Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ginny loovegod »

Uah, gent, no m'ho puc creure! un matí sense enumerar les coses bones de la casa! [vamos, que de moment no ha vingut gent per veure si compra la casa la casa(o zafarrancho de combate, com li diem xD)]

el cas és que aquest matí no ha vingut ningú (miraculosament xD), de manera que he aprofitat per posar els perfils al dia. Tot i així, no crec que això passi molt sovint, de manera que actualitzaré quan pugui, ok?

ah, per cert, no he posat lo del dictador ni res de la fada blanca pk encara necessitem l'aprovació de tots, ok?

Jo personalment crec que podria ser així:

hi ha un dictador màgic que qamenaça amb pendre el control del món. I només pot fer-ho amb una mena d'arma, i aquesta és la fada blanca. Tot i així, encara ha de trobar-la, ja que fa segles que no se la veu per enlloc. I tot va passar (encara que ningú ho sàpiga) perquè la Luna (o algun avantpassat seu) va trobar la fada blanca i, tot pensant que era un raspell escuratrells (o alguna cosa rara d'aquestes, si no us agrada el nom en pensem un altre, jo he posat el primer que se m'ha passat pel cap) la va amagar en algun lloc, pensant que era una espècie en perill d'extinció que havia de protegir. El cas és que ningú sap on és, i com que la fada és molt vulnerable, l'hem de trobar per protegir-la.

No sé, podria ser algo així. ja em direu què tal!

*laurie*

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Tooru »

A mi em pareix be, pero com tu has dit hem de posar-nos tots d'acord. Ginny Loovegod, podries cambiar una cosa, per favor? La Harley Travel ha repetit segon i ja no es amiga de L'Iris. A voltes es posa celosa perque te altres amigues i per aixo a voltes intenta ficar-se amb ella, tot i que L'Iris no li fa cas. Gracies.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

ara m'he adonat de que la meva pijeta -l'ashley per si no s'entén- no té ambicions T_T xDD
AMBICIONS: Vol trobar la seva mitja taronja, a partir d'aquí té moltes ambicions de triunfar en la vida...
weno quan comencem? perquè l'hermione-ginny ha dit que comenci qui vulgui, però hauria de començar ella ja que és la prota, no? o la historia comença amb l'ashley? xDD quedaria raro no? xDDD
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ullal »

jo proposo que la historia l'enviem per mp o email ja que si fem un forum nou o bé continuem la historia en aquest, cuan la penjem ja se l'haura llegit tothom.

encara que no se si sera molt d'enrenou. que us sembla?
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ivi_potter »

Eeei!
A mi em sembla bastant bé tot el que heu dit, m'agarda que la fada sigui l'arma, lo del dictador no m'acaba de convencer però com que no se m'acut res em callo... xD!
Ah, si, a mi m'agardaria molt tenir alguna millor amiga a tercer, algú altre, qui vulgui! (si és la que es diu Charlotte i la seva amiga, una altre... més igual :D)
Petons!

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Agatha Black »

Eh, m'encanta aquesta història que s'ha muntat l'ullal amb lo del dictador malo, malo, malo de Ravenclaw. M'ha encantat lo de "Al meu costat Hitler era bo" i està molt bé també el que ha dit la ginny loovegod de la fada, estaria guai que l'hagués que l'hagués dut al bosc la Luna xk l'hagués confós amb alguna altra cosa.

Vale. Llavors si us sembla ens podem (més o menys) a tercer, amb la gent que vulgui ser més gran o més petita per on vulguin, però la línia principal a tercer, vale? Així no ens marejarem més, ja.

Jo també crec que el primer capítol l'hauria de fer la protagonista, després ens ho podem anar passant.

Apa, a veure com va!
Imatge

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ullal »

bueno pues ara només queda esperar que la prota es deixi caure per aqui....

pero si no comença JA, no responc de la meva creativitat ...:mrgreen:

es que ja tinc moltes coses al cap que volen començar a sortir.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ivi_potter »

okk! Pero l'ordre i eso? A concretar? Ah una cosa, la prota s'ha posat a primer no?? Llavors que es canvïn tots els de primer? Jo faria això! :)
Petoons!

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ullal »

una coseta de res,

si finalment s'accepta la proposta del dictador, no hi hauria d'haver uns "caballers de la mort"?

potser hauriem de definir algun personatge adult maligna no?
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

si finalment s'accepta la proposta del dictador, no hi hauria d'haver uns "caballers de la mort"?
----
és el que jo pensava anit...

potser hauriem de definir algun personatge adult maligna no?
----
jo, jo, jo!!! o faig massa personatges...?
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Tooru »

Podriem ficar algun d'eixos caballers en l'escola estaria be, *Luna Lovegood* per mi pots fer tots els personatges que vuigues.
Pero quant començarem? Dugam casi un tres mesos ficant-nos d'acord, podriem fer-ne com un resum de la historia o algo, per a començar mes rapid.

(Espere que no sone molt cruel)
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Doncs faig el personatge malvat :twisted:

NOM: Erzebeth Robin
PERSONATGE QUE INTERPRETA: Cavallera de la mort
FÍSIC: Té 20 anys. Té els ulls allargats brillants de color marró, els cabells són molt llargs, negres i normalment recollits en dues trenes, el nas llarg però bonic, és esvelta i té els llavis molt vermells. Té un aspecte exòtic.
CARÀCTER: És astuta, freda però sap actuar per no semblar-ho, solitària...
GUSTOS I AFICIONS: No se sap...
AMBICIONS: Servir eternament el dictador.
HABILITATS: Sap enganyar la gent, és molt inteligent, s'aprofita del seu atractiu pels seus interessos com reclutar més cavallers de la mort.
MASCOTA: No en té.
TIPUS DE SANG: Filla de muggles
MÉS: Sent veneració pel dictador.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Agatha Black »

Ei, una coseta. Jo crec que de dolents n'hi haura d'haver força, llavors, en compte de crear-los perfils, qè us sembla si els inventemm sobre la marxa mentre anem escribint? Ho dic perquè així serà més fàcil, k siguin en plan... soldados de a pie, en plan Orcos que només obeeixen ordres del malo malo. Aquest sí que hauria de tenir personatge propi però els altres jo crec que no cal... xk en caldran molts... No sé, eh, com vulgueu, però com ho veieu?
Imatge

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Jo ho veig com l'Agatha Black, el que passa que sí que hi pot haber dos noms. El dolent i el subdolent, que és el que li segueix les ordres, no? Aquest podria ser un profe...

Ja direu algo


Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

A mi tmabé em sembla bé el que ha dit l'Agatha Black, si ens hem d'estar a fer tots els perfils no acabarem mai.
Lo del profe infiltrat també m'agrada! i un parell de noms més per... no sé, el favoritos o algu XD
La que ha fet *Luna Lovegood* pot ser la filla del dictador, la nineta dels seus ulls... nose, era per proposar algu :mrgreen:
Pos res, a veure com la muntem el final...

Respon