Un destí horrible, un origen pitjor

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Un destí horrible, un origen pitjor

Entrada Autor: BelitBlack »

Com que ara tothom obre temes sobre fanfictions per demanar opinions, fer publicitat, demanar consells i propostes... doncs mira, jo també!

Per cualsevol cosa sobre el meu fanfic, em deixeu un comentari aquí, propostes, reptes, suggerències, crítiques, opinions... sobretot opinions, m'agradaria saber què penseu de la història, i de tot, sincerament, sense preocupar-vos per quedar bé ni fer la pilota. Total, no em coneixeu a mi, jo no us conec a vosaltres, i ningú us dirà res per criticar.

Primer, l'argument/resum/sinopsis o com un volgueu dir :)

Després de 15 anys totalment normals com els de cualsevol noia de la seva edat, l'Helena rep una carta. Una carta com la que suposo que tots vosaltres ja heu rebut algun dia: a la realitat, per una broma; o a la vostra imaginació, com una servidora.
Una carta que li descobreix que els llibres de Harry Potter, que tan li agraden, són tan o més reals que cualsevol llibre d'història (excepte amb algun detallet de dates que farem com si no hi fos :mrgreen: ). Arriba en un cinquè curs, on una tirana s'apodera de l'escola gràcies a un Ministre incapaç d'acceptar que ja-sabeu-qui ha tornat, però l'Umbridge passa a un segon pla quan el seu passat amaga certs secrets. Els interrogants no fan més que creixer, des de qui és la Rowling fins a el perquè de les seves estranyes habilitats.
Tot és mescla, passat, present i futur; respostes i preguntes; mentides i veritats; amistat i odi...


Doncs, res més, que els que no hagueu començar a llegir-lo us hi animo, que llegint la sinopsis es veu cutrilla, però està bastant bé (si si, heu comentat massa, m'ha pujat l'ego, ara l'heu cagada, heu despertat el monstre vanitós dins meu! És que sóc genial!! Hahhahah (si, se me n'ha anat l'olla, millor deixeu-me... ^^'')).

Per cert, intentaré pujar un capítol cada quinze dies, menys quan tingui exàmens, que ho faré tan ràpid com pugui (però puc tardar bastant, com en aquest que em toca penjar ara...).

P.D: Sé que el títol és curte, i bastant horrorós, però justament en això sóc molt dolenta, s'accepten (més aviat es demanen de genolls) propostes per nous títols :)

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Un destí horrible, un origen pitjor

Entrada Autor: JoanaPotter »

Ei, wapixima! Tothom a fer un tema per la seua ff!!
Wueno, tu ja saps! Em llegeixo la teva historia i m'agrada molt... [ sense fer la pilota...xD]
Em vas enviar fa temps tot l'argument complet... i vaig entendre ''L'origen pitjor'', però no el ''Destí horrible''. O sia que kuan pugis mu explikes + b... [ Tot i que ho vas fer de )""$ mare...]

Dew i no tardis a penjar un nou capi a HPCat!!
[ El meu va de cami... d'aqui tres anys el tindreu xD]



Dew, nois.!!

Joana

PSD Ke estik fent un treball amb les compis i jo aki a HPCat...
PSD2 M'han kastigat 1 mes sense ordinador, o sigui que no podre fer el capi fins que no se macabi el castig

Respon