El diari d'una Serp Vermella (Sun... i altres coses)

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

El diari d'una Serp Vermella (Sun... i altres coses)

Entrada Autor: JoanaPotter »

Bon dia a tots i totes,
he decidit obrir aquest post i aquí és on em podeu acabar de torturar amb les vostres Sun. No, a veure, no us ofengueu, eh? M'agrada saber qui penseu que és, però aquí podeu dir qui creieu que és amb uns fonaments ben arrelats tenint en compte les coses que s'han anat filtran d'ella al llarg dels capítols anteriors. Així, que podeu anar llegint i allargant amb els vostres raonaments.
Aquí, si el tema té exit, posaré els anuncis dels respectius capítuls o sobre algun personatge nou que ha aparegut o algun canvi que ha fet algun de vell. Au, a postejar!
I no us oblideu de seguir comentant el fanfic.

Adéu als seguidors i altres encuriosits :D


Edit:

Ha estat pujat el nou capítol de "El diari d'una Serp Vermella"! Ja sabeu com arribar-hi :D

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: El diari d'una Serp Vermella (Sun... i altres coses)

Entrada Autor: Potter_granger »

Crec que la Sun és la Demelza Robins. Ella és de Gryffindor, més petita, està a l'equip i crec que és la que va acompanyar a la Helen a renyar en Theodere.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: El diari d'una Serp Vermella (Sun... i altres coses)

Entrada Autor: marta_ginny »

Sep, estem amb la mateixa opinió. Jo també crec que podria ser la Demelza Robins, l'única altra noia que coneixem de Gryffindor i d'aquesta edat és la Rosana Vana, que ja sabem que el Quidditch no és lo seu xD Així que, de moment, voto per ella! ^^ (No sé per què, però sempre m'ha agradat el nom d'aquesta noia...)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Respon