FF de l'Aina

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

ei aina! :juggle: (q monu el de les boletes no?)

ei aina! stas feta una artista! e llegit el teu fanfic i sta mol be! tu segueix segueix! :wink:
hi alguns errors ortogràfics pero la idea es mol bona! :D una cosa q et volia preguntar... tu fas q els pares de lsnape son muggles o bruixots? sq jo ènsava q eren bruixots pero quan es despedeixen dell a l tren son pare li diu noseq de q els io renti la casa am magia i tal :?: wenu no se q sta mol b :D

jo tb vull intentar ferne un pero els meus lectors sauran desperar una pq ara per ara stic un poc liada 8)
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops:
Ostres no feia falta obrir un tema per la meva ff! (gràcies)
Veus no escric tan be: No són els pares de l'Snape els q es depedeixen, són els de la Lily. Per mi els de l'Snape són bruixots, però passen una mica d'ell, és un nen amb falta d'amor (algunes d'aquesta web els agradaria donarse'l no? XD)
Per aclarar una altra cosa que m'ha semblat que no queda clara, és l'Anne la que es troben el James i el Sirius la primera nit, no la Dianne!
(gracies de 9, però considero que les de l'Accra stan molt millor(altres que he llegit tmb stan mlt bé), i no és falsa modestia, es que soc fan XD) :heart:
Imatge

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

si les d laccra tmb stan mol b...yo nu+ me llegit la teva i la d laccra... alguna recomanacio??? :roll:

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

:oops: :oops: :oops: :oops:

Gràcies, Aina, però no estic gaire d'acord! La teva ff està genial!

Black_23 , hi ha moltes ff que estan molt be. Et recomano la de la Calis, encara que fa un any que va tancar la Lilly i el Snape en una classe de Pocions i encara estem esperant que els tregui... I el Yarrick ha promés un capítol abans de Nadal ! Les altres ff, excepte la de la Aina, no sé si les continuaran, ja que fa temps que no es penjen capitols nous... Així que no sé que recomenar-te...

:?
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

A la Lilly i l'Snape sels i deu haver kdat la porta barrada, xq tan d temps sense sortir...
:lol:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Sips, és apartir d'aket capítol one spodria començar la FF de la Sergent Kraft o com se digui de cognom :oops:
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

oks!! ara me la vaig a llegir!!
xo encara k la ff d "Sergent Krauss" pugui ser una continuació de la teva ff, xk no fas una continuació diferent tu??

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

jajajajajaja

Black_23, la ff de la Sergent Krauss (aquest es el nom, Calis... Això que la meva beta no connegui el nom m'escama una mica.... :cry: ) no es pas una continuació de la de la Calis. És un simple experiment seguint unes premisesmolt rígides! ;-) (ejem.. i una mica de rebeldia per part meva...) No es pas una ff d'acció ni romàntica. Així que no esperis res més que un experiment! :lol: :lol:
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

la de "Sergent Krauss" me l'havia començat a llegi, xo la Raigdefoc no parava de dirme k em llegis "Una nova profecia" i llavors la vaig començar... i com k diguem que tenia "una mica" de feina no vaig continuar l'altre... :roll: xo no patexis k ara kuan acabi els examens continuare la de "Sergent Krauss" i em llegire la d la Calis (wenu i si tinc temps en provare d'altres...)

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

Gràcies, Black_23. :oops: Espero que et vagin molt bé els examens! I no t'animaries a escriure'n una, tu? Ni que sigui curteta!

Wheeee!! La Calis continua la seva ff, finalment! (Sorry que me repeteixi! Però es que tenia moltes ganes que la continuesis!!) :oops:
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

yo????!!!! 8O ux no..... no ets la primera k mu diu... si tingués idees sobre les quals desenvolupar la ff putse, xo la imaginació s'ha perdut amb el pas dels anys... :roll: :lol:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Sips, és apartir d'aket capítol one spodria començar la FF de la Sergent Kraft o com se digui de cognom
Ningú em va entendre... si el sEvy i la lily haguéssin passat tant de temps tancats en aquella sala, es podria haver començat la FF de l'accra de la sergent krauss allà.... Cal k sigui més explícita encara¿?¿?¿?¿?
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

Calis, t'hem entés, dona. Clar que si vols explicar-ho amb més detalls en la teva ff, endavant... :lol: :lol:
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

yo tmb u havia entes.... putse tu no vas entendre la meva resposta... em referia k encara k la "Sergent Krauss" podria haver començat des d k l'Snape i la Lily stan tancats en l'habitacio, k pudies continuar la TEVA ff d'una manera diferent... wenu s =, dexemu estar...!! :roll:

Avatar de l’usuari
raigdefoc911
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: raigdefoc911 »

Wnu io ia se k vax una mika tar xo també vui felicitar l'Aina, l'Accra i la Calis x les seves FF xk son mooooooooooool bones.

wnu calis tu pots fer el tros k i a d kuan l Sevy i la Lily stan a la masmorra al principi d la FF d laccra (si vols omitin ls detalls... 8) 8) ) si s k vols fr akesta cuntinuació xk kom a dit la black_23 també pots fer una atre cuntinuació.

______________________________________

- NO POT HAVER-SE'N ANAT! - va cridar en Harry.

Bloquejat