"Amor sense fre" i "els segells"

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

"Amor sense fre" i "els segells"

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Hola! Obro aquest tema per a que comenteu els meus 2 f.f: Amor sense fre i Els segells.

Doneu-me les vostres opinions, sugerencies, idees, critiques, el que sigui per tal de poder millorar les fics.

P.D: ja sé que la d'Amor sense fre està acabada però pensaba fer un especial. Ja em direu que us sembla i que hi pot passar

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

jo com sempre donant la meva opinio desinteresada.... però que dic si m'encanta opinar!!! :P :P
weno a mi m'agraden força els dos F.F tot i que el de amors sense fre ja estigui acabat! però com que sempre no és pot ser bona persona ara sere una mica dolenta.... jajaja.. sara preparat!!
El de amors sense fre, està bé, però el vas fer masa depresa i no tenia argument fixe, en canvi l'altre si que en té! el f.f dels segells m'agrada, la historia està molt bé i l'argument és interesant, però... nose que dir-te, ja saps que a mi m'agraden les histories més romantiques i al de segells li falta romanticisme... :roll: però tot i això la historia m'agrada molt!

apero haverte servit d'ajuda! apa siauu! :wink:

Bloquejat