Les Tres Bessones a les Rondalles de Beedle el Bard

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Les Tres Bessones a les Rondalles de Beedle el Bard

Entrada Autor: Antares_Black »

Parlem de la nova minific mensual.

Qualsevol qüestió; aquí, aquí! :ballar:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Les Tres Bessones a les Rondalles de Beedle el Bard

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola a tots!

Com ja us vaig comentar, el dia 1 de setembre vaig penjar el primer capítol de la minific.
Ara bé, no vaig poder adjuntar la informació aclaridora que vaig dir que posaria perquè la tenia en un altre document i havia tingut problemes amb els arxius. El cas és que ja els he posat, per si us pica la c u r i o s i t a t. :ok

La idea és aportar nous indicis del funcionament del món màgic. Renoi, si tenen lleis i tot! A veure si us resulta tan apassionant com a mi :boig2:


Una altra cosa: Volia dir que els personatges que estudien amb les tres bessones a Hogwarts porten cognoms coneguts, però, com la major part de coses que hi ha són imprecises expressament (vull dir que no heu de pensar en cap any concret, ni en si les bessones coincideixen a Hogwarts amb personatges coneguts. La intenció és que es pugui aplicar a qualsevol moment de la història), no són el Flint (Marcus o Mike), ni la Parkinson (Pansy), ni en Rosier (Evan), etc. ni cap personatge concret que coneixem.
Senzillament que triat cognoms de famílies de bruixots. Els d'Slytherin, per exemple, porten noms de famílies pura-sangs, en general.

Si teniu cap aportació; aquí, aquí ↓↓↓↓↓↓↓↓↓ :mrgreen:

Fins aviat! :celles:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon