Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Mercè Granger »

Fitxes llestes :3

Nom: David Gallgher
Residència: Gryffindor
Curs: Sisè
Aspecte físic: És un noi d'estatura mitjana, amb el seu metre vuitanta supera un poc la mitjana d'altura, però sense ser una torre. No està com un fideu, però tampoc és gras, diguem que està en el seu pes saludable. Tampoc està gaire musculat, ni té gaire elegància amb els seus moviments. Du els cabells bastant llargs per ser un noi, descambuixats, els quals pareixen que mai hagin vist una pinta el la vida. Els seus ulls són del mateix castany fosc que els cabells. No es pot dir que sigui un noi guapo, però si atractiu, o almenys ell això pensa, i que les seves idees i el seu sex appeal fa que encara pugui lligar. O és que diríeu que el Mick Jagger és guapo-guapo? Però com lligava, eh? El David està fet de la mateixa pasta. Quant a l'uniforme... sempre es trenca els calçons, com un bon punki, i a la jaqueta du xapes amb el símbol de l'anarquia, i incitant a la revolució. Ell és un revolucionari les 24 hores del dia, home!
Personalitat: Amb una família tan peculiar com la que té, el David ha sortit... peculiar. Adora la música per damunt de tot, i el seu estil de vida (o el que diu que té) es pareix al de les estrelles de rock, ja se sap, "drogues, sexe i rock n' roll" (tot i que drogues... deixa'-ho en una copa de festa algun dia). Però en realitat és una mica fantasma, tot s'ha de dir. Somia en ser una estrella de la música, i no és extrany veure'l reclutar gent per a la seva banda (que saber tocar no és important, amb què tinguis una mica de carisma ja va bé). Com bon Gryffindor, li agrada liar-la, tot i que a la seva manera... cremant i destrossant coses, tot i que amb el temps aixó ho ha anat deixant com ha activitat de caps de setmanes, que encara que digui que els estudis li donen igual, tampoc vol que el fotin fora de l'escola.

Té tendència al sarcasme i cinisme, bastant, i a tenir els fums pels cels, cosa que a vegades el fa veure més borde del que en realitat és. Com el seu BFF (vull dir, millor amic. Que no són ties, no fan aquestes cursilades, ells!), li agrada lligar amb noies, però de manera més relaxada. Que després es fica amb baralles, i ja molt té amb controlar el sarcasme... i el que enfada a vegades amb les seves idees revolucionàries. Es considera anarquista, i sempre està animant als companys a revelar-se, no només contra els professors, sinó també contra els Sly. Que ell no veu diferència entre sang ni que hòsties! I els seus discursos, sempre van amb una gran dosi de pessimisme respecte a la situació política actual.
Breu història: El seu pare era un rocker de tres al quarto, i la mare, la xicota grupi; els dos muggles. Tothom veia que aquests dos no tenien futur, ni sentit comú, ni res. La seva única esperança era que aquell fill, el petit David, els fes madurar. Però no va passar. Resumint; els seus pares encara es pensen que estan en la adolescència, que triomfaran com a estrelles del rock, i tracten al seu fill com un igual. I així ha sortit el David, sense problemes en dir el que pensa, i amb pocs costums morals. I el que té (que alguns en té, per sort!), els ha agafat de pares d'amics o familiars.
Habilitats especials: És bo en Denfensa i en CCM ho seria, si la tries. Se li donen bastant bé els animals.
Mascota: Un ca negre anomenat Sid
Altres: Toca la guitarra i el baix. I intenta escriure cançons... però són horribles.

Nom: Natalie "Nina" Bellamy
Residència: Slytherin, bitch
Curs: Cinquè
Aspecte físic: És una noia bastant alta per la seva edat, i prima... el que li ha costat aconseguir ser prima. Maca, bastant maca i ho sap. Ulls blaus, i cabells negres, trets agradables. No és que tingui gaires corbes, però sap com posar-li solució fàcilment amb un poc de cotó.
Personalitat: Falsa, aquesta és la paraula que més la descriuria. I manipuladora. No té gaire escrúpols, i fa el que faci falta per aconseguir el que vol; ser la noia popular i perfecta (entre els sang pura, de bona família). Bé, o una d'elles, amb la Cece. Com les seves amigues, als sang de fans, ni aigua. Ni als Hufflepuffs ni als Gryffindors, aquest, a adorar-la, clar, però a un quilometro de distància. Com a mínim. Els altres Slytherins... si són del sexe masculí, el més probable és que intenti seduir-los, sempre ha estat una cosa que se li ha donat bé, i les besades sempre ajuden a oblidar lo sola que se sent en realitat. O lo miserable. Com quan després de menjar, es mira al mirall i aquest li fa males passades... i acaba damunt el vàter d'una manera de la qual no està orgullosa. O quan veu al Joe acompanyat d'alguna noia que no és ella. I també quan veu la corbata vermella, i recorda que això no està bé.
Breu història: La història dels seus pares mai ha estat precisament romàntica. Ell, el fill únic d'una família bastant purista, amb orígens gens humils; i ella, tres quarts del mateix, fins i tot més: el seu pare durant un temps, fou ministre en el Ministeri italià. Entre ells només hi ha hagut atracció sexual, però això ja era molt, per ells. Es casaren i poc després tingueren la seva única filla, a la que educaren amb els típics valors de les famílies com les seves. Tot bé, fins que un dia, fa dos anys, el pare es va fartar. Havia conegut a una altra persona, una persona que mai podria ser acceptada per un Bellamy, de la qual s'havia enamorat, i li havia canviat la forma de veure el món. El final és obvi, va abandonar a la seva família. I des d'aquell moment, com que no es pot permetre saber que el pare les ha abandonat, la mare de la Nina cada vegada s'ha d'inventar excuses i excuses per no anar a sopars, o justificar l'absència del seu marit. A la Nina, a més a més, això li ha suposat bastants problemes, i unes ganes encara més grans de ser perfecte, per a veure si així el pare torna...
Habilitats especials: Insultar, manipular, escampar rumors falsos i provocar als nois. Ah, i la futorologia també se li dóna més o manco bé.
Mascota: Té a casa seva una guineu anomenada Fiorella.
Altres:

Sobre la Nina, la veritat és que he posat algunes coses per "justificar" d'alguna manera que sigui una mala pècora. Ella en el fons té un coret, pero molt amagat xd

I sobre el que es deia de trama del malo malote, com ha acabat? Per una altra banda, jo voto perquè hi hagui lios amorosos, per favor :') (Gossip Girl m'ha afectat massa xDDDDDD)

Sobre les assignatures; el David, Muggleologia (que se li donen bé els animals, sí, però necessita muggleologia per parlar de música muggle) i Runes Antigues. La Nina; Futurologia i Magimàtica. Les relacions editaré més tard, si teniu alguna idea de com es podrien dur, digau-m'ho.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ostres, estan molt ben fets, aquests personatges! En David m'agrada especialment, i es durà superbé amb l'Agatha, que també és una rebel, odia els Slys, i li encanta el rock! Per a la Circe, és clar, simbolitza el colmo de la deixadesa i li fa fàstic fins i tot mirar-lo. Per favor! Vols dir que es dutxa? Hahahaha

La Nina també la trobo molt ben fet, i em sembla molt interessant això dels seus transtorns alimentaris. Entenc que van començar fa dos anys, quan el seu pare va marxar? La Circe ho sap, o només ho sospita? Amb, l'Agata, naturalment, es duran a matar. Pregunta, la Nina és italiana, o només ho és el seu pare? Per no cagar-la! XD

A veure doncs, actualitzo l'ordre dels personatges, que s'han d'afegir els de la Mercè Granger. Quedaran així:

1- Agatha Black
2- Maire Brown
3- Christinne Connors
4- Jack Moore
5- Ethel Earl
6- Erin River
7- Edwin McGregor
8- David Gallgher
9- Circe Black
10- Billy Swift
11- Joe Connors
12- ( )
13- Eric Earl
14- Angela Darling
15- ( )
16- Natalie Bellamy
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Els nous personatges molen moooolt. Actualitzo la meva llista de relacions:

Ethel:
Natalie "Nina" Bellamy: una mica falsa, amaga alguna cosa. Però tenen una bona relació. Lamenta que flirteji tant, però és un mal menor.
David Gallgher: no el vol ni veure. Li baixarà punts abans que se n'adoni. Pensa que l'haurien d'expulsar i que no torni mai més. Lluny!

Eric
Natalie "Nina" Bellamy: segurament la pitjor de les amigues de l'Ethel. Si a la Circe la suporta, a aquesta no tant. Odia que es cregui superior a les altres residències. Per la sang, passi, però per les residències no.
David Gallgher: una mica massa prepotent per ser Gryffindor. L'haurien d'expulsar una temporadeta. Massa fanàtic, per Merlí. No s'hi relaciona massa bé.

Em sembla que la resta ja estan tots relacionats, pel que fa a mi. Va, la resta, que tinc ganes que ho feu :D

Petons,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Oooohhh! Personeta nova! Que guai, benvinguda! ^^

Els personatges molen molt :) Afegeixo les meves fitxes:

ERIN:

Natalie Bellamy: No s'hi porta taaan malament com amb la Circe, però definitivament no són amigues. Té la sensació de que a aquesta noia té algun problema a casa, ja que el fet de viure en un centre d'acollida li dóna un radar per aquestes coses; és per això que li agradaria ajudar-la, però sap que la Natalie mai de la vida acceptaria la seva ajuda. És molt conscient de que està enamorada del Joe, i no li fa gens de gràcia que se li tiri a sobre al seu millor amic perquè, tot i els problemes que pugui tenir, no és gaire bona persona.
David Gallgher: Li sembla un noi molt... com dir-ho... peculiar. El conceix principalment a través del Joe, i pel que ha pogut veure d'ell està com una santa cabra. Però li fa molta gràcia la seva personalitat, i s'hi duu molt bé quan es veuen.

ANGELA:

Natalie Bellamy: Mare meva, quanta púrria acumula aquesta residència. Entre la Black i ara aquesta... Vaya dos Marías.
--> Una coseta, Mercè Granger: Et semblaria bé si l'Angela es comencés a adonar aquest curs del que li passa a la Natalie? Ho dic perquè l'Angela en realitat és molt bona profe i acostuma a conèixer molt els seus alumnes, però no estic segura de si la Natalie es deixaria ajudar gens. Què en penses, d'això? Ja me'n diràs alguna cosa! ^^
David Gallgher: Li encanta! Li fa molta gràcia aquest noi, amb les seves pintes de rocker i el seu aire revolucionari. Sap que l'ha de vigilar perquè no en faci cap d'extremadament grossa, però la veritat és que no pot evitar que li caigui bé.

Ale, pues ja està! Espero que estigui bé :)

Ah, i per cert! Mercè Granger, adoro la teva firma *__________* És massa mona! jajaja sorry, ho havia de dir :P

Sigueu felices!

Erin

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Ara penjo la meva actualització de les fitxes:
Christine:
David Gallgher: és molt simpàtic i està com una cabra. El va conèixer perquè és amic del seu germà. En el fons li agrada, però encara no s'ha donat compte.

Natalie Bellamy: en definitiva no s'hi porta bé, creu que és una arrogant i molt lligona. No en té ni idea de que està colada pel seu germà gran, o almenys ho fa veure.

Joe:
David Gallgher: és el seu millor amic. Sempre estan intentant lligar junts i s''ho passen d'allò més bé. A vegades és massa revolucionari i li a de parar els peus, però li encanten les seves idees esbojarrades.

Natalie Bellamy: no hi té relació, a vegades la saluda per educació, però no hi parla massa (és Slytherin i amiga de la Circe, millor no acostar-s'hi).

I del Joe també passo la fitxa de l'Erin arreglada, que encara no l'havia passada.

Erin River: és la seva millor amiga. És amb una de les poques noies amb qui no intentarà lligar mai. Sempre s'està burlant d'ella per ser tan nena bona.

Crec que ja està, si algú vol que arregli alguna cosa m'ho diu.
Ai, que no m'ho deixi, Marta al final la Marie sí o no? A mi em faria il·lusió i ja has vist que a les altres també, però si tu no vols ho accepto i me les apanyo a crear-ne una de secundària.

Petons a totes!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ei, Hermione, ja he rebut els teus pròlegs també! Afegits.

Ja tinc els de a Cassie, la Ginny, l'Hermione i els meus. Falten per afegir els de l'Antares, l'Arwen, la Marta i la Mercè! Si els tinc tots abans de divendres penjaré aquesta mateixa setmana, però en principi fins el dia 14 teniu temps, si aneu molt justes!

Jo demà començaré a treballar en el primer capítol, però necessitaria saber els dos personatges que falten per si he de fer alguna referència! Wiiiiiii!

Em fa molta il·lusió aquest projecte, tinc la sensació que quedarà genial! ^^

Recordeu que heu d'anar omplint la fitxa del director, les que falteu! Torno a copiar el que tenim fins ara!

Nom: Mordred Pendragon

Ex-residència:

Edat / Aspecte físic:

Personalitat:

Breu història:


Habilitats especials: Legeremència. Sempre sap quina una en porta de cap tothom, tot i que fa veure que no, perquè li encanten les excuses que s'empesquen els alumnes.

Mascota: Aeris, un fènix blau i lila.

Altres: Vareta de roure amb pèl d'unicorn. És addicte a la xocolata i al te. Miris on miris al seu despatx hi ha bossetes de te, fins i tot porta sempre tres bossetes de te verd a la butxaca de la vareta, per moments de necessitat!
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Jo tinc exàmens dilluns i dimarts, de manera que dimecres sens falta em poso a escriure-ho! Perdó per trigar tant, però vaig una mica estressada... Però he de posar el meu granet de sorra pel director, de manera que aquí ho teniu!

Personalitat: Pel seu nom, qualsevol diria que és la personificació de totes les maldats del món, però en realitat és un tros de pa. Envia tres cartes a la setmana a la seva mare i, si no hi fos al·lèrgic, tindria el despatx ple de gatets. La seva pel·lícula preferida és Titanic (i sí, plora cada vegada que la veu). Però això no impedeix que pugui ser dur i recte quan cal, i a banda d'això és molt intel·ligent i sap guanyar-se els alumnes, de manera que és un gran director. La seva Legeremència també el converteix en una persona molt empàtica.

La personalitat em sembla una cosa molt important com per decidir-la jo sola, si veieu que podeu arreglar o afegir res endavant!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Quina personalitat més guai, m'agrada molt aquest director, segur que els meus personatges es portaran molt bé amb aquest director ^^ Doncs marta_ginny, ja em diràs el què de la Marie i el Joe. Que et vagin bé els examens.
Petonets a totes!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Ooooohh com mola el director!! :)

Us semblaria si la seva ex-residencia fos Hufflepuff? Molaria moltíssim tenir un dire Huffie, que n'hi han ben pocs, diria! jejeje com vulgueu ^^

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Perfecte, m'encanten totes dues aportacions! La persona que faci la "breu història" s'encarregarà d'explicar com va arribar fins a director... i el que encara no sabem és si és jove, vell, alt o baixet, corpulent o prim, la seva raça, el color dels cabells, si duu barba, ulleres... com serà, com serà? Arwen i Antares, us toca!

Nom: Mordred Pendragon

Ex-residència: Hufflepuff

Edat / Aspecte físic:

Personalitat:
Pel seu nom, qualsevol diria que és la personificació de totes les maldats del món, però en realitat és un tros de pa. Envia tres cartes a la setmana a la seva mare i, si no hi fos al·lèrgic, tindria el despatx ple de gatets. La seva pel·lícula preferida és Titanic (i sí, plora cada vegada que la veu). Però això no impedeix que pugui ser dur i recte quan cal, i a banda d'això és molt intel·ligent i sap guanyar-se els alumnes, de manera que és un gran director. La seva Legeremència també el converteix en una persona molt empàtica.

Breu història:

Habilitats especials:
Legeremència. Sempre sap quina una en porta de cap tothom, tot i que fa veure que no, perquè li encanten les excuses que s'empesquen els alumnes.

Mascota: Aeris, un fènix blau i lila.

Altres: Vareta de roure amb pèl d'unicorn. És addicte a la xocolata i al te. Miris on miris al seu despatx hi ha bossetes de te, fins i tot porta sempre tres bossetes de te verd a la butxaca de la vareta, per moments de necessitat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Vale, uff, ja torno a ser viva, a veure si em dóna temps de posar-me al dia (fer el personatge que em falta, contribuir amb el director, i posar les relacions entre personatges, i llegir més atentament el que sigui que s'ha anat escrivint al llarg d'aquests 129 missatges per si em falta algo, ah si, i escriure la meva part del pròleg) No sé si em donarà temps a tot durant avui, però escric perquè sapigueu que estoy en ello, no he abandonat! xD
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Com que l'Agatha volia avui potser començar a escriure el primer capítol, primer he escrit el personatge que em falta. Espero que no s'assembli massa a cap dels vostres però la veritat és que molts encara no els he llegit.

Nom: Noa Simpson Gómez
Residència: Ravenclaw
Curs:
Aspecte físic: Pèl-roja tenyida i pell fosca, 1’70m i prima però amb el pes dins de la normalitat.
Personalitat: Li encaaanta aprendre coses noves (sap bastantes curiositats que a vegades solta en mig d’una conversació). Li agrada cridar l’atenció, intentar fer-se amb tothom, sigui de la residencia que sigui (cosa que va veure una mica complicada al conèixer als “sang pura” però ho intenta igualment sempre que pot (creu que si els tractes bé acabaran tractante bé). Li hauria agradat tenir un germà o germana.
Breu història: Pare bruixot i mare muggle. Viuen en un pis enorme en mig de Londres. Gent molt agradable i encantadora. Pare de raça negra nascut a UK, mare originària d’Espanya amb molt èxit en la seva professió va viatjar a UK, va conèixer al marit i s’hi va quedar. Només té un tiet i un cosí per part de mare i viuen a Espanya, així que no els veu, només al seu cosí de vacances per skype.
Habilitats especials: Vol ser animàgica, s’està pensant com s’ho farà. Investiga si algú més de l’escola ho vol fer, perquè com més siguin, millor hauria de sortir, no? Més ments pensant i menys errors possibles.
Mascota: Una granota, sense nom.
Altres: Bilingüe anglès-espanyol.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Del dire:

Edat / Aspecte físic: 40, alt, prim, ulleres, cabell morè llarg i barba curta que es va canviant de color amb màgia segons el dia: rosa, blava, negra...
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Hmmm... potser l'he fet massa estrany. Jo no en sé d'això! Sé que cada apartat el fa algú diferent però estic oberta a possibles canvis si us l'havíeu imaginat diferent.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

No, Arwen, està molt guai, m'encaaaaaaanta, això de la barba! Si et sembla ho explico perquè queda més redactat, si poso alguna cosa malament, m'ho dius!

Nom: Mordred Pendragon

Ex-residència: Hufflepuff

Edat / Aspecte físic: És un home que ronda els 40 anys, alt, prim i amb ulleres. Té el cabell negre, i el porta llarg, però la seva barba, curteta i arreglada, cada dia és d'un color diferent, ja que se la tenyeix màgicament de colors llampants cada dia.

Personalitat: Pel seu nom, qualsevol diria que és la personificació de totes les maldats del món, però en realitat és un tros de pa. Envia tres cartes a la setmana a la seva mare i, si no hi fos al·lèrgic, tindria el despatx ple de gatets. La seva pel·lícula preferida és Titanic (i sí, plora cada vegada que la veu). Però això no impedeix que pugui ser dur i recte quan cal, i a banda d'això és molt intel·ligent i sap guanyar-se els alumnes, de manera que és un gran director. La seva Legeremència també el converteix en una persona molt empàtica.

Breu història:

Habilitats especials:
Legeremència. Sempre sap quina una en porta de cap tothom, tot i que fa veure que no, perquè li encanten les excuses que s'empesquen els alumnes.

Mascota: Aeris, un fènix blau i lila.

Altres: Vareta de roure amb pèl d'unicorn. És addicte a la xocolata i al te. Miris on miris al seu despatx hi ha bossetes de te, fins i tot porta sempre tres bossetes de te verd a la butxaca de la vareta, per moments de necessitat!
Imatge

Respon