COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Ostres, anava a xerrar pel xat com tot el matí i em trobo un fòrum estranyíssim. Pensava que era un error fins que he vingut aquí.
No sé les raons del tancament, però si com diuen por ahí és l'admin no tenia prou temps, s'han ofert un munt de moderadors, i si no es pot cedir l'administració, o deixar-lo obert i ja està, tot i que regni l'anarquia, no veig què tindria de dolent , i fa especialment mal que el xat desaparegui així com així..
Imatge

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: lunalovegood »

QUÈ HA PASSAT?!? collons! m'he espantat de debò quan m'ha sortit aquella web tan negra! hoooo, ara que havia après a penjar fotos al xat... :(
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Algú em sap dir perquè carai l'han hagut de tancar?! M'hi anava a posar i em sortia una pàgina estranyissima, d'un altre forum... penso que podrien haver avisat abans, no?

Jo també em pensava que era un error, i per això he vingut fins aqui, pensava que em trobaria alguna cosa, però que l'han tancat definitivament, ara, ja , sense em prou feines avisar...
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: lunalovegood »

Clara_Weasley ha escrit: I, bueno, per lo menys ens podríeu haber deixat el chat, que molaba :|
aquí a la web també hi ha un xat... el podríem provar!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Luna Weasley »

Ostres, i jo pensant que era un error...
UU

Vinc aqui per mirar si a algú li ha passat i em trobo que l'han tancat.
Val, passem al pas següent:

QUI S'OFEREIX A FER UN ALTRE FORUM?
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Hmmm sabeu la feina que porta fer-ne un? Ho sé perquè n'he creat un parell i ni tan sols eren de rol. Tampoc tenim l'altre per copiar les normes, així que a part de la feina de crear-lo físicament s'hauria de crear tot el sistema, tot i que pel tipus de rol que es feia últimament tampoc calen gaires normes :riure:
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

A mi m'agradaria formar part d'algun altre forum així de rol que anés del mateix, i si cal, ajudaria amb el que fos, però tenim el problema de que no només s'han perdut les normes, si no que s'han perdut les fitxes, els temes,.. tot!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Lily_Bell
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 7:12 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Lily_Bell »

Jo opino que si tornessin a obrir el forum per poder copiar-ho tot ens aniría molt millor, es clar que segur que no em fan cas. però bé...
si no jo crec que ens hem podem sortir si tots hi treballem, no creieu? Sé que es una feinada i tot això, però pot ser el resultat val la pena.
M'uniré a vosaltres quan pixin les gallines -va cridar el Neville-. Exèrcit del Dumbledore! -va cridar, i la multitud li va respondre amb una cridòria que els sortilegis silenciadors d'en Voldemort van semblar incapaços d'aturar.

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Doncs si... si cadascú fes alguna cosa, podriem tornar-ho a deixar mig com estava, tot i que dubto que sigui igual igual. més aviat ho veig impossible. Però si ens hi posem, podem fer-ho.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Això de reobrir el fòrum per les normes... Em sembla que quan es tanca així un fòrum ja tot es perd. Com no li quedin els words on ho va escriure primer...
Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Clara_Weasley »

Però, dic jo, que podria haver avisat. Perquè hem entrat tots avui i, ala, ha desaparegut, només ens ha quedat un missatget que no arriba a les dos línies. No sé, ha sigut com una mica :o

Sento que soni malament, però jo crec que ha sigut així xdd

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Clara_Weasley ha escrit:Però, dic jo, que podria haver avisat. Perquè hem entrat tots avui i, ala, ha desaparegut, només ens ha quedat un missatget que no arriba a les dos línies. No sé, ha sigut com una mica :o

Sento que soni malament, però jo crec que ha sigut així xdd
Tota la raó, tot i que va avisar fa temps representava que aquell avís quedava "anul·lat" amb la recerca de moderadors... Trobo que avisar uns dies abans hauria estat molt millor.
Imatge

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: rodlel14 »

HA! I llavors es queixa perquè JO sóc borde!
Això és motiu de cessa! A Lluís XVI el van decapitar per molt menys! Humm...!

Bah, a prendre pel sac.
Si obriu un altre fòrum, aviseu-me. I si veieu la Gee per aquí, li dieu que em busqui. Hummm...!

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Tooru »

QUE HAN TANCAT EL FORUM!?? NOO!! Se suposa que si buscaven moderadors, era per a no tancar-lo, no?? Jo me havia viciat.!

Samanta Williams vol venjança!!
Podriem haver avisat ahir de que anaven a tancar-lo. Jo quant entrat me vist una pagina negra horrible, em pensava que l'havia escrit mal, però ara veig que no.

Però anem a fer un de nou? Però si el fem sera tot igual? Es a dir, conservarem el nom, la residencia, si erem animàgics, cavallers de la mort, etc. Jo estava a punt d'arribar als 400 missatges!!!
Menys mal que jo vaig guardar la meua fitxa del personatge, per si acas.


PD: (Lilian ara no podrem averiguar que feien el Holls i Hknub xD)
PD: El xat d'aquesta web jo l'he probat i no va molt be, encara que pot ser es el meu ordenador.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Tooru ha escrit: Es a dir, conservarem el nom, la residencia, si erem animàgics, cavallers de la mort, etc. Jo estava a punt d'arribar als 400 missatges!!!
Com que tot això d'animàgic, etc. es demanava i prou, sense passar proves ni res, si el fòrum es fa igual només caldrà això, demanar-ho. i em sembla que no hi havia cap privilegi especial per tenir més missatges, de moment.
Però sí que fa il·lusió tenir-ne molts xD
Imatge

Bloquejat