L'àngel de la Mort

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
hermy potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dt. ago. 01, 2006 3:48 pm
Ubicació: Manlleu

Entrada Autor: hermy potter »

:) Magrada molt la ff que estas escrivin en malfoy ves a saber que li fara pobre ginny no te passis e pobeta xDxD ves a saber kom akavara ,akabara b no??????????

dew wapa :)

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

mmms...quan sortira el proxim capi???? esk tinc moltissimes ganes de llegir-lo!!^^ plis no ens facis esperar gaire! :wink: esque estic molt intrigadeixon^^

Apa, adeu !**
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Wuooo, dons ara que ho dius,la veritat és que encara no l'he ni començat però bé, en fi... intentarè esscriure però és que cada vegada els meus horaris són més estrets i no trobo mai el bon moment per deixar anar la meva inspiració però ja veurem... Bé, tot i axií m'alegro de que m'ho digue perquè això vol dir que la meva imaginació té un resultat :mrgreen: No tinc res més a dir la veritat... és que aquests dies estic molt espessa i no m'entero ni de la meitat que em diuen quan em parlen (deu ser que estic molt cansada i empanada perquè m'adormo a tot arreu, fins i tot a classe! :P ) Però no ens desviem de tema, lo del 11è capítol... dons ja arribarà quan li toqui jeje.
Bé, apa dw i gràcies pels vostres ànims!!!
muaks
Laiaaaa

Bloquejat