Qui és la Padrina del Harry?

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

ki es la padrina del Harry?

Sra. Weasley
12
7%
Nymphadora Tonks
25
14%
Tieta Petúnia
30
17%
Minerva McGonagall
15
8%
Cap
59
33%
Altres
38
21%
 
Vots totals: 179

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

jo crec k no en te, hi ha gen k nu+ té un padrí o padrina. al meu cusi nu+ li van pusa un padrí... :roll: .
i si en tingues de padrina nuse ki seria... la McGonagall segu k no :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Crec que la J.K Rowling va anunciar que el Harry no te Padrina... no en té. A la boda dels Potter només va anar-hi el Sirius, pertant no hi avia ningú que pogés ser la seva Padrina :wink:
Imatge

SwÂn
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 10:31 pm

Entrada Autor: SwÂn »

No crec que en tingui; a hores d'ara ja staria en un dels llibres... es improbable.. a mes ja va surtir en Sirius com a padri seu després d'uns anys sense tenirne noticies (pk stava a azkaban cla) seria molt repetitiu ke la seva padrina també sortis de la nada xDD :imslow:
SwÂn.... muaksssssss

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Jo, encara k hagi votat la Petúnia (li van deixar el nen a carrec i tota la història akella k explica al cinque llibre), tmb crec k no és necessasri k en tingui cap altre, encara k ara li convindria XD
Tmb crec k si hagues sigut important ja ho haguessin dit, no cec k s'espei fins l'ultim llibre
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Confirmat (tot i que no me'n recordo de la pàgina on ho he trobat, ja la buscaré) per la Rowling: EN HArry no té madrina perque la boda va ser molt ràpida i secreta i només hi havia 4 gats.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo no crec que tingui pas padrina el Harry, però per com es comporta amb ell, i com el protegeix i tota la pesca trio votar a la Sra. Weasley !!!!!(Molleta - de - pa) hahahaha!!!!

Massa!!! :cd:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Finalpotter ha escrit:Confirmat (tot i que no me'n recordo de la pàgina on ho he trobat, ja la buscaré) per la Rowling: EN HArry no té madrina perque la boda va ser molt ràpida i secreta i només hi havia 4 gats.
Exacte. Pensava que ja havia entrat en aquest tema per dir-ho, però no ho vaig fer, pel que he vist.

La Rowling va dir a la seva mateixa web (que ara em fa pal buscar el link d'on ho va dir.... :roll: ) el què ha dit el Finalpotter. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

home...wenu..nose, jo diria ke ningu no???

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Bé, jo pensu que el Harry no té padrina ja que el Sírius mai ha comentat que hagués tingut esposa i com diu algu d'aquí, a hores d'ara ja haurien dit si en tenia o qui era i com que no ha surtit res del tema jo pensu que no...wenu, sigui com sigui jo din ke No!!! :wink:

P.D.:llegiu la super mega guai fanfic que tinc: :reading: :reading: :reading: Ja s'acaba, ¿ell ho farà?
es molt intrigant i no hos avorrireu gens!!!!! kisses macus!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
nimfadora_aeris
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 7:41 pm
Ubicació: barcelooonaaa ^^

Entrada Autor: nimfadora_aeris »

jo crec que es la petunia!!ome....el sirius el va escollir el james i la lily escolliria a sa germana...crec que seria important per mi que ho fos ma germana...no creieu?
déejamee en paaaaaaaaaaaz
no me pienso duchaaaarrrrrrr


(8)platero y túuu

UO, tinc una fanficT!!!:
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?num=2599
: )

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo tik dacord am la nimfadora xk sino no funcionaria be lencantei dik jo
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

PicKzs
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. jul. 29, 2006 1:06 am
Ubicació: Harry Potter
Contacta:

Entrada Autor: PicKzs »

Vaig llegir personalment que JKR deia: En Harry no te padrina.

Aixi que ja ho sabeu!

Petons ^^
Sense saber com era que la tenia,que el fénix se'n havia anat,que havia deixat Hogwarts per sempre,de la mateixa manera que en Dumbledore havia deixat l'escola i havia deixat aquest món... i havia deixat en Harry.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be tot i que alguns usuaris: finalpotter, hpconan,PicKzs... etc, etc... be a veure si u diu la rowling, pos sera veritat..pero tot i aixi ho trobo extrany... be jo continuo defensant que es la tonks..pero weno...
a veure.
-qualsevol nen te un padri i una padrina no? vale..fins a aqui.
- normalment se sol triar algu de la familia. ( en sirius diria que es cosi llunya den james...).
- posem que la padrina d'en harry es la petunia:... home que voleuq ue us digui... que ta germana es foti amb tu i amb la familia del teu marit perque son bruixots..i que et menys prein... home.. una bona padrina desde luego no es.
- en cas de que la padrina den harry sigui la tonks...( teoria): val en voldemort ha matat als pares d'en harry (parlant den voldemort, en voldemort tmpok te padrins? :roll:) be segueixo.. en voldy mata a la lily i en james..i per coses de la vida..no pot matar en harry per causes que ja sabem.. vale. llavors que farieu vosatres...? com alguns diuen els llocs mes segurs son: hogwarts i gringotts (o com s'escrigui) val.. si la padrina fos la nimfadora, pensaria o diria: " en harry a casa meva no estara segur"XD, "sera millor que escrigui en dumbly ( cap de la ordre) perque sel emporti a casa de la petunia...".... " i clar com que en voldemort no xap que la lily te una germana..doncs en harry segurament estara mes segur que aki al mon dels bruixots " FI

pero a veure si en harry no te padrina..perque em montu aquests rollus XDXDXDXDXD...
PD: esta be la teoria? i a veure perque en harry pot tenir padri i no padrina?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

En l'época dels pares d'en Harry la Tonks no era membre de l'Orde perquè encara no havia acabat els estudis. La Petunia li diuen que sigui la madrina d'un monstre i es desmaia. La Tonks, ja ho he dit, era menor d'edat i no crec que conegués els pares del Harry. EL que dius que faria la TOnks, ara potser si, però amb 16 anyets... com no ho decidissin els seus pares.

A veure, EN HARRY NO TÉ MADRINA! els seus pares estaven amagats (o en perill de mort) i no van voler que corregués la veu ("eren gent molt maca tothom els apreciava" no?) i rebre la visita sorpresa d'algun Cavaller de la mort.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

estem barrejant conceptes.Sirius és padrí de Harry,però no perque fos el padrí a la boda dels seus pares,una cosa es padrí de boda (que ,generalment.és el pare de la novia),i una altra padrí d'una persona.
No crec que tinga padrina i prou.Els anglessos son molt rarets. :P .No que va,no en tinc ni idea de perque,però no crec que en tinga.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Jo he votat que no te padrina. No tota la gent ha de tindre padri i padrina. Finalpotter, estic d'acord amb tu. La veritat jo ho penso per el mateix. Potser diria, mira, estaria bé la sra. weasley, pero quan va nèixer ni es coneixien ¬¬. Clar, que tot i que pot ser que sempre ens doni sorpreses aquesta Rowling!
Nu se, nu se. Mai es pot estar 100% segur, pero de moment opino el que he dit. :?
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Respon