Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Hermione Potter, no sé si l'amic que vols pel Joe sigui específicament un noi, però si el sexe no és gaire important la seva millor amiga podria ser l'Erin! Ho dic perquè, tal com l'has descrit, el Joe em recorda molt al meu millor amic a la vida real. ^^ Probablement es portarien molt bé, amb l'Erin sempre fent-li broma de lo molt que lliga el Joe jajaja

Bueno, no ho sé, com tu vulguis! Si vols que el seu amic sigui un noi, doncs m'ho dius i tot esborrat. Només és una proposta ^^

Sigueu felices noietes! :peto:

Erin

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Doncs em sembla molt bé, m'agrada aquesta amistat hihihihi si no et sembla malament a mi m'agrada.
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ei, Hermione, et proposo coses:

Li fare una companya d'habitacio i millor amiga de la Circe, que estara penjada del Joe, tot i que es secundaria (i a la circe li exhasperara, que estigui penjada d'un Gry!). De tota manera i per la fitxa de relacions que ha fet, crec que a la Maire Brown li fa gràcia el Joe, tot i que és massa tímida per admetre-ho i ni li passa pel cap que li pogues correspondre.

Pel que fa als amics del Joe, no sé si has considerat allò que aquest any repetís curs. Si fos així tindria sentit que d'entrada no tingués gaires amics de cinquè, pero a mida que anes avançant la història aniria agafant confiança amb la gent! No ho sé, pensa-t'ho!

M'agrada molt el fènix de color blau i lila, per cert! Saps què li podries buscar també, per a "altres"? Alguna addiccio a... Jo que se, a les galetes! O a la xocolata! Al batut de bescuit! O al te, i que tingui bossestes de te diferent x tot el despatx... O que sigui superfan d'algun equip de quidditch, o d'un grup de música... Ves a saber! Alguna fricada aixi. Pensa en alguna cosa, que seria molt còmic i donaria joc! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Doncs a veure, si no repetís curs els seus amics amics d'habitació etc serien secundaris, es que em fa una mica de pena fer-lo repetir, no sé, coses meves xD
Això de la Marie ja ho he vist, però clar, si la marta no vol no li faré fer. M'agrada la història aquesta de l'amiga de la Circe que estigui penjada per ell, mola.
Gràcies, es que volia que quedés com més fred, més diferent però a la vegada igual que en Fawks, no sé si ho he aconseguit, doncs crec que posaré que és adicte a la xocolata amb ell i que al seu despatx sempre hi ha bosses de te, miris a la taula que miris hi ha una bosseta de te. I té la mania de duu 3 bosses de te vert a la butxaca on guarda la vareta.
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Uuuummm jo he actualitzat les fitxes amb la nova informació del joe i de l'Edwin. Al final es manté en peu el que hem dit abans? o ho torno a canviar? xdd



ERIN RIVER

Agatha Black: Millor amiga. Sempre ha admirat moltíssim la seva decisió i la seva impulsivitat, i tot i que més d'un cop li ha de parar els peus perquè no en faci cap de grossa, li encanta el seu humor i la seva manera de pensar. És de les poques persones en qui realment confia.
Maire Brown: Segur que un cop es coneguin es faran ben amigues. Sembla una persona d'allò més maca! :)
Christinne Connors: La seva altra millor amiga i companya d'habitació. Li encanta el seu sentit de l'humor i l'equip que fa amb l'Agatha. Junt amb l'Agatha, és de les poques persones amb qui confiaria en un moment de necessitat.
Jack Moore: No es coneixen gaire però va al seu curs i sap que és força amable.
Ethel Earl: Mantenen una relació força cordial tot i que no es coneixen gaire.
Circe Black: Des de sempre la Circe l'ha mirat amb cara estranya, com si no es fiés d'ella. Probablement sigui perquè l'Erin és amiga de l'Agatha... De totes maneres no hi dóna gaires voltes ja que coneix la relació que la Circe té amb l'Agatha i no creu que sigui una persona que valgui especialment la pena.
Billy Swift: Van a la mateixa classe i es porten molt bé. Pensa que és molt bon noi, molt digne de la casa on és! ;)
Joe Connors: És el seu tercer millor amic. Tenen una relació molt especial, on generalment ell es riu de l'Erin per ser tan bona nena i ella li pren el pèl per ser tan Womanizer.
Eric Earl: Són força amics, es duen molt bé :)
Angela Darling: És de les seves professores preferides; tot i que estigui ben grillada, sap que és súper bona persona i se l'estima molt.
Edwin McGregor: Tot i que no el coneix gaire, s'hi porta força bé i admira molt la seva intel·ligència. Sap que arribarà molt lluny, i se n'alegra molt.


ANGELA DARLING

Agatha Black: La seva alumna preferida en tot el món. No hi ha ningú més amb qui faria puènting per les escales. Ahí lo dejo.
Maire Brown: És molt bona alumna, tot i que hauria de deixar-se anar una mica! Té com a objectiu fer que deixi de ser tan introvertida. Una bona tarda de mirar Rocky Horror i Pulp Fiction, i tot arreglat! :P
Christinne Connors: Una noia maquíssima, li cau molt bé i li posa bones notes sempre que pot.
Jack Moore: Un slytherin força decent per ser slytherin! Sap que curra moltíssim i per això li té força apreci.
Ethel Earl: És de la seva residència, però... No li acaba de fer el pes. Aquesta mania amb la pura sang no li agrada gens, però entén que a vegades això es porta a la sang i costa canviar-ho. Per la resta, no sembla pas mala persona.
Erin River: Li té un carinyo especial perquè li recorda moltíssim a la seva filla, a qui no pot veure perquè és muggle i no va a Hogwarts. Sempre ha pensat que l'Erin és la bessona perduda de la Wendy, la qual cosa li fa molta gràcia.
Circe Black: Ugh. Fàstic. És la cosina malvada de l'Agatha, i només de veure-li l'actitud i els fums que porta ja és suficient com perquè la consideri púrria de la gran. Sap que el sentiment és mutu, però també és conscient que està per sobre d'ella. Això fa que no dubti en posar-la a lloc si en té l'oportunitat.
Billy Swift: Quin nen més macoooo! sempre ha trobat que el billy és un d'aquests nens que mai es faran grans. I, tot i que el Billy és un desastre, el té mimadíssim i li infla les notes tant com pot perquè sap que en el fons s'ho mereix.
Joe Connors: Bittersweet. Sempre que el veu li vé un somriure nostàlgic perquè la veritat és que, amb el seu somriure encantador i totes les noies que li van al darrere, li recorda moltíssim al pare de la Wendy. Però bé, sap que el Joe no és pas el Cristopher, i que no deixaria a la nòvia quan ella li diu que està embarassada. Almenys això espera XD Així que generalment s'hi porta força bé.
Eric Earl: El té en més bona imatge que a sa germana, però tampoc el coneix prou com per jutjar bé.
Edwin McGregor: A diferència d'altres profes, ella és de les poques que (En secret, perquè sinó li vindrien vuitanta mil alumnes a reclamar) no li exigeix fer els deures per treure bones notes ja que entén que l'Edwin realment no ho necessita, de la mateixa manera que ella tampoc no ho necessitava quan era jove. Sempre l'ha trobat un xiiic raret, però eh, que el noi té un cap brillant; un no necessita pas ser normal quan està destinat a ser el rei de l'univers.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Si si, quedem així, quan pugui canvio la fitxa d'en Joe, però es que ara ho estic fent amb el mòbil i no ho tinc aquí, però jo ho canvio.
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 416
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola a tothom!

Em sembla que a aquest pas em quedaré a viure a l'escola per poder-vos respondre! Que, a la que em tombo, satureu el tema!! :riure:
D'acord em sembla bona idea això del noi Sly. No era la meva idea (jo volia dir: que lEric i lEdwin senamoressin mutualment). Igualment la teva idea ja m'agrada. Podriem fer que el noi Sly sigui jugador de Slytherin a Quidditch i a partir daqui shi enamori, lEric. Què et sembla lo del Quidditch?
Ja m'està bé que s'enamorin mútuament :ok Per això deia que deixava la fitxa oberta a modificacions. També podríem embolicar més la troca i fer que, a partir del fet d'enamorar-se del mateix noi, s'acabessin enamorant l'un de l'altre.
Antares, com has estat l'última en apuntar-te a l'equip, et toca escriure a les posicions 7 i 14. Ja t'he afegit l'Edwin al 7, quan tinguis l'altre el posem al 14.
Guai! Em va bé i el set i, a més, el catorxe m'encanten :riure:
Pel 14, em puc demanar la vacant de profe de trans?? :mrgreen:
El que deia l'Antares de la residència d'Slytherin... jo no crec que sigui tancada... Només tenim dos personatges, de moment, la Circe que és clarament cruel i classista (tot i que veureu que la noia és un encant amb els seus amics i la gent que estima) i el Jack, que és un bon noi. Només intenta fer veure que és classista per fer més amics dins la residència i tal, però és força decent. No tenim més exemples d'Slytherins de moment! Si te'n vols fer algun de completament diferent a aquests dos, benvingut serà! ^^
També em sembla bé! Per cert, m'encanta quan descrius un Sly míunimament amb un "decent". :riure:
Quant al títol veig que triomfa força això de les Cròniques de Hogwarts, però si teniu alguna idea, poseu-la també! Que jo ho he deixat anar a la babalà, home! Potser si ens hi trenquem una mica el cap podem aconseguir alguna cosa brillant!
Ja n'anirem pensant!
Hagrid? No oi? Seria massa cànon... o el voleu deixar com a guardaboscos? Crec que aquests són tots; si en voleu algun més l'afegim. Pel que fa a la McGonagall crec que és millor que no, doncs, concordo amb l'Antares en dir que, tot i que a tots ens agrada molt, tots en tenim una idea una mica diferent, de la McGo. Té moltes facetes i tothom ha agafat les que li ha vingut en gana, a l'hora de fer fanfictions (sí, reconec que jo m'he pres moltes llibretats amb ella, però la Maggie Smith em va donar aquest permís amb la seva actuació! XD). Pensem qui volem que sigui el director, doncs!
Si és que la Maggie Smith ens va robar el cor! JO quan vaig veure-la a Harry Potter, la recordava de David Copperfield! :ballar:
Pel que fa en Hagrid, m'adapto al que vulgueu.
Els fantasmes inclouen el professor Binns, oi?
Mordred Pendragon
M'ENCANTA!! :ok
BTW! Antares, que has fet un personatge súperinteressant però veig que no li has posat cap habilitat especial... Com que dius que li agraden tant les llengües, potser podria ser reptilingüe? O, com que sembla que el seu fort és la ment, potser legeremència, ja que viu en un món de pensaments? Ho dic perquè veig que la gent s'ha decantat tothom pels metamorfomags i els animàgics... però hi ha altres coses guais que no ha escollit ningú! I no sé, en llegir el personatge m'ha semblat que devia tenir alguna habilitat especial molt poderosa i quan he vist només això de les pocions he pensat... joh... XD Bé, com et sembli a tu, que de vegades desvariejo, eh? ^^ Només és un suggeriment!
M'alegro que t'hagi agradat! No el volia posar animàgic, perquè volia cercar alguna cosa diferent i jo sempre estic molt amb l'animàgia. No el volia posar magimòrfic, perquè ja n'hi ha algun per aquí. I no el volia posar reptilingüe, perquè no volia que me'l vinculéssiu amb res d'Slytherin. Legilimentem? Està bé, però ja n'és el director.
Estava pensant que el posaré amb habilitats de telecinesi. Què us sembla? :celles:
N'afegiré també la vareta ^^
Saps què li podries buscar també, per a "altres"? Alguna addiccio a... Jo que se, a les galetes! O a la xocolata! Al batut de bescuit! O al te, i que tingui bossestes de te diferent x tot el despatx... O que sigui superfan d'algun equip de quidditch, o d'un grup de música... Ves a saber! Alguna fricada aixi. Pensa en alguna cosa, que seria molt còmic i donaria joc! ^^
Oh! M'ha encantat això de les bossetes de te!! hehee Per cert, em puc demanar el lloc de profe de Transfiguració? :pray: Em vaig fer un pel fòrum del Mapa de Magatotis, però quan el vaig anar a penjar, el lloc ja estava ocupat :( M'agradaria que aparegués! ^^
A mi m'hagués agradat que alguna de les noies estigués enamorada del meu estimat Joe, però si no pot ser no pot ser.
Doncs aquí muntarem un culebrot amorós d'allò més divertit! :enamorats:
Com deia l'Agatha:
Maire Brown li fa gràcia el Joe, tot i que és massa tímida per admetre-ho i ni li passa pel cap que li pogues correspondre.
Ho veig, ho veig!! :riure:
Té un fènix que es diu Aeris que és de colors freds, té les ales amb tons blaus i liles foscos i clars, té el llom blau clar i els ulls grisos.
Me n'agrada molt el nom <3 , però crec que amb tant de blau, més que un fènix sembla i jobberknoll o un augurey! XDD És igual, és igual. Ja està bé!!

Del que deies de la vareta:
Té una vareta de roure i pél d'unicorn
El director! No sé si has triat el roure a la babalà o no, però el trobo molt encertat, si tenim en compte el seu nom, relacionat amb les llegendes artúriques. Es diu que la vareta de Merlí era de roure (encara que no ho podem saber del cert, perquè encarano se n'ha trobat la tomba). Resulta que M'agradaria aportar uns apunts (no me'n puc està quan la varetologia aflora ^^)
El roure anglès es considera el Rei del Bosc (mentre el boix grèvol no li pren el paper durant la temporada que els dies es van fent més curts xD); em sembla una bona metàfora per dir que és el director de l'escola. (En Hagrid també tenia una vareta de roure, però en el seu cas es pot relacionar amb el càrrec de guardabosc).

Suposo que de roure roig o dels nostres pubescent, cerrioide, pènol, de fulla gran, el de fulla petita... no en parlem xD

Pel que fa l'ànima de pèl d'unicorn: A mi m'agrada especialment (i, a més, és l'ànima de la meva pròpia vareta ^^). És cert que no produeix les varetes més poderoses (i això la fusta ho pot compensar), però són les més fidels (la relació dels binomi amo-vareta és molt difícil de trencar) i fan una màgia molt consistent amb els mínims bloquejos i els mínims desastres.
Així sí, i alerta! Tendeixen a la tristesa i a la melancolia i si no s'usen correctament, el pèl pot “morir”. Si no s'hi posa un altre pèl, la vareta es marceix fins a la “mort” (exhala tota la seva màgia de manera irreversible. Excepte, és clar, amb la Vareta de Saüc).

No sé si és el que volies dir, però jo ho veig bé! A més, me la imagino torçada i semirígida (pel que deia la Cassie respecte al control que li agrada tenir dels alumnes).

Antares
Antares_Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 03, 2014 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Shit, la cosa se me n'ha anat de les mans xDDD No, no pretenia pas que a la Maire li agradés el Joe, ni s'ho plantejaria, la veritat. Senzillament estava justificant per què seria una persona a qui no s'acostaria gaire; entre la gent que no coneix, seria el tipus de persones de qui es mantindria més lluny.

També estic pensant en fer que algun dels meus personatges sigui home llop (diguem-ne que dels meus tres personatges del fòrum n'he portat dos i he deixat la dona llop, i ho trobo molt interessant). Quin dels dos posaríeu?

Hm, ja pensaré què es pot afegir al Mordred Pendragon. Amb aquest nom sona malo malote!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Geeeent, que esteu aquí contestant però no aporteu coses pel director! Va, vaig fent la seva fitxa. Que tothom trii alguna cosa, que de moment en tenim ben poc!

Nom: Mordred Pendragon

Ex-residència:

Edat / Aspecte físic:

Personalitat:

Breu història:

Habilitats especials:
Legeremència. Sempre sap quina una en porta de cap tothom, tot i que fa veure que no, perquè li encanten les excuses que s'empesquen els alumnes.

Mascota: Aeris, un fènix blau i lila.

Altres: Vareta de roure amb pèl d'unicorn. És addicte a la xocolata i al te. Miris on miris al seu despatx hi ha bossetes de te, fins i tot porta sempre tres bossetes de te verd a la butxaca de la vareta, per moments de necessitat!


Que guai que vagi tan bé la vareta amb lloc que cupa, Antares! Jo he pensat que l'Agatha tindrà una vareta de cor de drac (perquè són les més indicades per fer màgia negra, oi? L'Agatha hauria de ser una bruixa malvada, però s'hi nega per ètica i perquè ho ha decidit, encara que hi estigui predestinada. M'agrada que tingui una vareta amb la qual podria fer mal, però tot i així tria no fer-ne (la meva vareta de pottermore també és de drac!). M'ajudes a buscar una fusta indicada per a ella i per a la Circe, per això, ja que ens saps tant, porfaplis? :pray:

Oh, i perfecte que et facis un professor, així n'hi haurà dos! Transfiguració per a tu, doncs!

Marta_ginny: Vaja, doncs jo ja els veia junts, al Joe i la Maire! Per què no? Li pot agradar des de lluny, sense dir-li res, no?I que al Joe li faci curiositat precisament per això! XD I si has de fer a un dels dos home llop... fes la maire. El billy és massa despreocupadament feliç per encaixar-hi. A mñes, segur que s'oblidaria de prendre la poció per ser dòcil i a la primera lluna plena ja tindríem l'Eric desbudellat a l'habitació! XDD
Agatha Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 30, 2014 9:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Marta m'hagués fet ilusió eh! Però si no vols, tranquilla, no passa res, ja m'inventaré alguna cosa, no vull que li passi res a la Marie.
Doncs molaria que un fos home llop, m'agradaria algun així xD
Petonets!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

A mi algú amb experiència (ehem... Anatares ehem...) em podria ajudar a triar la meva vareta?? Es que la varetologia no és el meu fort XD porfii
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola, noies!

Uau, quants missatges, joder. [Bé, sé que durant la resta del dia jo colaboro per tal que això vagi ràpid, però tants missatges mentre sopo... xD]
Ja m'està bé que s'enamorin mútuament :ok Per això deia que deixava la fitxa oberta a modificacions. També podríem embolicar més la troca i fer que, a partir del fet d'enamorar-se del mateix noi, s'acabessin enamorant l'un de l'altre.
Quina bona idea ;D Per cert, et fa que el noi Sly sigui porter de quidditch? Ah, i com l'anomenem? Millor que no sigui cap cognom dels llibres, no?

Pel que fa a la relació dels Germans Earl amb l'Edwin —la resta ja em sembla bé com vaig posar—, he escrit el seguent:

Segons la Ethel: és una mica raret. S'ha adonat que a vegades no fa la feina com caldria i malgrat això treu molt bones notes i li molesta una mica, aquest tema. És una bona persona, educada i intel·ligent... Llàstima que no tingui la sang del tot pura.

Pel que fa a l'Eric... com comencem? Que no es coneixen de res, després s'adonen que van pel mateix noi i s'acaben lian? En aquest cas, segons l'Eric posaria una cosa com: company de residència de la Ethel que a aquesta li cau malament; no s'han parlat gairebé gens perquè a vegades no se'n recorda ni de qui és.

La varetologia tampoc és el meu fort. No en tinc ni idea. La senyoreta EhemAntaresEhem em podria donar un cop de mà? Els germans Earl i jo t'estarem eternament agraïts.
Per cert, em puc demanar el lloc de profe de Transfiguració?
Fes, fes! I recorda que és l'assignatura preferida de la Ethel! xD

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

hahahahaha... avui em sento tan freaky...

Imatge

Ho havia de compartir o rebentava...
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

I si has de fer a un dels dos home llop... fes la maire. El billy és massa despreocupadament feliç per encaixar-hi. A mñes, segur que s'oblidaria de prendre la poció per ser dòcil i a la primera lluna plena ja tindríem l'Eric desbudellat a l'habitació! XDD
Jodeer! No ho havia vist això. Pobra de la que em vulgui matar lEric! Que té molta vida i interwssos i amoots i... Ok. XD LEthel no toca el Billy i el Billy no mata lEric.

PSD—. Una anada dolla. Es que ho havia de posar després de veure-ho. Hahahaah. Ho sento.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 416
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

Geeeent, que esteu aquí contestant però no aporteu coses pel director! Va, vaig fent la seva fitxa. Que tothom trii alguna cosa, que de moment en tenim ben poc!
Tranquil·la, que ja hi vaig pensant! :ok
Que guai que vagi tan bé la vareta amb lloc que cupa, Antares! Jo he pensat que l'Agatha tindrà una vareta de cor de drac (perquè són les més indicades per fer màgia negra, oi? L'Agatha hauria de ser una bruixa malvada, però s'hi nega per ètica i perquè ho ha decidit, encara que hi estigui predestinada. M'agrada que tingui una vareta amb la qual podria fer mal, però tot i així tria no fer-ne (la meva vareta de pottermore també és de drac!). M'ajudes a buscar una fusta indicada per a ella i per a la Circe, per això, ja que ens saps tant, porfaplis?
A mi algú amb experiència (ehem... Anatares ehem...) em podria ajudar a triar la meva vareta?? Es que la varetologia no és el meu fort XD porfii
La varetologia tampoc és el meu fort. No en tinc ni idea. La senyoreta EhemAntaresEhem em podria donar un cop de mà? Els germans Earl i jo t'estarem eternament agraïts.
Sí! :boig2: Jo encantadíssima! Em miro les fitxes! :ballar: De debò que em fa molta il·lusió que em deixeu triar les varetes!

Oh, i perfecte que et facis un professor, així n'hi haurà dos! Transfiguració per a tu, doncs!
Iuuuupi!!! :mrgreen:
Ja m'està bé que s'enamorin mútuament :ok Per això deia que deixava la fitxa oberta a modificacions. També podríem embolicar més la troca i fer que, a partir del fet d'enamorar-se del mateix noi, s'acabessin enamorant l'un de l'altre.



Quina bona idea ;D Per cert, et fa que el noi Sly sigui porter de quidditch? Ah, i com l'anomenem? Millor que no sigui cap cognom dels llibres, no?
I ara! Ja m'està bé, que jugui a quidditch! I com a porter també està bé; ens en podem aprofitar :riure: per fer alguna escena de distracció xD Quin nom li vols posar? Sí, val més que no sia dels llibres, que no tingui cap parentiu ni ressonàncies. Quins proposes?

Antares

PD: Per cert, Agatha Black, no veig la imatge que has compartit...
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon