El Final

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja t'ho he dit tot en el tros de la ff, m'he emocionat i tot. Intuir ja t'he dit alguna cosa sobre la "conversa" desconeguda per nosaltres.

Vols una queixa? No m'agrada que en R.A.B. sigui en Regulus, però en fi. Potser falta una mica de la relació del trio, tot i que la meva memory em falla .

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Finalpotter ha escrit:Vols una queixa? No m'agrada que en R.A.B. sigui en Regulus, però en fi. Potser falta una mica de la relació del trio, tot i que la meva memory em falla .
A què et refereixes quan dius que falta relació del trio? quin trio per començar? hermione-ron-harry (el ja conegut), o el de l'snape-lucius-draco?

Sobre en R.A.B., a veure, no estic tan familiaritzada amb HP com per inventar-me un personatge nou, i, crec, sincerament, que la Rowling també el farà servir. Més que res per això ho vaig fer.
A mi no em fa res si no t'agrada, a mi m'agrada.

Sobre lo d'en Sirius... bé, ja miraré d'arreglar-ho. La veritat és que no en tenia ni punyetera idea de quan ho havia sabut...
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Parlo del ja conegut, això si, és la teva fic i continua-la tal com pensaves, que ja està molt bé. Trobo interessant el nou trio que has dit (snape-lucius-draco) i no amb en VOldmeort en lloc d'en Lucis, això vol dir que ja el tens pensat?

Pel que fa en R.A.B., no passa res, cadascu que pensi el que vulgui, tot i que segurament, tens raó i per la Rowling també serà ell, però en fi. Lo del Sirius no cal que ho retoquis que, crec, és un error de la Rowling.

Saps que la teva fic m'agrada, i la seguiré llegint i comentant.

PD: Si t'ha molestat algo d'aquest missatge o de l'anterior, sorry, la fic està molt bé i m'agrada la manera com l'escrius.

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Finalpotter ha escrit:Parlo del ja conegut, això si, és la teva fic i continua-la tal com pensaves, que ja està molt bé. Trobo interessant el nou trio que has dit (snape-lucius-draco) i no amb en VOldmeort en lloc d'en Lucis, això vol dir que ja el tens pensat?

Pel que fa en R.A.B., no passa res, cadascu que pensi el que vulgui, tot i que segurament, tens raó i per la Rowling també serà ell, però en fi. Lo del Sirius no cal que ho retoquis que, crec, és un error de la Rowling.

Saps que la teva fic m'agrada, i la seguiré llegint i comentant.

PD: Si t'ha molestat algo d'aquest missatge o de l'anterior, sorry, la fic està molt bé i m'agrada la manera com l'escrius.
El trio ja conegut (Harry-Ron-Hermione) no surt gaire, de moment (apa, spoiler). En Harry té feina i els altres dos han de continuar a Hogwarts, però això no vol dir que no es vegin i que no parlin més endavant. Tots tenen un paper clau, són el trio protagonista.

Sobre l'altre tercet... Són els meus personatges preferits, i la Rowling els té mig oblidats, mai no et diu què pensen o què senten (tret d'algunes comptades excepcions). Com que jo volia reivindicar una mica aquests personatges, per això tenen un paper destacat a la meva ff. De pensat... n'ha estat des del primer moment, tenen moltes més coses a oferir!

Sobre en RAB, doncs potser ho deixaré, total, no importa gaire quan ho descobrís... almenys per la meva història!

I tranquil, no m'ha molestat (si ha semblat borde o algo el comentari, no era la meva intenció). Gràcies pels comentaris i per la paciència de llegir-la! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Hola de nou!
Hi ha un altre trosset del capítol anomenat Trobades, la part tres, concretament. Sento haver tardat tant, però és que no havia pogut escriure res de res fins fa poc!
Si voleu comentar alguna coseta aquí del capítol o de la ff, crítiques, o qualsevol altre cosa, ja ho sabeu, aquí us espero!
Vinga, espero que us agradi i comenteu-lo, sisplau, que així m'alegra el dia!
Gràcies a tots els lectors! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Bloquejat