i anant per la seva banda, però quan va coincidir amb el Max de vacances a Dublín, van començar a sortir junts. No s'adona que, per culpa d'això, deixa els seus amics de banda. Té un germà petit que fa segon.

Max Garnett
Residència: Gryffindor
Aspecte: Mida mitjana, musculós, ulls marró fosc i cabells negres.
Personalitat: Obert, "cool", sempre s'apunta a una festa. Molt amic dels seus amics i sense complexes.
Història: Fill de mags, té dues germanes grans. Quan va entrar a Hogwarts, es va fer molt amic de la Zoe i el Billy, i van anar sempre junts fins a tercer, que el Max es va començar a desvincular. Ella i el Billy van continuar sent amics i anant per la seva banda, però quan el Max va coincidir amb la Zoe de vacances a Dublín, van començar a sortir junts.

Caleb Rowe
Residència: Hufflepuff
Aspecte: Cabells marrons, ulls blaus. Rabassut.
Personalitat: Discret. No es fa gaire amb els seus companys de residència, és amic del Mike de Slytherin.
Història: (lliure)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Ostres, m'havia oblidat de lo del Caleb, gràcies per posar-ho. De cognom Gibson, Mike Gibson
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Molt bé, noies, moltes gràcies per la diligència, ja ho tenim actualizat.

Ara només falten fitxes de:

- Drake (antares)
- Layton (si l'antares ha d'afegir res)
- Skye (mercè)
- Kenneth (mercè)
- Pr. Franz Fidus (hermione)
- Nicholson (mercè) --> Aquest el tinc posat com a profe de CCM, si et sembla bé, així ens estalviem un lloc (?)
Imatge

Respon