Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Re: Comença la FF comunitària "Anne Danièle i la fada blanca"

Entrada Autor: ivi_potter »

Holaaa!
feia molt que no passava per aquí però es que he començat el batxillerat i encara m'és molt nou tot...
Agatha, simplement escris genial! M'ha agradat moltíssim la història :) De moment jo no puc escriure no sé si per això fareu que el meu personatge no surti o quee espero que noo :S Intentaré que quan hem digueu pugui però també m'han d'operar i és una mica estressant tot xd!
Molts petons i seguiu/seguim aviat :)

Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

Hoolaa!!
Ja m'he llegit el segon capitool! i m0ha agradat moolt! :)
Això pinta molt bé, acabara sent una gran fanfic!!

per cert, que jo no sé quan podre escriure perquè, com la ivi_potter, també començo primer de batx i estic una mica estressada... la meva fic tmb esta una mica abandonada, aixi que ja us avisare quan tingui temps!
de moment m'encantaa!!

adeeuuu!! :)
Laura*Malfoy
Herois de Barri

marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 413
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Entrada Autor: marta_ginny »

M'he llegit els dos capítols i m'han encantat!
però sembla que ara sí que em quedo margi si la ginny lovegood se'n va de millor amiga amb l'Annie... enfi, en realitat sempre m'han dit que tinc vocació de marginada. És el destí... XD
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Hermione-Ginny
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: ds. feb. 07, 2009 8:27 pm
Nom: Anna Júlia
Rang: Semi-Shek Idhuniana
Ubicació: Kelesban, Idhun

Entrada Autor: Hermione-Ginny »

Ei! Fantàstic, Agatha i Ullal!!!! A veure quan la Luna Lovegood penja el tros del barret que tria, eh? Que ja tinc ganes!

A veure, jo faria un compte comunitari per penjar totes les FF comunitàries que fem, podriem posar de nom d'usuari Comunitari i de contrasenya comunitari (O comunitaris). Si esteu d'acord el faig OK? Va, Luna penja el tros ja, que vull veure com se les apanya la Ginny Loovegod per el tercer... Què us sembla que comenci el quart, i el fem posant un trosset de capi cadascú, ¿o serà un "lio"? Perquè jo no em veig capaç de fer 2000 paraules sola! :sua

Weno petons i seguim, que per fi l'hem començat i està quedant moooolt i mooolt bé!!! :ok

Hermione

PD: Ei, Laura*Malfoy, quina casualitat, jo he fet 33 entrades i tu també!
PPD: Ahir vaig començar cinquè, no sé si us semblo molt petita, però es que m'encanta escriure històries i llegir!!!!
Les meves ciutats: http://quidditch.myminicity.es i http://myrtles-city.myminicity.es
La meva FanFiction: Anne Danièle i la fada blanca (FF comunitaria)

IDHUNITA POWEEEEERR!!!!!

ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Entrada Autor: ullal »

ja se que no te massa importancia i que a la majoria us la p*l* pero per si algu té curiositat:

el projecte Freire, bé per el nom d'un pedagog brasiler PAOLO FREIRE que a partir de l'any 1947 és va centran en la alfabetització d'adults. Té un llibre molt maco que es diu Pedagogia del Oprimido, on explica l'efecte rebot de l'opressio als pobres i analfabets. bé a dir que sense educació no és pot progressar per que sempre estas en un pla inferior i per tan l'estat i les classes dirigents et putegen per que tu no et pots defençar.
i no m'enrollo més només fer-li una mica d'homenatge en el 12è aniversari de la seva mort.

koenderink és només el nom d'un altre pedagog que ha investigat l'evolucio de l'art en l'etapa de l'educacio infantil. vamos que el nom quedava molt xulo pero que aquest no tinc ni idea de qui és. només surt referenciat a la bibliografia d'un altre llibre de pedagodia que tinc.(el arte en la infancia de jhon matthews)

més que res perque veieu que els noms també tenen la seva gracia.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ep! Feia dies que volia passar per aquí però no trobava el moment... en principi per nosaltres els administradors millor que no creeu comptes comunitaris que després sempre hi acaba havent problemes. El que es fa sempre que es volen fer fanfics d'aquest tipus és el que heu començat a fer, fer-la a través del fòrum on cadascú publica el seu tros amb el seu usuari (així també facilita saber qui ha escrit cada tros per si es volen comentar detalls, etc.).

El que es fa normalment i crec que estaria bé que fessiu aquí també és en el tema on es publica la història (o sigui en aquest que estem ara) només publicar-hi la història estrictament. Qualsevol comentari, explicació, pregunta, o el que sigui es fa en un altre tema (el que vau començar per decidir personatges i tal per exemple) perquè així queda tota la història seguida i qui l'enganxi tard no cal que vagi buscant quins missatges del tema són història i quins són comentaris.

Total, que si us plau no creeu un usuari comunitari, i si us interessa la idea aquesta d'un tema només amb la història estrictament m'ho dieu i ja mouré tots els missatges/comentaris que hi ha ara cap a l'altre tema per deixar només els que són part de la història!

ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Entrada Autor: ginny loovegod »

Wenu gent, només volia dir que com que la meva mare està molt contenta perquè he començat el curs molt bé i tal, m'ha deixat estar ara una estona a l'ordinador, de manera que començo avui el capi! Tot i així no us l'espereu fins d'aquí a uns dies.

Ah, i Padfoot, per mi fes-ho, si les altres estan d'acord. Trobo que és bona idea. També podria estar bé, per això, posar una còpia dels capis a l'altre tema perquè la gent hi anés comentant. Què us sembla?

Ais, per cert, que ja m'oblidava; el capi està genial, m'encanta! tot i així jo l'únic que canviaria és el títol, perquè només es parla un moment de Koendrick (s'escriu així?) i potser que el posem més endavant.

Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 631
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Entrada Autor: Agatha Black »

- Hola!

Eh, ullal... stres em fa vergonya i tot, però és que en el primer capítol he posat que tot i que s'acceptava a la comunitat màgica gent amb més de 100, aquest any no pot anar a Hogwarts ningú amb menys d'un 105 i tu has posat un 101... em sap greu per la broma dels dàlmates, que mola, però... creus que s'hi pot fer alguna cosa...? :oops:

Pel que fa a la resta COM MOLAAAAA! M'agrada molt. Els dos rofes són molt guais. El Blaxhall em recorda una mic aa l'Snape però en plan bonapersona, tot i que sigui borde. El 117 se'l queda la Kathleen Klain, que encara no li havia adjudicat número.

M'agrada molt la idea aquesta de l'escola muggle. Eh, mola que tots anem aprotant els nostres detallets! Els profes són tots superdotats?

I crec que tot i que els estils d'escriptura són diferents, però es complementten bé; dónen la sensació d'una certa continuitat. En fi, em trec el barret, noia, m'ha encantat.

la *luna* potser que ho passi directament a la ginny loovegod, ja que suposo que a ella li tocarà fer el banquet de benvinguda, i la tria de l'Ashley anirà millor allà.

Vale, doncs ja està. Em sembla força bé això que ha dit la Padfoot. Què us sembla a valtros?
Imatge

ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Entrada Autor: ullal »

Per mi millor si pasem els comentaris a l'altre i aixi queda aquesta neta només pel text, es veura més clar.

ara edito, no me n'havia adonat i aixo que me llegit el teu capitol com 10 cops per no contradir-te.

si quan vaig pensar amb el professor Blaxhall, de fet vaig fer un Snape una mica més al meu gust, en plan com seria si no li tingués tirria a en harry. estic contenta de com ha quedat.
havia pensat també que els profes havien de ser superdotats per força ja que sino quina autoritat moral tenien sobre els alumes? i aixi justifiquem el fet de que no hi siguin tots ja que els que no eren superdotats els han expulsat. de manera que la conselleria cada vegada tindrà més mà dins de Hogwarts. i amb els unics que podran confiar els alumnes seran amb en Blaxhall i la Diana.

pero bueno aixo només ho tenia esbossat i ja no entrava en el capitol ja que sino és feia massa feixuc.

pd. per comentar ens passem a l'altre que sino la padfood ens matarà...

edito: ja esta agatha, com a solucio d'urgencia crec que ha quedat força aconseguit. pero es que ara no se m'acudia res millor a MI. vaja que en Kirk m'ha deixat parlar en boca seva.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

Holaaaaaaaaa :)
M'ha agradat moltíssim! Per mi la Padfoot pot moure els coments i això i que aquí quedi la història, com ho veieu? Trobo que tots els personatges estan molt ben aconseguits i que la història és molt original! Ja tinc ganes de llegir el tros de la tria.
Petons :)

Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Tooru »

Hola!!

Val doncs com havieu dit que comentem aci, doncs alla va. xD

Esta genial la teua part. Tambe m'agradat la teua explicacio del projecte Freire i koenderink, d'on eixia el nom.

Podriem anar fent una llista per a dir qui escriu? Aixi es enredem menys. Be, es sols una idea.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Padfoot
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs ja està, ja ho teniu arreglat.

Si us hi fixeu he deixat el primer missatge amb la llista de personatges i els dos missatges on havieu escrit història (editant-ne les parts que eren comentaris) i la resta de missatges els he mogut fins aquí.

Ja podeu continuar :wink:

Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 631
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Entrada Autor: Agatha Black »

A veure gent!

Acabo de repassar tots els missatges i, en principi, som 10 persones les que escribim la FF. La lunalovegood va dir que s'hi volia apintar però no va crear cap personatge i al final no s'hi va passar més. De manera que us faig una llista de tots els que estem en el meollo:

- Hermione_ginny
-ivi_potter
-Porcupintí-na
-Agatha Black
-ullal
-ginny_loovegod
-Tooru
-Laura*Malfoy
-marta_ginny
-*Luna Lovegood*

Vale, i ara hauríem de fer una llista de l'ordre en què escribim els capítols.

1- Agatha Black
2- ullal
3- ginny_loovegod (amb un petita part de la *Luna Lovegood*)

Vale, gent, aneu agafant tanda per fer el capítol. El primer que comenti farà el quart, el següent el cinquè, l'altre es sisè... i quan estigui la llista feta, es queda feta i seguirem sempre el mateix ordre per no liar-no, ok?

Vale, em sento com una profe de primària, però és que d'alguna manera ens hem de posar d'acord.

Som-hi, va.
Imatge

*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Agatha Black ha escrit:A veure gent!

Acabo de repassar tots els missatges i, en principi, som 10 persones les que escribim la FF. La lunalovegood va dir que s'hi volia apintar però no va crear cap personatge i al final no s'hi va passar més. De manera que us faig una llista de tots els que estem en el meollo:

- Hermione_ginny
-ivi_potter
-Porcupintí-na
-Agatha Black
-ullal
-ginny_loovegod
-Tooru
-Laura*Malfoy
-marta_ginny
-*Luna Lovegood*

Vale, i ara hauríem de fer una llista de l'ordre en què escribim els capítols.

1- Agatha Black
2- ullal
3- ginny_loovegod (amb un petita part de la *Luna Lovegood*)

Vale, gent, aneu agafant tanda per fer el capítol. El primer que comenti farà el quart, el següent el cinquè, l'altre es sisè... i quan estigui la llista feta, es queda feta i seguirem sempre el mateix ordre per no liar-no, ok?

Vale, em sento com una profe de primària, però és que d'alguna manera ens hem de posar d'acord.

Som-hi, va.
dues coses:
1-la petita part jo li he enviat a l'ullal, en teoria la fa ella, no?
2-faig el capítol quart?
primer hauria de llegir el 3r, per seguir el fil de l'història...
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 16, 2009 4:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Entrada Autor: ginny loovegod »

En realitat el poso jo, el teu tros. Amb l'ullal hem quedat en que el posava jo al meu capi.
Ah, i per mi pots fer el quart.

*laurie*

Respon