Quidditch, tot un món

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Quidditch, tot un món

Entrada Autor: JoanaPotter »

Bon dia a tots i a totes,
he decidit començar una nova fanfiction i aquí he decidit parlar-ne.
Per a la Laura, el quidditch és la seva raó de viure i de morir. Per al Daniel, al quidditch hi ha expresat tots els sentiments. Per a l'Alex, és un nou món que li obre les portes. Tres vides diferents, però totes unides per aquest esport.
Hi haurà diferents personatges (la Laura, el Daniel i l'Alex com a primaris —o bastant primaris— i molts altres de secundaris) i estarà situada a la tercera generació (més que tot per què et pots saltar el canon). Començaré a pujar el dia 1 de setembre.
M'agradaria saber la vostra opinió, si us plau.

Imatge

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Quidditch, tot un món

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Be, et volia contestar al primer tema que vares escriure, peró no vaig tenir temps... T'he de dir que aquí ja tens una seguidora fidel, el tema em pareix molt original i esperaré ansiosa l'1 de setembre per veure com es desarrolla la fic.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Quidditch, tot un món

Entrada Autor: JoanaPotter »

Gràcies per postejar, Hermione Mitchie, estaré encantada de tenir-te de lectora :D

He pujat el primer capitul! Espero que us agradi ;D

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Quidditch, tot un món

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola estimat/da visitant,
que has entrat aquí Merlí sabrà el motiu. Doncs bé, jo poso un nou post per tal de dir:

Al principi de setembre, vaig tenir unes quantes lectores que em penjaven comentaris i així...
on han anat a parar?
Si voleu que canviï alguna cosa del fanfiction m'ho podeu dir i ho procuraré fer.

Moltes gràcies,
JoanaPotter

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Quidditch, tot un món

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola de nou!
L'Alyluna, una gran amiga, ha fet un dibuix de la Laura arrant de les descripcions del capítol quatre, que aquí sota podeu trobar escrita:
El color de la seva pell, de la seva vestimenta i dels seus cabells era grisa platejada, com tots els fantasmes. Tenia els cabells molt llargs, d'un gris molt clar —per la qual cosa l'Alex va pensar que devia haver estat rossa— i recollits en una cua de caball que li començava ben amunt del cap. Tenia la cara amb forma de cor i això a l'Alex li va agradar, va trobar que la feia més bonica. La seva vestimenta era amb la qual s'havia mort: l'equipament de Quidditch. Duia una llarga capa que en altres temps havia sigut vermella amb l'interior groc i la tenia lleugerament lligada per davant. Damunt del cor, s'intuïa el gran Lleó que formava part de l'escut de Gryffindor. A dins, la samarreta se separava en tres franges, la primera i la tercera vermella i guixudes i la segona més prima i de color groc. Duia els guants que arribaven des de les mans fins als colzes i els protegien dels impactes i de no gastar-se les mans contra l'escombra. Els pantalons que duia, i que en un altre moment havien sigut blancs, li arribaven fins als genolls; on començaven les gruixudes i protectores botes, que els protegien el genoll i la part de baix de la cama per davant i per darrere.
Haig de soposar que tot això us ho heu saltat? Espero que no. Aquí sota teniu la foto:Imatge
Reitero que l'autoria és de Alyluna, a qui li agraeixo i dedico part del fanfic —el personatge de la Laura—, i què n'opineu. És així la Laura que imaginaveu? Què en penseu? A veure la vostra opinió :D
Petons,
JoanaPotter.

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Quidditch, tot un món

Entrada Autor: Potter_granger »

Que maco!
Felicito des d'aquí a l'Alyluna pel dibuix que ha fet, és realment sensacional.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon