Ok va noies!!! He parlat avui amb la marta_ginny i m'ha dit que no ha parlat amb la ginny loovegod pk no havia vingut a no se quina quedada o algo així. Weno ja parlem
Semblarà una broma de mal gust, però jo tampoc estic passant per una gaire bona temporada, i potser tardo una mica a fer el capi (bàsicament, el tenia pràcticament acabat i s'em va esborrar)
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron. -Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
iaia, Tooru, és que aquí ni es contesta ni res! Encara que sigui una activitat de fora de totes les nostres obligacions, també es converteix en part en una obligació, ja que s'ha quedat en algo! O no? Què hem de fer?
Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron. -Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
On és? Suposo que si no hi va la Marta no, potser l'any que ve, és que sóc fataaaaaal i l'únic que faig allà és molestarrr xddddddd bueeno petons!
Em sembla bé lo de la fic, però el 22 de juny vull capítol nou JAAAA!! XDD
Ostres, jo tambe voto per fer la fic a l'estiu... tindrem més temps! Però si us plau, fixem una data per penjar el capitol! es que sino tornara a passaar el mateix... i si algu no pot escriure que ho digui plis! Ja ens apanyarem els que volguem seguir amb axo... Val, pos res, ja es veura com acaba tot axo!! XD
Bueno, en fi, que ja ha arribat l'estiu i ningú ha fet res!!!! (clar que jo també m'incloeixo en aquest grup xD)
però ara que ja han arribat les vacances ens hi hauríem de posar. Jo aquest estiu tindria temps per acabar el capítol que està encara penjat si no l'ha pogut acabar la *luna lovegood*. Ja em direu!!
En fi, que a veure si això s'anima una mica
"-Ron- va dir l'Hermione amb veu seriosa mentre sucava el plomí al tinter-, ets la persona més insensible que mai he tingut la desgràcia de conèixer"
home, però ja estem a 1 de juliol, millor que ho comencem ja perque sino no l'acabarem maaai! Va, jo estic d'acord amb la Porcupintí-na, és més o menys una obligació (no m'agrada dir-ho així però és veritat), ens hem compromès a fer-la i no la podem deixar tirada!
Ja sé que ho hem d'acabar, però és que qui té ara el capi és la *luna lovegood*. Jo ja li he enviat un MP dient que ara ja tinc temps per fer-lo si encara no l'ha acabat, però ésque fa segles que no es connecta i no sé si ho farà. Si voleu puc tornar a començar jo el tercer capítol, però potser ja l'ha acabat o volia fer-lo ella, no seria just fer-ho sense tenir en compte la seva opinió.
"-Ron- va dir l'Hermione amb veu seriosa mentre sucava el plomí al tinter-, ets la persona més insensible que mai he tingut la desgràcia de conèixer"